MLHosting reviews

MLHosting reviews

5.7

Billig, men også dårlig og meget nede tid

Efter at have skiftet til de nye hoteller, oplever jeg meget langsom respons fra deres SQL, DNS og til tider megen nedetid på mailen og hotellet. Jeg venter bare på at mine abonnementer løber ud så jeg kan skifte udbyder

billig, men meget nedetid

En ting er at der har været en del nedetid på deres web11 server her det seneste kvartal, men at de lader som ingenting og helt anfægtet praler med 99,9% oppetid på deres website, det er for for DÅRLIGT..
Man modtager ikke engang en mail eller besked når de har haft nedetid. I princippet kan der have meget mere nedetid, hvis man ikke manuelt overvåger sit website selv opdager man det ikke.

Egentlig burde man ikke give to stjerne når ikke de kan levere bedre oppetid er i de gør. Men prisen og muligheder i C-panel hiver det lidt den anden vej.
Opfordring: Stå ved jeres problemer og offentliggør jeres log på mlhosting.DK.
De 99.9% er kun et tal uden hold i virkeligheden.

Billig Hjemmeside Hosting

Har egentlig aldrig haft problemer med mlhosting, ud over de gange hvor jeg ikke har kunne kommet ind på ftpen. Mlhosting er super billigt, så der er ikke så meget at sige om mlhosting ;)

Tror ikke mere useriøst og dårligere kan findes

Jeg har haft mine sider hos dem i lidt mere end 2 år. Deres nedetider har over hele perioden været forfærdeligt.. Lige i slutning af sidste år opsagde de alle deres kunder med begrundelse at de skal bruge de alle nyeste teknologier med nogen prisstigninger. Der er ikke gået mere en et halvt år har de opsagt min hjemmeside og alle andres med begrundelse at siderne har været på nogle gamle udstyr, som skal opdateres til alle nyeste teknlogier. Nu ved jeg ikke om hvad jeg skal tro på. Om de igen om 6 måneder opsiger kunderne eller ...Al flytning til "det nye system" lægger de på kundens skylder. Nu skal jeg starte igen helt forfra med backup af databaser, upload osv.

Der er en teknikkere, der i dag har skåret deres kabler!??? ingen forbindelse hele dagen. HVornår er de op og gå ned igen ved kun guderne.

Jeg har bæret med dem i denne periode men har fået nok. Deres servere ligger i england med dårlige svartider. De er forholdsvis billige men også useriøse. Tag mit råd og mange andres: hold jer væk fra dem.

Alt alt for meget nedetid og ingen hjælp at hente

Hvis du har en hygge webside med en lille hobby blog eller billeder af din kat eller dine ferier, så er ML Hosting måske noget for dig. Hvis du tilgengæld er afhængig af en stabil host, der overholder deres lovede oppe-tider, så skal du hvert fald ikke vælge ML Hosting. De har gode priser, men det hænger desværre sammen med kvaliteten.

Desværre kan de ikke kontaktes pr. tlf. men kun via mail. Vi har forsøgt at drive vores virksomhed i lidt over 1 måned nu hos ML Hosting, og må desværre erfare at de slet ikke er kompetente til opgaven. Det er forståeligt, at der kan være nedbrud, opdateringer mv., hvor der vil være noget nedetid. Men på den korte tid, vi har været hos ML Hosting har der mere end 2 gange nu være nedetid på vores shop i mere end 5+ timer - I TRÆK! Og vi snakker altså i dagtimerne her. Derudover har der været nogle mindre udfald, hvor vi har sluppet med skrækken og et langsomt domæne i nogle få timer.

Det er på disse tidspunkter, at man virkelig ville ønske, at man kunne ringe til dem for at få noget hjælp eller bare lidt afklaring. Men nej. Du får en mail, når du igen har dit domæne til rådighed, hvori du pænt bliver informeret om, at de har haft nedbrud, og det var derfor du havde en lukket shop en hel arbejdsdag.

Gå bl.a. også ind på deres facebookside, hvor nogle af deres kunder også gør opmærksom på, når der er nedetid - det er, som der kan ses, ikke sjældent og det er i mange mange timer af gangen... og de svarer i øvrigt heller ikke på facebook.

De har driftsstatus, men de gange vores shop har være nede, har den ikke været tilregnelig. Pt. står der at der har været strømafbrydelse (som så har medført at vi har været lukket hele dagen), men at alle deres systemer er oppe kl. 13.14. I skrivende stund har vores shop ikke være tilgængelig siden en engang i morges (kl. er pt. 14.54!!). I går aftes var den også nede, kom lidt op at køre, var ustabil, var nede igen. For så ikke at virke hele dagen i dag. Og vi kan ikke komme i kontakt med dem på nogen som helst måde... det er frustrerende ud over alle tænkelige grænser.

