Mister Auto reviews

Mister Auto reviews

5.5

Godt når man kan vente.

Jeg har set mange dårlige anmeldelser af dette firma. Og jeg tror man skal være bedre til at kigge indad som forbruger. At der er længere leveringstid fra Frankrig end fra Århus, bør ikke komme bag på nogen. At det koster mere at ringe til kundeservice i Frankrig end DK bør heller ikke være en overraskelse. Man vil gerne have besparelsen - men ikke have de ulemper der naturligt følger med.

Jeg har intet at klage over. Varerne kom præcis den dag der var "forudset". Leveringstid 4 dage. Det er klart at står man med en bil, der ikke kan køre, så er 4 dage lang tid at vente. Men så kør da et sted hen, hvor de har varen fysisk - og betal prisen for det eller acceptér, at du må nøjes med kvaliteten af billige varer.

Til eksempel har jeg fået leveret komplet sæt bremser til 206 GTI. Skiver + klodser mm. fra Brembo. Det var (inkl. fragt) 4 kroner billigere end f.eks Thansen, Og jeg tror ikke, jeg får Brembo eller i nærheden af samme kvalitet hos Thansen.

Jeg kan ikke sige noget negativt. Skulle noget forbedres, så var det infoen fra UPS. Den er lidt langt fra den standard, andre kan levere. Specielt omkring leveringen hvor pakken bare lægges i indkørslen og man ingen info får om, at den er leveret. Men det kan Mister-Auto jo ikke håndbære på vegne af UPS.

Handler der ikke mere

Har købt ny generator til min veteran Citroen 2CV som så ikke virker, men Mister vil ikke bytte når den har været monteret, men hvordan skal jeg afprøve generatoren uden at montere den????
HANDLER DER ALDRIG MERE; VIL IKKE GØRE EN SAG UD AF DET SÅ HELLERE FORTÆLLE ANDRE OM MIN DÅRLIGE OPLEVELSE MED MISTER

Kunne være bedre...

Leveringstiden er dårlig. Der står "På lager / sendes i morgen", men går man til kurv, så ekspederes ordren først om 4 dage... Og selv herefter tager det lang tid at få varerne!

Prisen er nogenlunde. Den havde været god, hvis ikke man skulle betale leveringsomkostninger flere gange!

Udbuddet er dog rigtig godt! Jeg tror de er de eneste på online-markedet, som rent faktisk sælger Bosch bremseskiver (hvis man lige ser bort fra øvrige plattenslager-firmaer!)

Vær opmærksom på, at bestiller man flere ting, så har jeg en mistanke om, at hvis det kommer fra flere forskellige lagre, så annulleres dele af ordren, så man betaler fuld levering af den resterende ordre (og så er det ikke helt så billigt mere). Det skal dog siges, at jeg brokkede mig første gang over dette, og fik leveringsomkostningerne refunderet. Men det samme er nu sket to gange i træk (tror ikke at jeg anden gang vil få leveringsomkostninger refunderet). Bestiller man bremseskiver og noget andet, så annulleres bremseskive-ordren og det resterende leveres - suk - også selv om der stod det var på lager!

Jeg vender dog tilbage til butikken, alene fordi der ikke rigtigt er noget alternativ. Efter at have søgt på nettet om andre online reservedeleforhandelere, så er det tydeligt, at det er et rent cowboy-marked, med fuskere og plattenslagere over det hele. Og jeg har trods alt hver gang fået mine varer (i hvert fald den del af dem som ikke blev annulleret)

armatør firma

bestilte reservedele d 2/4 og stumperne var på lager ifølge deres hjemmeside.
Valgte at betalte ekstra for Express levering (24-48 timer) men det er da noget af det sløveste jeg har været ude for - har lige set på UPS hjemmside at jeg først får reservedelene onsdag d. 9/4!!!!
Dette var første-eneste og sidste gang jeg gider bruge MISTER-AUTO

Hurtigt - billigt- fin service

Stor ros til Mister Auto, jeg bestilte en køler d. 25.3-14 kl 15.30, og fik leveret d. 27.03-14 kl 14.00 hvis jeg havde været hjemme, havde jeg haft den kl 10.00 om formiddagen, men UPS-chaufføren ringede til mig 2 gange, og da jeg ringede tilbage, skulle jeg blot sende en sms med adressen jeg befandt mig på ca. 5 km væk, så kom han forbi med pakken, og ringede oven i købet 5 minutter før, for at fortælle at han var lige i nærheden.
Køleren kostede under halvdelen af hvad værkstedet forlangte, om kvaliteten så er den samme, ved jeg ikke, det må fremtiden vise.
Jeg ringede oven i købet dagen efter, for at tjekke om varen kunne være her inden weekenden, da jeg havde læst nogle mindre positive anmeldelser på trustpilot, efter at have bestilt.
Venlig hilsen
Jens-Jørgen Klausen
Næstved.

