MLHosting reviews

MLHosting reviews

5.7

Langsom server

Jeg fortryder rigtig meget at jeg købe server hos jer da de er langsom og jeg har kun haft problemer.... og jeg vil ikke bruge jer mere, og selvom jeg kunne har haft jer i 14 dage vil jeg købe mig frem til anden.

It ´s okay and its services are acceptable.

Har ikke styr på fakturaer

Har oplevet at der ikke er styr på faktureringen.
Havde betalt regningen, men aligevel blev min hjemmeside lukket ned, på grund af manglende betalling.

Fine service

It Works, whitin a few minutes, they are quick.

Fast and cheap

Best prices, fast response on support requests, suitable solutions for small websites. Highly recommended.

Man kan regne med ML-Hosting når det gælder.

Var glad for at kunne være i tæt mailkontakt med ML- Hosting,da der var store tekniske problemer med vores webmail. Heldigvis blev problemet løst ved fælles hjælp, og vi fik virkelig god service.

Speedy service

Speedy service. Could use a wider selection of products.

Så har jeg skiftet mine 3 webhoteller over til en anden provider

Efter utallige nedbrud i November og December samt meget lange SQL svartider har jeg opgivet MLHosting. Deres support er på ingen måde kompetente, måske til alm. spørgsmål, men fejlhåndtering og test lader meget tilbage. Efter man havde nedlagt de gamle webhoteller købte jeg 3 af deres nye MyHotel. Det skulle jeg aldrig have gjort utallige nedbrud, mail der ikke virker og lange SQL svartider. Og har snakker vi om 3.39 sekunders pageload i forhold til mit nye webhotel, og det er uacceptabelt. Jeg har stadig ca. 9 måneder tilbage af mit abonnement men forventer ikke pengene tilbage, selv om det vil klæde MLHosting.
MLHosting /v YayGroup I/S

Reply from MLHosting /v YayGroup I/S

Hej Lars,

Tak for din anmeldelse - jeg forstår din frustrationer.

Dog vil jeg gerne informere dig om et ret vigtigt step i forbindelse med ML Hostings udvikling.
De seneste par måneder har vi desværre oplevet at vores udbyder i vores hostingcenter ikke har levet op til vores forventninger hvad angår stabilitet, nedetid og almen drift - dette har også gået ud over dig desværre.

Èn af ML Hostings visioner er at kunne tilbyde nogle af Danmarks billigste webhoteller, som samtidig er driftsikre.

-- NY UDBYDER-AFTALE UNDERSKREVET --
* Højere oppetid
* Hurtigere loadtider på websites (Apache)
* Hurtigere database-transaktioner (MySQL)
* Hurtigere synkronisering af e-mails (IMAP)
* Hurtigere navigation i kontrolpanelet (cPanel)

Vi har givet alle vores kunder der oplevede problemer muligheden for at kontakte os via kundecenteret og få kompensation i form af gratis hosting i 3 måneder.

Vi har været ovre på den nye platform i lidt over 1 uge nu - og den generelle tilbagemelding er rigtig positiv.

Jeg er ked af du har forladt os, men du er altid velkommen tilbage.

Du er velkommen til at kontakte os via kundecenteret hvis du skulle have fortrudt, eller ønsker at give os en chance på den nye platform.

God weekend,

Useriøst, meget nedetid og holder ikke hvad de lover...

Jeg har brugt ML Hosting side 2011 til et par forskellige projekter, her iblandt et produktions site og en del dev site. Hvor jeg har haft alt fra "Large Linux" til mit nuværende "MyHotel".

Til at starte med var jeg yders tilfreds med det produkt jeg fik. Gennemsnit svartid på alle support sager (første svar - en sag oprettet om natten ikke med regnet) på 7 timer, om man betragter 7 timer som meget er op til en selv. Men nu har jeg selv arbejdet i en support i 6 år, hvor sagerne blev svaret på med det samme (inde for 30 min). Performance på "Large Linux" WebHotellet var ikke den højeste men mere end acceptable.

På et tidspunkt vælger vælger ML Hosting at opdatere deres produkt serie, hvor de vælger at opsige ALLE deres WebHotel. Så kunderne helt selv måtte tage backup af deres website, databaser og mails. Hvor er det useriøst at en virksomhed behandler deres kunder på den måde.

På dette tidpunkt skifter de også deres domæne til deres DNS Server, UDEN at informere om det. Hvilket betyder at det tager dage og support sager at flytte et domæne fra deres gamle produkt til det nye. Hvilket kunne være undgået hvis bare de have informeret deres kunder om at deres DNS Server havde ændret domæne.

