Mitpanel reviews

Mitpanel reviews

6.9

Virker som det skal.

Har nu brugt dette undersøgelses center i 2 måneder og har ikke haft nogen problemer med udbetaling eller andet.

Fremragende surveycenter, efter startvanskeligheder

Kan ikke understøtte de kritiske anmeldelser af dette firma.

Efter at have oprettet min profil i slutningen af oktober, kom jeg hurtigt op på de 95 point, altså 5 point under hvad der skulle til for og lave en en udbetaling eller et køb i pointshoppen.
Efterfølgende gik der flere uger, hvor jeg ingen undersøgelser modtog, hvorefter jeg blev i tvivl om brugerne her på trustpilot havde ret i deres antagelse.
Jeg skrev således til mitpanel.dk og fik hele tiden hurtige svar tilbage på, mine lettere kritiske spørgsmål.

Undersøgelserne er kommet igen i flertal og står således nu og kan veksle mine point til flere gavekort igen. Dette forløber hurtigt og effektivt, så jeg må sige at jeg er særdeles tilfreds med dette surveycenter, der servicemæssigt adskiller sig fra adskillige andre i samme genre.

Snydefirma!!

I starten da jeg meldte mig ind i mitpanel.dk, modtog jeg daglige spørgeskema, som jeg var yderst tilfreds med. Når et spørgeskema var afsluttet modtog jeg point og lodder - pointene er til at man kan spare op til et gavekort eller få udbetalt nogle penge kontant, og lodderne var til en konkurrence som engang imellem blev afholdt hvor man kan vinde et stort kontant beløb.
Men efterhånden som jeg havde sparet en del point op, har jeg siden ikke modtaget flere, i flere måneder!!! Jeg er helt sikker på at det er et snydefirma som kun udnytter os der var meldt ind, indtil at vi har sparet point nok op til at de skal af med penge!

Elendigt

Man får point når man svarer på brugerundersøgelser men KUN hvis man selv minder dem om at man skal have pointene... derudover så har de nu trukket alle de lodder jeg havde til lodtrækningen for ca.1½ måned siden dog UDEN at annoncere hvem der har vundet lodtrækningen. Det har jeg skrevet og spurgt dem om, men ikke fået noget svar på. Gad vide om det er lovligt at udlove en premie i en lodtrækning og så ikke afholde trækningen? Hold jer for alt i verden væk fra dette elenidge firma.

ekstremt dårligt firma

mit panel burde have fået nul stjerner de har jordens mest latterlige side man får ikke point for undersøgelser som de ellers lover og så har de en support flot hvis den da bare virkede hvilken den IKKE gør, man får en besked på emailen ikke kunne sende til deres support , vil stærkt råde alle folk at holde sig væk, fra dette skræmmende dårlige firma

hmm

Virker ikke rigtig til at man tjener point.. Nærmere kun lodder, hvilket der jo ikke er særlig meget ved.. Det ville være lidt sjovere hvis man faktisk optjente point så man kunne bruge dem på deres gavekort..

Is Mitpanel your company?

mitpanel.dk Details

Visit Mitpanel