Minpude reviews

Minpude reviews

3.4

Minpude.dk er et FUP firma!!!

Køb eller nærmere forsøg på at købe en XXL puf fra minpude.dk via dagensbedste.dk

27. december 2013 bestilte jeg en XXL puf via dagensbedste.dk og fik et Ref. nr på at ordren var gået igennem. Og hørte så ikke mere fra hverken dagensbedste.dk eller minpude.dk

6. januar 2014 forsøgte jeg at rette henvendelse til minpude.dk via telefon og mail uden der skete noget som helst!!!

7- 10 Januar skrev jeg flere gange til dagensbedste for at få mere afvide. Jeg fik afvide at minpude ikke på nuværende tidspunkt ikke kunne levere XXL puffen. Jeg melde endvidere til dagensbedste, at jeg via trustpilot havde bemærket, at minpude var et fup firma (søg i selv på trustpilot og se hvad der ellers kommer frem)

14. janurar 2014 fik jeg mail fra dagensbedste, hvor jeg fik et tracking nr. fra postdanmark, så jeg kunne følge min vare når den blev sendt afsted den 17 januar 2014.

17-19 januar 2014 Forsøge jeg flere gange at søge på det tracking nr jeg fik på postdanmark side, uden det gav noget resultat.

20. januar 2014 henvendte jeg mig igen til dagensbedste og fik afvide at minpude's leverandør ikke kunne skaffe puderne. Jeg ville hurtigst muligt få mere afvide fra dagensbedste.

22. januar 2014 skrev jeg en mail til dagensbedste og minpude, hvor jeg meldte at hvis jeg ikke via tracking nr kunne se at min XXL puf var blevet sendt afsted 24. janaur 2014, så ville jeg have mine penge tilbage.

22-24 janar 2014 hørte jeg intet fra hverken dagensbedste eller minpude!!!

24. januar 2014 rettete jeg henvendelse til dagensbedste, hvor de informerede mig om at minpude havde problemer med deres leverandør, og at min XXL puf ville bleve sendt afsted engang sidst i næste uge. DER STOPPEDE MIN TÅLMODIGHED! JEG SKAL BARE HAVE MIN PENGE TILBAGE!!!

4 uger, fra betaling til jeg stadig ikke havde fået en bekæftigelse på at min XXL puf var sendt afsted, det er langt fra acceptabelt...!

Dagensbedste accepterede mit krav og sendte mig en mail kort efter med at ordren var blevet annulleret og at jeg ville få mine penge sat ind på det dankort jeg havde brugt ved handlen den 27. december 2013.

Nu må jeg så bare håbe, at jeg får mine penge tilbage.

Mit RÅD er: Så på truspilot.dk inden i foretager et køb ved dagensbedste eller lad vær med at benytte jer af dagensbedste tilbud!!!!!!!

PAS PÅ!!

PAS PÅ!!

Virksomheden er registreret under samme CVR nummer som:

BRANDRUNNER APS
GOLDMASTER APS
MINPUDE APS
OTHELLOSHOP APS
TEKNOSA APS
(Søg selv 35025049 frem på www.cvr.dk )

Også BIGS.DK angiver samme CVR nummer på deres hjemmeside.

MINPUDE og TEKNOSA har allerede flere dybt negative anmeldelser, og nu også min egen under GOLDMASTER.
Andre anmeldere har oven i købet været inde på deres fysiske adresse(r) og har ikke kunne komme i kontakt med nogen.
Telefonen virker lidt on-off...

Det skal komme til gode, at jeg selv kun har (forsøgt) handlet hos GOLDMASTER, så jeg har ret beset ingen belæg for at kritisere de andre. Derfor lægges anmeldelse med 3 stjerner. Men virksomhedsstrukturen, hvor alle nævnte selskaber er registreret under selvsamme "AB Trading anno 2013 ApS", og med samme internetdomæne registrator, ville det være ærgerligt ikke at gøre andre opmærksomme på deres problematiske handelsfacon.

Ukoordineret, uprofessionel og elendig service

- 13. februar, bestiller en sækkepude gennem mydeal
- 12. marts, kontakter min puden om hvornår de levere, dagen efter er svaret.
- 13. marts, mail fra min pude, 130 sækkepuder strandet hos PostDanmark i Taulov pga. forkert volume. Får besked når jeg kan hente min sækkepude.
- 20. marts, min pude skriver at volumen alligevel ikke er forkert og at jeg kan afhente min pakke dagen efter.
- 24. marts, jeg kontakter min pude da jeg stadig ikke har modtaget sækkepuden. Her får jeg så at vide at sækkepuden er kørt ud med fragtmand i Kbh hvor jeg bor. Og giver mig hans nr.
- 25. marts. Ringer til fragtmanden. Han oplyser at sækkepuden er leveret på min adr. d. 6.marts og at han har en underskrift der beviser det og derfor ikke vil hjælpe mig. 8 timer efter ringer han og siger at den alligevel ikke er leveret, han vil ringe senere og sige hvornår han levere puden
- 25. marts, intet nyt fra fragtmanden
- 25. marts, skriver vred mail til min pude
- 26. marts, fragtmanden ringer, han levere puden 1,5 time senere. Det er den rigtige pude, dog er den beskidt.
.....min pude har endnu ikke svaret på min sidste mail....

Jeg tabte tålmodigheden...

• 28/2 - 2 sækkepuder bestilt
• Beløbet (998.-) trukket samme dato
• 14/3 – jeg rykker for leveringen til dealsales
• 14/3 – dealsales rykker MinPude
• 21/3 – jeg rykker for leveringen
• 21/3 – dealsales rykker MinPude
• 26/3 – min tålmodighed er sluppet op...