Jeg valgte så at investere i deres MyHotel. I deres MyHotel garantere de en oppetid på 99%, og man skal betale for trafik.
I den tid jeg har haft deres MyHotel, har der blandt andet kørt et produktions site for en af mine kunder. Tror aldrig at jeg har oplevet så mange sure opkald og mail's, fra en af mine kunder og deres kunder for at siden flere gange om ugen var nede. Når jeg sad og udviklede på produkter og hjemmesider til mine kunder eller egen virksomhed, var det på ingen måde unormalt at MyHotellet ville være utilgængelig i flere minutter. Hvilket gik fra en sjældenhed i starten til hver eneste gang jeg brugte mit WebHotel. Når man tænker på at jeg kun selv så det når jeg udviklede, er det en skæmmende tanke hvor meget den var nede når jeg ikke sad og udviklede. 99% Oppetid har der på INGEN måde været......! (Flere gange var deres server nede i MANGE timer)

Jeg har så i denne måned modtaget en mail fra ML Hosting, hvor de informere "udbyder i vores hostingcenter ikke har levet op til vores forventninger hvad angår stabilitet, nedetid og almen drift.", og at de har underskrevet en aftale med en ny udbyder. I denne mail lover ML Hosting at "Du vil modtage en mail umiddelbart inden flytningerne foretages. Som i øvrigt finder sted om natten.", jeg modtog dog INGEN mail da de valgte at flytte WEB11 som jeg er på. Dette måtte jeg selv erfare da jeg logger på deres Kontrol Panel om natten.

Forsjov valgte jeg efter den var blevet rykket at lave en benchmark på den nye server, og må indrømme at den var hurtig. Dog faldt jeg over en detalje jeg IKKE kan forstå, den nye server køre på en Desktop (almindelig computer) CPU??? Jeg kunne se at deres "server" køre på en Intel Core i7-4770, som ikke er lavet til server men til Desktop brug.
Hvilket kun kan betyde at de IKKE køre med multi-CPU setup, på deres WebHotel servere. Skuffende for et WebHotel hvor man deler de resurser der er...

Man skal tænke sig om inden man investere i deres WebHotel, det kan godt være de er billige. MEN husk nu at man IKKE skal gå efter det billigste men bedste WebHotel til hjemmeside/webshop. Det kan ende ud med at koste dig lang mere end du troede. (Dog ved jeg ikke hvodan deres nye servere kommer til at være i længden)

Så har jeg MEGET svært ved at se hvorfor der er begrænsninger for trafik til deres WebHotel...

Jeg må indrømme at jeg ikke forstår, hvorfor jeg ikke tidligere skiftede til en ny udbyder.

Utrolig ringe Service

Jeg forstår slet ikke de er "levende" endnu - virkelig ringe Service.
Vi starter med at købe et .com domæne ved dem for lidt over et år siden, det bliver ikke brugt, men det skal vi så til nu, men de har så lange svar tider at vi har besluttet at flytte domænet til anden udbyder - det viser sig så at de er endnu ringere til dette for om man kan få dem til at udlever AUTH koder - næ nej da - og oven i det registrere de domænenavne i deres eget navn.

Så hold jer fra dem !!! - Jeg bruger dem ALDRIG igen.
MLHosting /v YayGroup I/S

Reply from MLHosting /v YayGroup I/S

Kære Jesper,

Tak for din anmeldelse,

Jeg er ked af du oplever ringe service, og ringe svartid. Vores gennemsnitlige svartid er i øjeblikket 7,8 timer ved lave og medium prioriteret sager, sager hvor kunden sætter prioritet til høj (i tilfælde af en hjemmeside er utilgængelig) tages indenfor få timer.

Udenlandske domæner bliver sat over i ML Hosting's navn er et ekstra sikkerhedsnet for at forhindre det i at blive slettet. Dette sker helt automatisk hvis domænet ikke er blever fornyet til tiden, og kunden ikke har betalt regningen. Ønsker du AUTH id kan du ALTID få det ved os så snart du selvfølgelig har betalt dit udestående.

Du har desværre ikke oplyst dit efternavn her på anmeldelsen - så derfor kan jeg desværre ikke se hvilket domæne det drejer sig om. Hvis du kontakter os via http://mlhosting.nu/kontakt (driftsupport) og beder om dit Auth ID. Vil vi ALTID kunne udlevere det til dig. Hvis dit domæne er aktivt kan du som kunde selv generere Auth koden i kundecenteret.

