MMM reviews

MMM reviews

3.0

Ubehøvlet

Selvom jeg takkede nej til et abonnement, modtager jeg alligevel et blad med girokort.. Smagløst

Bondefangeri

Efter at have deltaget i en konkurence, bliver jeg ringet op af M! om tre blade til billige penge, det var okay med mig og ved same lejlighed udtrykkede jeg mig meget klart "bare de tre blade, ikke mere". Nu har jeg betalt for de tre blade og endnu et blad dukker på med en ekstra regning. kundeservice (der på ingen måde levet op til sit navn) kan ike gøre noget. Det er bondefangeri, jeg ønskede kun de tre blade ikke mere, alligevel valgte de at pisse på det. Det er faktisk noget svinderi !

Hos M! er der tilsyneladende kun et slags abonnement; livstid. Oplys aldrig dine kontakt oplysninger til M!

UDNYTTELSE!

Jeg får tilsendt et blad og besked om at de har fortsat mit abonnement efter det er udløbet og jeg har værsgo at betale for det blad de har sendt mig.
Jeg ringer og vil opsige abonnementet - dette er muligt, men jeg skal liiiige betale for yderligere næste måneds blad, da de ikke kan nå at trække tilbage (Det bliver først modtaget om 20 dage!!! I call bullshit!).
I alt 120 kr. for noget JEG IKKE VIL HAVE!
Den eneste hjælp fra kundeservice er, at jeg var jo informeret om at jeg selv skulle stoppe mit abonnement i tide.

Umuligt at slippe af med abonnementet (snyd og bedrag).

Som sagt komplet umuligt at komme af med abonnementet og deres kundeservice er ikke-eksisterende. Snyd, bedrag og et ringe blad i øvrigt.

Træls kundeservice

Det er et rigtigt godt blad, men deres kundeservice har ikke levet op til standard .... Kom til at betale for mere end de havde fortalt.

Vil du betale mere end du lige havde regnet med - Så køb M!

Magen til respekt løs og dårlig service skal man lede længe efter.
Efter at have deltaget i en konkurrence på mmm.dk bliver man ringet op, og tilbudt at få abonnement der igen, hvilket er fair nok da man jo har sagt ja til det at de må kontakte en.
Men efter at jeg udtrykte mig meget klar flere gange og sagde at "du skal ikke sende noget hjem til mig eller oprette et abonnement til mig nu" modtager jeg efter kort tid en mail med at jeg er blevet tilmeldt et abonnement, som jeg udtrykkelig sagde nej til. Det gjorde lige at jeg aldrig igen skal bestille noget ved jer igen eller have abonnement.
Jeg vil råde alle andre til ikke at købe dette magasin da du bare kommer til at betale for mere end du vil, og de opretter bare noget uden du opdager det.

BESKÆMMENDE STATUS PÅ FACEBOOK FRA REDAKTIONEN PÅ M!

Redaktion på magasinet M (Lasse Schelbeck - ansvarlige redaktør), satte i dag denne status på facebook ( se nedenfor), hvilket affødte en hel del upassende retorik. Hvordan kan man overhovedet få sig selv til, at poste sådan en statusbemærkning, hvor folk opfordres til at vælge mellem A, B eller C. Sidstnævnte valgmulighed C: At slå en kattekilling ihjel!
M!
Det hårde spørgsmål, vi bøvler med på redaktionen i dag: Hvad ville du helst?
A) Høre Justin Bieber uafbrudt i en uge
B) Se Twilight Sagaen uafbrudt i en uge
C) Dræbe en killing

Mvh Glenn Liwervall

INGEN stjerner til redaktionen uden h...... :-(

Fik Inkasso regning, men mit abonnement var afmeldt

Jeg har altid været en stor fan af blevet M!
Derfor har jeg gladeligt abonneret på bladet gennem flere år, og jeg har været en glad bruger af det. For 3 måneder siden beslutter jeg mig for at afmelde mit abonnement ved Bonnier Publications, som er virksomheden bag M! bladet samt mange andre.

Beskrivelse af min episode:

1. Jeg ringer for over 3 måneder siden og opsiger mit abonnement gennem en telefonisk robot, som beder mig oplyse mit abonnements nummer, som jeg indtaster. Herefter får jeg beskeden: "Dit abonnement er nu opsagt!"

2. 1 måneds tid efter jeg har meldt mig fra bladet, får jeg endnu et blad, denne gang med en regning i omslaget. Jeg vælger igen at ringe til telefon robotten igen og indtaster mit abonnements nummer igen, og herefter får jeg igen beskeden "Dit abonnement er nu opsagt!" - Endelig tænkte jeg.. Så burde det være løst!

3. For en uges tid siden får jeg så en inkasso skrivelse fra Advis A/S, som er inkassopartner for Bonnier Publications, hvori der står at jeg ikke har betalt for mit abonnement hos Bonnier Publications på 105,- kr. Problemet er bare at jeg allerede har afmeldt mit abonnement, inden jeg fik det ekstra blad.

Inkasso skrivelsen indeholder en ny regning med følgende beløb:
Krav: 105,- kr.
Rykker gebyr: 250,- kr.
Inkassogebyr: 100,- kr.
Inkassoomkostninger: 350,- kr.

PRIS I ALT FOR ET BLAD JEG ALLEREDE HAR AFMELDT 2 GANGE: 805,- kr.

Jeg er en ambitiøs ung mand, som betaler alle mine regninger til tiden. Jeg ser ikke andre muligheder end blot at betale denne åndsvage inkasso regning på 805,- kr. for et blad jeg 2 gange har afmeldt, og 2 gange har fået bekræftet er afmeldt.

Jeg er målløs, føler mig snydt og bliver med stor sandsynlighed aldrig nogensinde kunde hos Bonnier Publications igen. Ærgerligt, da jeres indhold ellers er fedt at læse.

Venlig hilsen,
Jonas Donbæk

godt indhold, men mangelfuld udførsel

Uden tvivl det bedste indhold, nettet kan opdrive. Det er bare svært at finde det, da siden er opbygget efter en gal stodders hoved. Det kan de godt gøre bedre.

Vedvarende spam når du opsiger.

Produktet er sådan set godt til målgruppen. Men når du ikke vil have abonnementet mere af den ene eller anden grund skal du bare indstille dig på at blive ringet op hver 1-2 måneder. Og det kan du sådan set ikke blive fri for. Det er nu 7 år siden jeg havde abonnement og bliver stadig ringet op. De vil kun registrere at du ikke vil have det pt. men ikke et permanent nej tak. Det er jo bare dårlig stil. Man må da kunne indse at folk vokser fra sådan et magasin.

DK's bedste blad

Servicen, læsestoffet, damerne! alt er bare i orden! Thumbs Up...

Super god kundeservice!

Ja, jeg havde jo modtaget et blad samt et 6 måneders abonnement som en trøstepræmie, hvor jeg dog skulle betale portoen. Dette havde jeg fortrudt. Jeg ringede ind og spurgte om det ikke var muligt at opsige abonnementet og bare betale det ene blad. Det var absolut muligt og bladet kunne jeg bare beholde helt omkostningsfrit.

Super service!

Bladet!

Super fedt blad, og hvis man ikke er til hardcopy, så er der hjemmesiden, super fedt drenge!

Et blad for mænd - ja tak

Rigtig godt blad, hjemmesiden og også rigtig god, hvor de bl.a. også udgiver deres gratis MMM-mag. Fedt initiativ.

Is MMM your company?

Visit MMM