For at opsummere: ML Hosting tilbyder et billigt produkt, men de kan desværre (og nok også forventeligt) ikke levere stabil kvalitet for de penge.

Det skal siges, at når de er oppe at køre, så køre det også. Så igen: sikkert et fint sted til noget mere hobby-præget aktivitet. Men som forretningsgrundlag kan jeg desværre ikke give dem min anbefaling.

Lorte service!! Hold jer væk!!

De er ikke til nogen hjælp overhovedet, hvis man ønsker at afmelde. Oplysningerne man får er sparsomme. Troede jeg afmeldte det hele, men afmeldte åbenbart kun webhotellet, og så fik jeg en regning alligevel.

Jeg har bedømt firmaet før herinde, men det lykkedes ML Hosting at få min bedømmelse slettet på trods af at jeg har gyldigt fakturanummer.
De vil ikke kendes ved deres lorte serviceniveau, hvilket jeg egentlig finder forståeligt nok....

Kunderservice?????

Efter at ha flyttet fra en server til en anden, virker min mail ikke mere.

Ved henvendelser går der utrolig lang tid inden der kommer svar. Ingen af svarene kunne bruges til noget som helst.

Det eneste der er foretaget på 3 dage er en genstart af en DNS server.

Ganske kort: DET ER FOR RINGE. Kan absolut ikke anbefale MLHosting til nogen over hovedet.

Super god service

Havde mega mange problemer med at få min mail til at virke, og skrev nok min. 10 henv til MLHosting, og hver gang fik jeg en god og hurtig respons, og til sidst virkede alt som det skulle..
1000 tak...
:o)
mvh
Mette

Dårlig og flytter til en anden udbyder.

Jeg har købt Myhotel hos dem.

Det tog dem 2dage før de fungerede med ordentlig. fik hele tiden deres logo når jeg søgte efter min website selvom den var iorden.

Nu har jeg problemer med at jeg ikke kan finde serveren hos dem. Så mine 2 hjemmesider vises ikke. der er gået snart 24timer hvor jeg stadig ikke kan se dem
www.dk.bosna-design.com og www.bosna-design.com

De er billige men svigter på kvaliteten.

Prisen afspejler sig i kvaliteten af webhotellet

ML Hosting har et af Danmarks laveste priser på webhoteller, men det afspejler sig så virkelig også i kvaliteten af deres servere mv.

Af alle de webhosts jeg har benyttet mig af, er ML Hosting det mest ustabile og uoverskuelige webhotel. Deres servere fungerer ikke særlig godt, og det er svært at udvikle noget stort på deres programmer. Sagt på en anden måde, så er serverne generelt alt for sløve, og kan ikke følge med i datatrafikken.

Den server jeg har fået stillet til rådighed, afbryder mig tit når jeg overfører en fil, fordi den er i gang med noget andet. Hvor jeg hos andre webhosts uden problemer kan overfører 10.000 filer, kan jeg her ikke overfører 5.000 filer uden at 15% af filerne mislykkes. Det er bare ikke godt nok!

Jeg glæder mig til at mit abonnement hos ML Hosting udløber, for kors i røven det er noget lort at arbejde i deres miljø! :( Så skiftes der til en mere stabil og seriøs webhost...

Er nu glad nok for ML - Hosting, men ...

Er nu glad nok for ML - Hosting, men ...

De har gode svartider osv.. men er lidt træt af at mit webhotel bliver termineret

"Webhotellerne vil fungere indtil 31.december.2013 kl 08:00."

"Herefter vil de blive termineret og alt indhold vi blive slettet" arggg

Deres nye "design er lidt uoverskueligt og kontrolpanelet er gemt godt væk

Uoverskuelig side

ML Hosting virker uoverskuelig, og det kræver nogen tid før man kan finde rundt på siden, der er ingen indlysende måde at finde "kontrolpanelet" , og det virker som om at man bare skal købe mere, men udvalget af løsninger strækker sig til 2.

nyhederne på siden har været de samme i et godt stykke tid

og overflytningen fra WebBot har ikke været en succes, men for at blive ved ML hosting skal man skifte til enten "pogramhotel" eller "myhotel" og så slipper man lige et gebyr på 60 kr (rabat er medregnet)

og under overflytningen skal man selv gøre det meste

jeg overvejer kraftigt at flytte til et andet webhotel

Dårlig service og dårlig hosting

Jeg vil kraftigt anbefale at gå LAANGT uden om ml-hosting!
Siden de fusionerede med Webbot, har jeg ikke haft andet en bøvl.
Når jeg får beskeden om at alle mine hosting løsninger hos dem udløber fordi de ikke længere vil bruge serverne og at jeg selv skal stå for at flytte det hele, giver det mig den perfekte mulighed for at flytte alt VÆK fra ml-hosting!
Ydermere, er der hosting løsningen overhovedet ikke hurtige nok til PHP og CMS løsninger.

