Minmorsbutik reviews

Minmorsbutik reviews

8.7

Super godt sted at handle tøj til børnene og jeg selv!

Hvis man kunne have givet flere stjerner, så gjorde jeg det. - Fantastisk webshop samt butikken i kælderen - Altid god betjening!!!

Perfekt!

Handler jævnligt hos jer - og følger med på facebook.

Super service og hurtig levering :-)

Tak for gode handler :-)))

God pris - hurtig levering :)

Hurtigt svar ved henvendelse til dem pr. mail.
Hurtig levering og god pris.
Er helt klart et sted hvor jeg gerne handler igen.

Hurtig respons :o)

Jeg købte sandaler til min ældste datter hos minmorsbutik.dk
De faldt desværre ikke i hendes smag, men de havde et par sko, som hun gerne ville have dem byttet til. Jeg var i tvivl om, hvordan jeg lige gjorde det, så selv om det var søndag sendte jeg en mail, og forventede selvfølgelig ikke svar før engang mandag. Der gik ikke en halv time, så var der svar, og vi fik byttet uden problemer.
Det er service i topklasse, og det er ikke sidste gang, at jeg handler hos minmorsbutik.dk :o)

Seks stjerner ud af fem

Minmorsbutik er et meget passende navn. Det øser af hygge, og det gør butikken også. Smagfuldt tøj, forældrevenlige priser og ualmindelig høflig service. Jeg har købt 2 par bukser i lækreste kvalitet til en absolut overkommelig pris. Det ene par var desværre for lille, så jeg sendte det retur. Pengene kom tilbage, uden bøvl og uden ventetid. Jeg kan anbefale minmorsbutil til alle!

Jeg fik en mail en halv time efter, at jeg havde bestilt varer, om, at varerne var afsendt, og pakken kom dagen efter. God og problemfri handel!

Meget lækker hjemmeside

Super netbutik, med et godt udvalg til gode priser.

Hurtig levering, og super god service.

Lynhurtig levering!

Jeg bestilte en dåbsgave til min søn på minmorsbutik.dk. Bestillingen blev lavet mandag aften og allerede tirsdag modtog jeg en mail, om at varen var afsendt. Den blev leveret til min arbejdsplads onsdag formiddag. En minus - og grunden til at jeg kun giver 4 stjerner - er den lidt tvivlsomme indpakning. Gaven (en lampe) lå i en lidt for stor og temmeligt slidt papkasse og kun pakket ind i plastic. Lampen var uskadt, men jeg ved af erfaring, at Post Danmark kan være lidt hårdhændede med pakkerne, så lidt bobleplast havde måske været på sin plads. Men ellers er jeg meget tilfreds!

Perfekt kundeservice!

Jeg bestilte en superlækker Danefæ-frakke, fik den med posten kort tid efter, men opdagede desværre en fabrikationsfejl da jeg tog den på.
Minmorsbutik var simpelthen så søde at få fabrikanten til at sende mig en ny frakke, og jeg kunne således sende den anden frakke retur.
Bedre service opnås ikke, når man handler over nettet (eller i en fysisk butik!).
Jeg kan kun anbefale minmorsbutik.dk til alle som handler på nettet! :-)

Super Service!

Jeg købte en kjole til min kusine på 4 og modtog den efter 2 dage :-) Hurtig levering samt lækkert kvalitetstøj til fair priser!
Nem og overskuelig hjemmeside og god kundesupport.

Is Minmorsbutik your company?

Visit Minmorsbutik