Som de har lovet :)

Har lige bestilt en generator til min Fiat Grande Punto.
Den kom efter 3 dage. Alt som det skal være.
Synes bare at jeg skal lige give dem et godt feedback for deres godt arbejde.

De laver fejlen, du betaler ..

Jeg købte nogle vare og brugte deres nummerplade Verificering til at finde dem , men det viste sig at den ikke bruget den rigtige bilmodel . Dettte oplyste jeg Mister-Auto om men de mente stadig at jeg skulle bære opkostninger til fragt hvilket jo ikke er ok når de har lavet fejlen . Leveringstid , respons på mail og alt andet er super fint ..

Perfekt vare og levering som lovet

Købte en køler til ca. halv pris (incl fragt) af, hvad jeg ellers kunne finde den til på nettet.

Bestilte den onsdag morgen kl. 8.00 og fik den leveret efterfølgende dag kl. 13.00-

Perfekt handel - jeg er yderst tilfreds.

varer er betalt, men ikke på lager - og et opkald koster kr. 2,50 pr. min.

Har modtaget bekræftelse - betaling er overført.
Gør klar til at modtage varer, så bilen gøres klar ved at afmonterer det nødvendige på forhånd.
Så er varen ikke på lager - Nå - jo måske om 2 mdr. og ikke til samme pris, men højere...
Hallo - bilen er netop blevet skilt af, for hurtig at kunne komme ud at køre igen og passe arbejdet.

Skide godt!

Fik leveret tingene inden for 24 timer, og alt ting passede som det skulle. Udover det, er priserne bestemt S.U venlige.

Alt perfekt - gode dele, god ekspedition og så til en brøkdel af prisen!

Købte et sæt støddæmpere, fjederbenslejer og et manchetsæt til omkring 1/3 (!!!) af prisen i DK. Der er intet overhovedet at kritisere. Havde delene 3 hverdage senere i original og ubeskadiget emballage! Helt klart anbefalelsesværdigt.

God service og hurtigt levering

Bestilte mine Vare hos Mister-Auto den 27 Jan og havede dem den 30 det kalder jeg hurtigt levering da de kom helt fra Frankrig.

Gode dele, præcis levering, skarpe priser

Købte komplet bremser til min polo. Oliefilter, tændrør, køler og viskere. De havde alle dele, originale eller tilsvarende kvalitet. 3600,- inkl. Levering fra sydfrankrig. Nøjagtig tracking fra UPS. Dog var skuffelsen stor da det kom til indpakning. Alle dele bare smidt ned i en kasse. Håber det er bedre næste gang, derfor også kun 4/5 stjerner. Dog ikke sidste gang jeg handler hos Mister-auto.

god nethandel

Jeg har købt filtre - olie og luft til en Colt hos Mister Auto; skaffede et lille lager til de kommende 100.000 km så det var med en vis spænding man imødeså pakkens indhold ved ankomst; men alt var i orden med de ønskede originale Mann-filtre da en flink mand fra UPS kom med tingene. Besparelsen ved dette 'stor-køb' var forholdsvis håndgribelig - ca 1/3 under prisen hos mitsubishi - incl fragt. Det sætter man pris på. UPS opdaterer leverings-oplysninger ret præcist, så man hele tiden er orienteret - min pakke var en smule forsinket, men det betyder jo intet, når man løbende opdateres - hertil et imponerende lille indblik i shipping, når tingene skal hele vejen fra Lyon, Frankrig. Kim

Fin Handel

Intet at sætte en finger på, det kørte lige efter bogen.

Helt som lovet

Jeg kunne se de mange dårlige anmeldelser, men valgte alligevel at prøve med dette website.

Først: jeg bestilte vinduesviskere og olie, og modtog det hele inden for den lovede tid. Min ordrebekræftelse sagde 10. december, og jeg modtog hhv 9. og 10. december. Så længe fragten er den samme, er jeg ligeglad om jeg får det samlet.