Kære Samuel,

Det er beklageligt at du har haft den dårlige oplevelse hos ML Hosting. Den primære årsag til at vi valgte at udfase de gamle webhoteller var i bund og grund fordi de produkter lå på en gammel og ustabil platform. Derfor udtænkte vi en ny strategi og lancerede vores nye produkter på vores nye og forbedrede platform. Det har aldrig været meningen at lade hverken tidl. WebBot-kunder eller nuværende kunder i stikken.

Du har ret i at man som udgangspunkt selv skal flytte sine data imellem den gamle platform og den nye, men det er altid muligt at oprette en support-ticket og dermed få hjælp til processen.

Jeg kan ikke rigtig gennemskue hvad du baserer din udtalelse på vedr. at vores hosting ikke er hurtig nok til PHP og CMS. Det er første gang vi hører om dette og størstedelen af vores kunder kører et PHP-baseret CMS-system.

Venlig hilsen,
ML Hosting

Forkert opsætning og deres rettelser virker ikke

Det er anden gang jeg handler hos MLHosting. Deres priser er fortrinlige, men deres systemer er simpelthen for ringe - hvis du ikke selv har godt styr på opsætning og fejlfinding - så hold dig langt væk fra dette selskab.

Jeg køber tit domæner hos forskellige udbydere, men det her er noget af det ringeste jeg har oplevet. Grunden til de så alligevel ikke kun får en stjerne er, at det virker som om de faktisk forsøger at gøre noget ved problemerne - at det så ikke virker alligevel er super irriterende.

Hej Laust,

Tak for din anmeldelse,

Jeg er ked af at du ikke mener at vi har styr på tingene. Jeg kan se du har købt nogle StarterHoteller ved os - og er rigtig ked af de oplevelser du har haft med det ene. Jeg kan se at vores system fejlagtigt fik lavet en fejl i forbindelse med oprettelsen. Denne fejl er dog senere blevet rettet og vil ikke forekomme mere.

Mht. overskriften "og deres rettelser virker ikke" forstår jeg ikke helt hvad du mener. Jeg kan se at problemet blev løst morgenen efter du meldte det ind (det blev meldt ind 19:31 - løst 10:33).

Beklager de start vanskeligheder du har oplevet, og tager selvfølgelig din anmeldelse til efterretning.

Ofte nede - ikke driftsikker

Det er et discount produkt.

Har mange gange oplevet af mine sider er nede - eller blot ingen adgang til MySQL.

Det er ærgerligt så brug ikke ML til kritiske sider da man nemt kan forvente 1 nede dag om måneden.

Hej Mikkel,

Tak for din anmeldelse. Jeg er ked af du oplever vi ofte er nede. Jeg har tilladt mig at tage et kig på historikken omkring dit/dine webhoteller ved os. Jeg kan se at dit MyHotel var nede 31.oktober.2012 (datoen for denne anmeldelse). Dog kan jeg ikke se det tidligere har været nede. Vi havde store udfordringer med MyHotel platformen 31.oktober.2012 i perioden 14:10-18:17 - det var rigtig ærgeligt. Dog har vi lokaliseret fejlen og det skulle ikke kunne gentage sig.

Du kan med fordel se vores oppe tid her: http://status.mlhosting.nu (du er placeret på web2) - her vil du også kunne se at vores systemer rent faktisk er ret stabile. Oppetiden i oktober på den server hvor du er placeret var fx 99,94%, i sidste måned var den 99,91% og i denne måned 100% (december). Langt de fleste nede tider har skyldtes planlagte systemopdateringer om natten.

Jeg vil gøre mit til at du i fremtiden vil føle at dit webhotel er driftsikkert, og håber iøvrigt at du er tilfreds.

Fint

Har 2 hjemside aldrig problemer ,god support.

Hej Djamal,

Mange tak for din ros - det sætter vi stor pris på.

WebHost til ML Hosting

Jeg var kunde hos webhost, som i midlertidigt smeltede, og sendte mig vider til ML HOSTING. Jeg var lidt frustreret i starten, men er efterfølgende blevet yderst tilfreds med deres hosting.
De reagerer utroligt hurtigt på spørgsmål, og oprettelse af nye domæner kører som skidt ud af en spædekalv ;-)
Jeg vil til hver en tid sætte min lid til ML Hosting, da de holder hvad de lover.