Ser frem til at høre fra dig,

Venligst ML Hosting

Useriøst firma, dårlig løsning

Det er helt utroligt at de ikke er lukket endnu. Det er mere reglen end undtagelsen at deres .... ikke virker. Enten er det ens hjemmesiden der er nede, ellers er det mailen der ikke virker. Når man så kontakter support, får man en sang fra alperne, som i bund og grund er ubrugelig, men den sminker deres image, så det ikke fremgår så tydeligt at det er deres fejl at det ikke virker. Hvis du selv går med tankerne om at få en hjemmeside som er stabil og pålidelig, så er du nødt til at søge videre, for hos mlhosting.nu får du kun problemer.

Hurtig og stabil

Hurtig oprettelse, stabil udbyder.
Har ikke oplevet nedetid i de 5-6 år jeg har været kunde

Billigt med top service

Har flere web-hoteller hos ML Hosting - nogle af dem nu i flere år. Jeg er kun tilfreds.. Billigt, men alligevel top service med hurtig tilbagemelding når der spørges efter løsninger.

Support, priser, vejledning

Jeg kan ikke udmelde noget dårligt om ML Hosting.
Dog er supporten ikke så hurtige. Men når de endelig svarer, er der kun positive meldinger. Hvor de enten har løst problemet, eller givet en god vejledning til hvordan jeg løser det, eller finder det jeg efterspørger..

Jeg vil ikke vælge en anden host, jeg er 100% tilfreds med dem. Og anbefaler selv dem til mine venner/bekendte. :)

Prisen er i top, og supporten kan jeg leve med.
Og deres vejledning/faq er i orden.

Fantastisk, hjælpsom, nemt!

For en, der ikke er verdens bedste til computer, har denne her hjemmeside klart gjort det bedre for mig. Jeg har både lært og udført noget!
Super service og super opsætning!

Fantastisk service og pålidelige produkter

Jeg har været kunde Hos ML-hosting i lidt over 2 år, i al den tid har jeg altid været meget tilfreds med at have mine 3 sites hosted hos dem.
Jeg har 2 gange skulle bruge deres hjælp og de var begge gange hurtige til at svare, og fik hurtigt hjulpet mig videre.
Jeg vil til hver en tid anbefale MLhosting som hosting selskab.

nem enkel pålidelig

prisen er god, nem enkelt og pålideligt.

Meget stabilt og veludbygget webhotel

Et trygt sted at have sit arbejde liggende. 100% oppetid

Billig, men betjeningen er kun middelgod.

Hvis man vil have en tjeneste ud over standardpakkerne, er der for lang ventetid på svarene, som kun kommer i form af beskeder.

ML Hosting kan anbefales for dem, der har et helt almindeligt standardbehov. Hvis man vil noget lidt anderledes, så vælg en udbyder med telefonsupport.

Billig hosting - virker som det skal

Syntes ML hosting leverer et virkelig godt produkt til prisen, jeg har kun valgt den lille pakke som passer fint til mit behov. Der er nogle enkelte ting som man godt kunne ønske af forbedringer, men til prisen syntes jeg ikke man kan forvente mere

ML Hosting Support

Du bestemmer

ML Hosting leverer kvalitetshosting til nogle af Danmarks billigste priser uden at gå på kompromis med kvalitet, service eller brugervenlighed.

Udvikling der giver mening med kunderne i centrum

Mange firmaer tænker nyt fordi det gamle er blevet kedeligt. Hos os tænker vi nyt fordi vi konstant vil blive bedre til det vi laver. Ved hjælp af spørgeskemaer der med jævne mellemrum udsendes til vores kunder, hører vi på hvad de vil have og giver dem det i det omfang det kan lade sig gøre. Siden 2008 har ML Hosting vokset sig større og større og det vil vi blive ved med – dag for dag, år for år.

Banebrydende filosofi der skaber tryghed

Vores produkter er sat sammen ud fra en enkel filosofi om at det skal være nemt at blive kunde, at administrere sine produkter og ikke mindst at opsige igen. De fleste af vores produkter betales forud 1 år ad gangen, og ønsker man ikke at være kunde mere, stopper man bare med at betale – simpelt og smart.

Kundeservice

Vi bestræber os på at besvare alle henvendelser inden 72 timer. Har du en kritisk fejl på din hjemmeside (er den fx utilgængelig) kan vores kunder oprette en høj prioritetshenvendelse - og få svar indenfor 12 timer. Du kan kontakte os her: http://mlhosting.nu/kontakt

Om ML Hosting

Visit MLHosting