Jeg har ikke haft brug for kundeservice, og måske det havde afstedkommet en anden bedømmelse, hvis jeg havde. Men det er lidt typisk dansk: vi vil ikke betale en skid, men alligevel vil vi gøre krav på gratis service! Hvis det er dét man vil, så må man bestille sine varer et andet sted, hvor det koster lidt mere, og hvor man så får sin service. Service koster.

Og man har muligheden for at kommunikere skriftligt via ordreoversigten.

tid er penge

købte varer d.29-12-13 fik at vide at jeg fik leveret d .31-12-13 men varen kom først d.3-1-14 dog uden problemer men når man skriver noget på sin hjemmeside så skal man holde det

Har handlet der flere gange..

Og det har været nemt og smertefrit hver gang.

LEVER IKKE OP TIL DET, DE LOVER!

Kæresten købe en del reservedele til bilen. Det var billigt og leveringstiden var kort, så derfor valgte vi Mister-auto.dk. Vi får efter næsten en uge besked om at varerne var sendt i to pakker med UPS. Fint nok. De skulle begge være sendt afsted. Nu sidder vi så og venter på den ene pakke - den anden har slet ikke forladt lageret!! Desuden skulle vi kontakte kundeservice, hvor det koster 2,5 kr. pr. minut at snakke med dem!! Nu er den pakke, der ikke er sendt endnu annulleret, og vi må købe de varer et andet sted til dyrere pris i morgen! Vi kan ikke vente på det længere. Nu håber jeg - 7-9-13 - at UPS kommer med vores pakke om lidt ! Simpelthen SÅ dårlig en hjemmeside, så selvom de billige priser lokker skal man vurdere, om man først skal bruge varerne om en måned.
(Vi bestilte også varer derfra i starten af august, og vi fik varerne i midt september. Dette troede vi dog bare var et enkeltstående tilfælde - men nej!)

Ret, skal være ret!

Jeg var i den kedelig situation at min katalysator var gået nedenom og hjem.. og at se ind i sådan en omgang rødglødende metal er ikke rart =/ .. så jagten gik ind på en erstatning, jeg kiggede diverse brugte reservedels-sider ud, men de billeder der var, var af rustne og yderst kedelige eksamplarer, til en relativ dyr pris, når man ser på den umiddelbare tilstand.. så jeg søgte på en ny og landede på 2 sider..

Her vandt Mister-Auto.dk så, da de havde et kanont tilbud, spar 57%!!!
Med andre ord, samme pris for noget, som det brugte lå omkring.. om kvaliteten, så ikke er über, men "standard" på det produkt, ved jeg af gode grunde ikke endnu..
men forventer at den holder i hver fald en 3-4 år, som minumum, hvilket jeg også vil sætte en brugt katalysator til, for den årgang af bil jeg kører i..

"Hvorfor så ikke 5 stjerner", ja, den er simpel, jeg havde glemt at bestille et monteringssæt til katalysatoren, så kontaktede dem med det samme, denne besked blev desværre først læst efter at ordren var pakket og det var desværre for sent (min fejl).
Men kunne jeg undgå at betale 2 gange fragt, ville jeg have været lykkelig, men nej, fik svar om at jeg måtte bestille det på ny og mente så der, at det ville være nemmere at finde en reservedels-forretning i nærheden af bopæl.. da min varer så kommer i dag, hører der faktisk et monteringssæt med til katalysatoren!!
Med andre ord, jeg skulle aldrig have tænkt på at bestille en, dette blev der ikke gjort opmærksom på i min kontakt til firmaet, og stod ikke i produktbeskrivelsen.. det kunne have kostet mig ekstra, hvis jeg jeg bare havde slået til, og derfor kan jeg ikke give 5, men mener stadig der fortjenes 4,5 !!

Nogen skrev om T&T-forløbet, så jeg vil tillade mig at vise hvordan det også kan gøres:

land/sted tid handling:

Glostrup, DK 12-12-2013 7:00 Scanning ved ankomst
12-12-2013 7:47 Importscanning
12-12-2013 7:47 Ude til levering
Kastrup, DK 12-12-2013 13:55 Leveret

Hvis det ikke er ekspres, så ved jeg ikke hvad er !!!
Jo, der gik over 24 timer. 24 timer og 47 minutter .. ikke helt hvad de lovede, nej..
men da absolut ikke nok til at det skal påvirke min "4½'er" yderligere!!!

Tak for et næsten solstråle-forløb, Mister-Auto.dk!
- og glædelig jul!

Is Mister Auto your company?

mister-auto.dk Details

Visit Mister Auto