Miss Moon reviews

Miss Moon reviews

6.3

dårlig service, dårlig lak

Jeg havde købt en Shellac behandling hos Miss Moon og mødte op som aftalt. negleteknikkeren var sød, men forstod meget lidt dansk og engelsk. Hun var meget grundig om at ordne neglene og to sig god tid (meget god tid). Hendes telefon ringede hele tiden og hun tog den hver gang selvom hun var i gang med min behandling - derfor to min behandling 2 timer og 10 min, hvilket jeg synes er rigtig lang tid.

Kvaliteten af Shellac'en var ikke god. jeg fik den lavet d. 27.dec, så jeg var klar til nytår, men d. 30 knækkede lakken. derudover var den slet ikke til at få af igen. Jeg har flere gange prøvet shellac og ved hvordan det skal fjenes. Men det nyttede ingenting, så jeg gik af med halvskraldede negle i 3 uger og når stykkerne så faldt af havde det hevet små stykker af neglen af også.. Mine negle ser stadig herrens ud her 3 måneder senere. Så jeg prøver ikke Miss Moon igen

Dårlig kvalitet shelllac

Anmeldelse af Shellac-manicure:
God og omhyggelig manicure.
Flot og grundig lakering.
Lille udvalg af farver.
DESVÆRRE benyttes der ikke CND shellac, men en lak af meget dårlig kvalitet, hvilet betød, at mindre end et døgn efter behandlingen begyndte lakken at knække og brække af.
Meget ærgeligt!

Is Miss Moon your company?

Miss Moon Details

Visit Miss Moon