Miss reviews

Miss reviews

3.1

Vente vente...

På miss.dk's hjemmeside står der:
''Hurtig forsendelse
Vi afsender varer fra vores lager hver eneste dag, så i langt de fleste tilfælde vil du modtage din pakke i løbet af ganske få arbejdsdage'' ... Bestilte kostumet for 10 dage siden... kostumet skal bruges om lidt over en uge... pengene er ikke blevet trukket fra min konto endnu, men tilsidesat, samtidig har jeg indtil videre skrevet 3 mails til dem, som jeg IKKE har fået svar på....lorte service! Vil yderst fraråde andre at bestille kostumer genem denne hjemmeside...

Elendig service og udeblivelse af vare

Jeg bestilte et kostume d 16 februar og har intet modtaget, jeg har skrevet 8-10 mails til dem og fået 1 mail tilbage, hvor de kom med en lam undskyldning om at deres computersystem havde været nede og det er så det!!

Jeg vil på det kraftigste råde alle til aldrig at handle derfra!
Og har i dag henvendt mig til politiet, som fortalte mig, at jeg skal printe alle mails ud og aflevere det ved mit lokal politi..

jeg syndes alle bør gøre det samme, anmeld dem!!
Så vi kan få stoppet den forretning.

Ingen problemer

Jeg bestilte sammen med en veninde to kostumer derindefra. Der gik nok omkring et par uger før pengene blev trukket og vi fik dem leveret, men vi nåede at få dem til det, de skulle bruges til, og de passede perfekt.

Dårlig service

Fik min vare 7 dage efter påstået leveringtid, helt krøllet

Lorte service

Bestilte to kostumer og fik kun et, og de er jo ikke til at få fat i ..

Skod service

Jeg bestilte et kostume for 5 uger siden og det kom 3 uger efter, der havde jeg været i kontakt med kundeservice men da jeg modtog det, var det et forkert kostume!
Jeg har sendt det retur for 2 uger siden men det nye er ikke kommet endnu.
Det tager dem 1 til 2 uger om at svare en sølle mail. Der er intet telefonnummer.
Det er bare penge lige ud af vinduet...

Dårlig pasform og kvalitet

Jeg bestilte et produkt som godt nok kom dagen efter at pengene var trukket.
Dog vil jeg ikke anbefale andre at handle her da den beskrevne størrelse af kostumet ikke passer, samt at kvaliteten af kostume og tilbehør er ringe. Tidligere anmeldelser har skrevet at de har haft problemer med at kostumerne var for små i det at de skulle kunne strække sig, dette har jeg fuld forståelse for, for godt nok virker det som om at stoffet kan strækkes lidt, men stofstykkerne er ALT for små til at kunne svare til L. Jeg bruger derimod normalt størrelse S og jeg oplever imodsætning til de andre at mit kostume er lidt for stort og slet ikke sidder til på kroppen, hvilket man ellers måtte forvente af stoffer der kan strække sig efter kroppens fylde. Men en normal størrelse S, som jeg er, er for lille til at kostumet sidder godt.

Bestilte 4, fik 1

Intet mindre end skod service! Der er nu gået 14 dage siden, at jeg bestilte, og pengene blev trukket her i går. I dag modtager jeg så ét kostume, de har vel bare lige glemt at jeg har bestilt OG BETALT for 4 stk! Deres kundeservice er ikke til at komme i kontakt med!

Kan slet ikke anbefales..

Har ikke set skyggen af mine varer.

Har endnu ikke modtaget mine varer som jeg bestilte for over 3 uger siden. Deres kundeservice er mildt sagt ELENDIG, har flere gange forsøgt at kontakte dem, men der er overhovedet ingen respons!

Har aldrig modtaget varen!

Jeg bestilte et kostume for 2 uger siden, men jeg har ikke modtaget varen på trods af, at de lover levering inden for få hverdage. Deres kundeservice er umulig at komme i kontakt med, både via deres hjemmeside og via e-mail.
Jeg kan af gode grunde ikke fortælle noget om selve produktet.

Penge lige ud ad vinduet!

En kæmpe skuffelse!

Bestilling, betaling og levering gik over al forventning, dog var produktet en stor skuffelse. Miss.dk skriver i deres beskrivelser af deres kostumer at de passer str s-l grundet elastisk materiale, det holder ikke stik. Jeg er normalt en m-l og kan på ingen måde klemme mig ned i kostumet, det eneste der passer er underskørtet, som også er det eneste der er elastisk. Det andet kostume havde jeg købt en xl version, da jeg synes det var et sødt kostume. Dette kostume er dog elastisk i bredden, men toppen er alt andet end xl. Den kan godt nok strække sig i bredden, men ingen i str xl ville tage den på da den dårligt nok vil kunne dække ens bryster og da slet ikke maven.

Spild af penge, intet mindre.

Is Miss your company?

miss.dk Details