Dårligste service jeg længe har oplevet!

Jeg købte 2 sækkestole i uge 8. Pengene blev trukket på min konto dagen efter, men leveringstiden var 3-4 uger. En dag jeg kommer hjem har de forsøgt at leverer stolene, uden at informerer mig om at de ville komme. Jeg kontakter minpude for at få dem leveret igen, men bliver oplyst om, at de kun leverer en gang, og da jeg ikke var hjemme må jeg nu selv ind og hente dem?? Jeg annullere derfor ordren, da jeg synes det er rigtig dårlig service.. det er nu 3 uger siden, og jeg har stadig ikke fået mine penge retur? Jeg har skrevet et par gange, og får bare besked på at jeg skal tage fat i megarabat hvor jeg bestilte igennem - men når jeg spørger om de har informeret dem om at sende pengene retur får jeg ikke noget svar. Mener det er minpudes ansvar at sørge for jeg får pengene retur.
De har så i denne uge sendt mig mail om at de har haft problemer med levering via postdanmark og vil prøve at leverer igen? - selvom de har bekræftet min annullering af købet?

Lidt usikker følelse

Jeg købte fire sækkestole via et tilbud på mydeal.dk. Ved køb af tilbuddet blev pengene trukket af mydeal.dk - intet underligt der, da det er sådan den side fungerer. Ved køb fik jeg at vide at leveringstid ville være inden 4 uger, og at jeg ville modtage en mail med track&trace fra postdk.

Jeg modtog kun bekræftelse af købet fra mydeal.dk, men intet fra min pude. Jeg havde derfor hverken ordrenr. eller lignende.

Da jeg ikke brød mig om, at der ikke kom bekræftelse fra minpude, kiggede jeg på trustpilot, hvor anmeldelserne var meget negative. Jeg kontaktede derfor minpude pr. mail og bad om at få en leveringsdato og at få bekræftet, at der var fyld af krøyerkugler, som det fremgik af annoncen, idet flere brugere herinde havde modtaget stole med fyld af pladevat. Jeg forsøgte også at ringe flere gange, men der blev aldrig svaret.

Jeg modtog svar dagen efter at leveringstid var inden 3 uger, men svaret var generelt og gik ikke på min ordre. Jeg fik ikke svar på mit spørgsmål om fyld, så jeg skrev igen og spurgte, og fik bekræftet at der var fyld af krøyerkugler.

Stolene dukkede op ca. 3 uger efter bestilling og med det rigtige fyld, så på den måde har jeg ikke noget at udsætte, men jeg syntes at forløbet var for usikkert.

Samme oplevelse som de nedstående

Jeg tjekker dog op inden jeg køber produkt og beder dem linke mig produktet med produktindhold. Her står det er krøyerkugler. Da produktet kommer min. 4 uger efter pengene er hævet er det pladevat der er i. Man kan ikke sidde i den stol!!! De vil sende nyt fyld, går yderligere 14 dage og så kommer samme pladevat. Når man nu taler med dem vil de have man sender retur for egen regning og de smider røret på og er yderst arrogante.

Kundetilfredshed betyder intet for dem!

Samme historie som den nedunder.
Den 4. december købte jeg to store puder på downtown.dk, hvor man blev lovet levering i løbet af to uger, det vil sige lige før jul i mit tilfælde. Først efter jul indså jeg, at pakkerne aldrig er blevet leveret til min adresse.
Efter to måneders korrespondence med deres kunderservice sendte jeg et officielt dokument, hvor jeg skrev, at hvis de ikke leverede puderne til en bestemt deadline, ville jeg bede om at få pengene tilbage.
Det ser ud til, at den taktik har virket. Jeg hentede nemlig endelig puderne på posthuset den 4. februar.
Alt i alt var det en meget skuffende oplevelse og sandsynligvis den værste service, jeg nogensinde har oplevet i Danmark!

minpude.dk - firmaet kan ikke anbefales

Den 5. december købte jeg en sækkepude til mit barnebarn i julegave.
Jeg har rykket og rykket og hver gang fået det svar at sækkepuden ville komme ugen efter, den ene uge endda med en ekstra lille gave pga. min tålmodighed.
Flere forgæves opringninger til firmaet der ikke tager telefon men blot har telefonsvarer på - trods besked om at ringe retur til mig er der aldrig ringet tilbage.
2 måneder efter købet er min tålmodighed sluppet op og ved en kontakt til downtown.dk - det firma som tilbuddet var igennem - har jeg nu fået mine penge retur.

Fup og fidus

Min kæreste bestilte en sækkepude via downtown fra minpude.dk. Hun fik ingen bekræftelse fra minpude, så derfor måtte hun ringe ind. Kun derfor nåede vi at få den inden juleaften og hun bestilte den 3 december. Da den så endelig kom var det slet ikke en sækkepude. Ingen krøyerkugler i, den var fuldstændig flad og der var ikke oplyst på hjemmesiden hvilken materiale der var inden i. Derfor ville jeg gerne have den byttet, men de tog aldrig telefonen. Kørte ind på deres adresse i København, ingen åbnede, der hang blot en hvid seddel i vinduet hvor der stod minpude.dk. Fik så fat i downtown og klarede den derfra.

Det tog over 3 uger at få den byttet. 126kr i fragt, en køretur, 4 mails og mange telefonopkald og har endnu ikke fået pengene retur!

Hold jer væk fra den side!

Is Minpude your company?

Minpude Details