Kære Michael,

Tak for din fine anmeldelse - det er altid rart at få et klap på skulderen.

Mark

Super service og næsten ingen nedetid

Ja, jeg må nu sige at jeg har været kunde hos ML Hosting i næsten 1 år nu og må sige at jeg er meget tilfreds.
De få gange jeg har haft brug for at få fat i deres driftsupport, har de været hurtige til at svare tilbage med et fyldestgørende svar på hvorfor hele eller dele af mit webhotel/website var ude af drift.
Dertil kommer at deres FAQ/Vidensdatabase er fyldt med meget rigtig god information og deres kundecenter/kontrolpanel er nemt og enkelt af bruge. Dertil kan man rykke rundt på tingene i kontrolpanelet, således at de ting jeg bruger mest også er dem der ligger øverst.
Dog er der også ting jer er lidt kede af, og det trækker jo en lille smule ned i karakteren.
Godt nok havde de en gyldig grund til at pille Small, Medium og Large pakkerne væk og indsætte StarterHotel og MyHotel i stedet, men må ærligt indrømme at jeg nu står og savner muligheden for at bruge en Medium-pakke. Et starterhotel har ikke de helt rigtige muligheder, mens et myhotel har mulighederne, men der er så meget ekstra med, som jeg ikke skal bruge. Endvidere kan jeg jo kun varmt anbefale ML Hosting til folk der gerne vil have et enkelt og stabilt webhotel til meget billige penge.
Jeg er har været meget tilfreds og er det stadig.
Så ML Hosting, vi lander på 4 stjerner fra min side.

Hej Kenneth,
Tak for de fine ord. Vi har taget dit ønske ang. medium og large pakkerne til efterretning og du vil inden årets udgang kunne se resultatet af dette.

Vi ser frem til et langt og godt samarbejde.

Mark

God vejledning i forhold til forlængelse af abonnement

Jeg fik en god behandling af Mark, som vejledede mig i forhold til abonnements form og skift af dette.

Hej Mads,
Tak for din fine anmeldelse - det er altid rart at få ros for den service man yder.

Ser frem til et langt og godt samarbejde.

Bedste hilsner,
Mark

Det har været godt men er det ikke mere!

Hej alle sammen.

ML Hosting var den bedste hosting firma inden de lavet deres cPanel lort og de nye vare. De skulle have holdt sig til det gamle de havde. Men nu må man flyt alle min hjemmesider og til en ny hosting firma. Så må jeg finde et godt tilbud og rabat til et andet firma på billigstewebhosting.dk For en normal person der ikke har lavet noget med hjemmesider før han ikke finde ud af deres ny cPanel pis. Man skal vide lidt om hjemmesider og det der er bage ved det og lave hjemmesider for at kan finde ud af det.

I kan se en artikel om det som jeg snakker om og nogen andre har skrevet: http://billigstewebhosting.dk/ml-hosting-er-noget-lort/

I SKULLE IKKE HAVDE GÅET OVER TIL DET NY KOM TILBAGE TIL DET I HAVDE FØR IGEN.

ML Hosting Support

Du bestemmer

ML Hosting leverer kvalitetshosting til nogle af Danmarks billigste priser uden at gå på kompromis med kvalitet, service eller brugervenlighed.

Udvikling der giver mening med kunderne i centrum

Mange firmaer tænker nyt fordi det gamle er blevet kedeligt. Hos os tænker vi nyt fordi vi konstant vil blive bedre til det vi laver. Ved hjælp af spørgeskemaer der med jævne mellemrum udsendes til vores kunder, hører vi på hvad de vil have og giver dem det i det omfang det kan lade sig gøre. Siden 2008 har ML Hosting vokset sig større og større og det vil vi blive ved med – dag for dag, år for år.

Banebrydende filosofi der skaber tryghed

Vores produkter er sat sammen ud fra en enkel filosofi om at det skal være nemt at blive kunde, at administrere sine produkter og ikke mindst at opsige igen. De fleste af vores produkter betales forud 1 år ad gangen, og ønsker man ikke at være kunde mere, stopper man bare med at betale – simpelt og smart.

Kundeservice

Vi bestræber os på at besvare alle henvendelser inden 72 timer. Har du en kritisk fejl på din hjemmeside (er den fx utilgængelig) kan vores kunder oprette en høj prioritetshenvendelse - og få svar indenfor 12 timer. Du kan kontakte os her: http://mlhosting.nu/kontakt

Om ML Hosting

Visit MLHosting