Mla Gruppen reviews

Mla Gruppen reviews

3.4

dårlig audi service

har haft det på samme måde, men bare med forrude(audi a4, b6)!! har været ind med bilen 3 gang, de er fuldstændig ligeglad med at udbrede fejlen.( har stadig problem med forruden).Det ærgrer mig helt vildt, at jeg valgt det værksted. jeg vil ikke anbefale audi service hos MLA.

Elendig "service"

Har af 2 omgange fået elendig service fra dette firma. Første gang for ca 5 år siden da jeg var interesseret i en Porsche Boxster og senest for ca 1 måned siden hvor jeg gerne ville have importeret en Porsche Cayman.

Første gang havde jeg en dialog i gang med sælger Erkan Kilic, men efter et par mails frem og tilbage gad han pludselig ikke svare tilbage. Trods jeg ringede til dem og blev lovet at blive kontaktet, hørte jeg aldrig noget.

Anden gang var for ca 1 måned siden hvor jeg var forbi butikken for at forhøre mig på import af en Porsche Cayman. Jeg blev bedt om at sende en mail med ønsker til den rette sælger. Dette gjorde jeg og trods adskillige henvendelser efterfølgende har jeg aldrig fået svar.

Kan på ingen måde anbefale dette useriøse "firma" til andre. Fuldstændig grinagtigt at man kan være så ligeglad med sine "kunder"

Opgaven gik istedet til John Sahl fra Autohenter.dk hvor der har været perfekt og hurtig service lige fra starten af.

Hustlede mig...

Fik min bil repareret efter en mindre påkørsel. Da den blev lavet, susede min bag-siderude. De kaldte den ind igen for at kigge på det og forsikrede mig om at jeg (naturligvis) ikke skulle hæfte for noget rent økonomisk, da den skulle have virket første gang.
1: Den suser stadig. (dog blevet bedre)
2: gummilisten er blevet godt medtaget. Man er ikke tvivl om den har fået godt med tæsk.
3: De sender gudhjælpe mig et girokort for leje af bil, gebyrer osv.

Jeg kontaktede hende kontordamen der forsikrede mig om jeg ikke skulle betale noget. Hun sagde "Bare ærgeligt.. du har skrevet under på en "kontrakt" på leje af bilen. Det var en værkstedsmand der lånte mig deres bil, og jeg var da sikker på det bare var en formalitet, at jeg skulle skrive under på jeg lånte den. Virkelig hustler fortagende. Kan slet ikke anbefale MLA group. HOLD JER VÆK.

Ødelagde mine fælge, og har efter 3 mdr endnu ikke kunne reparere dem

Jeg har haft min bil til reparation for en forsikringsskade. Under reparationen skader de mine fælge og laver hakker i dem.
De siger at de naturligvis nok skal udbedre fejlene, men nu har mine fælge ligger der i 3 mdr, jeg har talt med 5 forskellige omkring reklamationen, og de siger nu at de ikke rigtigt kan gøre dem i orden igen, men hvis jeg skal have nye fælge vil de have at jeg er med til at betale dem.
Jeg har desuden måtte derud fire gange for at vise dem skaderne på fælgene, og har endda kunne vise billeder af den stand fælgene var i ved indlevering.
De vender ikke tilbage på henvendelser, og virker som om de bare prøver at glemme sagen.

Virksomheden virker dybt useriøs og uden indsigt i deres forpligtigelser i helhold til lovgivningen.

Ville aldrig kunne finde på at have noget med dem at gøre i fremtiden!

Ekstrem dårlig reapration

Har haft en mindre lak-skade på motorhjelmen og kofangeren på min bil og blev af forsikringen opfordret til at køre bilen ud til MLA-Gruppen. jeg kendte ikke værkstedet så det var vel ok.
Da jeg hentede bilen var der ikke en beskrivelse af hvad der var udført, selv om der er 36 måneders garanti, efter et par dage var jeg ude i solen og så på motorhjelmen der var rigtig mange fejl i lakken, jeg henvendte mig til skadesafdelingen de ville slibe i lakken, efter en time fik jeg at vide at det var ok, selv om at der stadig var synlige fejl i lakken medarbejderen fortalte at de var inden for deres standart selv om han ikke kendte navnet på malingsstandart (KS2000). Jeg klagede til overtaksatoren og var derude endnu to gange uden at de var villige til at lave en omlakering. Så var skærmkanten ødelagt og de havde ikke en på lager, den ville de montere i vinters dog uden held så selv dette magter de ikke, skal heldigvis have lavet resten på et andet værksted. For jeg vil ALDRIG have min bil på MLA-Gruppens værksted igen.

Mangel på kundeservice.

Min alarm lampe lyste, jeg ringede straks og fik af vide at de var optaget. Det viste sig at mit topstykke var flækket.
14 dage senere ringede der en mand. Det havde været ekstrem lang tid i nødsporet havde jeg ventet på deres opringning.

En anden gang var min ekstra nøgle gået i stykker.
Mekanikeren bruger min fungererende nøgle til at åbne og køre i bilen. De kommer tilbage med en ny nøgle, og den gamle. Nu virker den gamle ikke mere, og de siger den må uheldigvis bare være gået i stykker samtidigt med at de programmerede den nye nøgle.

Sidst men ikke mindst skulle jeg have bilen til service, og da jeg dukkede op som aftalt, en time efter åbningstid, får jeg af vide at teknikeren er blevet syg. Service medarbejderen havde ikke lige nået at ringe og aflyse. De ville finde en tid igen hurtigst muligt.
De ringede 14 dage efter. Jeg fik det lavet hos Porsche Centrum i Køge istedet.

Vil ikke sælge biler?

Har nu kontaktet dem flere gange. De siger de har travlt men vil vende tilbage. Det sker bare ikke rigtigt noget.

Man skulle ikke tro de er interesseret i at sælge nogle af deres biler.

Eneste gode Audi værksted i DK!

Jeg har efterhånden prøvet nogle værksteder i DK med mine audi'er igennem tiden og kun her fik jeg en suveræn service, som kan måles med de tyske værksteder. Bilen blev nøje gennemgået og værkstedet ligger lige ved siden af en togstation, så det er nemt at komme på arbejde.

Flinke mennesker - både i forkontoret og på selve værkstedet. De hjælper, giver gode råd og virker ærlige omkring hvad der skal laves og hvad der ikke behøver at blive lavet.

Is Mla Gruppen your company?

mla-gruppen.dk Details

Visit Mla Gruppen