MOBILCOVERS.DK reviews

MOBILCOVERS.DK reviews

9.4

Perfekt Kundeservice

Jeg bestilte er par måneder før denne anmeldelse, et griffin movilcover fra denne side. Her en uge før dette indlæg gik det i stykker (limen som bandt plastikken til gummiet gik op). Jeg kontakter mobilecovers.dk, og får allerede svar tilbage indenfor 4 timer. Heri får jeg at vide, at jeg får tilsendt et nyt cover uden omkostninger, til trods for at jeg ikke havde en kvittering (hvorfor jeg egentlig ikke havde ret til det). Jeg oplyste og vedhæftede bare Mine oplysninger og billede af kontoudtog, også blev den sag taget hånd om. Positivt overrasket - bestemt.

Fin service - og god pris.

Mobilcovers.dk har et stort og varieret udvalg - og tilmed gode priser. - Jeg havde en forespørgsel om hvorvidt min mobil incl. cover kunne sættes i en dock, som jeg planlagde at købe, og de svarede, at det kunne desværre ikke lade sig gøre. - De havde også gjort sig den ulejlighed at afprøve det med de andre docks de har :-) - god service!

Super service!

Troværdig netbutik med fantastisk service der på alle måder overgår service observeret andre steder. Kan varmt anbefale at købe sine mobilcovers her!

Kan klart anbefales!

Lynhurtig levering og billige priser. Rigtig god købsoplevelse. Det er helt sikkert ikke sidste gang jeg har handlet her 😊

Hej Louise,

Mange tak for din anmeldelse af vores virksomhed her på Trustpilot. Den er vi meget glad for.

Det er dejligt at høre, at du har oplevet et godt købsforløb. Vi glæder os til at byde dig velkommen en anden gang.

Kontakt os endelig, hvis der er spørgsmål eller andet vi kan hjælpe med.

Rigtig god aften.

MOBILCOVERS.DK

lyn hurtig levering! handler der gerne igen :-)

Jeg kunne ikke være mere tilfreds... Kunne man give 10 stjerner, havde de fået det! Jeg bestilte min mobilpung torsdag den 13.marts 2014 og den lå allerede i postkassen dagen efter - det er sådan man får tilfredse kunder. Ikke ligesom mytrendyphone... De skulle skamme sig
Får jeg behov får nyt gear til mobilen, så vil jeg bestemt kigge på mobilcovers.dk igen, som det første. Anbefaler selvfølgelig gerne dem til andre også ;-)

Hej Dorte,

Mange tak for din positive anmeldelse af os her på Trustpilot. Den er vi rigtig glade for. Det betyder meget for os, at vi lever op til kundernes forventninger.

Kontakt os endelig, hvis der er spørgsmål eller andet vi kan hjælpe med.

Lynhurtig og effektiv!

Super service og betjening!
Fra bestilling af varer til levering går der nærmest kun et splitsekund, og ved reklamationer ligeså! Meget venligt og hjælpsomt firma - det virker bare! Ligeså godt som at gå ned i en fysisk butik, og udvalget er heller ikke at kimse ad.

Hej Annette,

Mange tak for din fine anmeldelse af os. Den sætter vi stor pris på.

Vi er glade for, at du har oplevet et positivt købsforløb. Kontakt os endelig, hvis der er spørgsmål eller andet.

MOBILCOVERS.DK

super god betjening :-) og hurtig levering

Super hurtig levering og god betjening, havde modtaget et cover der var for lille til min telefon, det var en fejl de havde lavet, ringet og sagde det dagen efter ( idag) havde jeg det rigtig cover så god betjening.
Bestiller helt klart en anden gang ved jer. :-)

Dog er det ene plastik cover jeg bestilte allerede flækket i siden og en lille revne i bunden :-(

Hej Camilla,

Mange tak for din anmeldelse af os her på Trustpilot. Den er vi rigtig glade for!

Det er godt at høre, at du har fået en god betjening hos os.

Mht. det flækkede cover, så er det noget vi naturligvis beklger. Du får naturligvis tilsendt et nyt uden beregning. Hvis du vil kontakte vores kundeservice på tlf. 88 96 24 90 eller e-mail: support@mobilcovers.dk, så finder vi lynhurtigt en løsning.

MOBILCOVERS.DK

Kan ikke sætte en finger på noget!

Rigtig god service, utrolig god hjemmeside som er dejlig simpel og nem at finde ud af. Leveringstiden var også helt i top.
Ikke én dårlig ting at sige om det.

Hej Peter,

1000-tak for din positive anmeldelse. Den sætter vi stor pris på.

Vi er meget glade for at høre, at du finder vores hjemmeside nem og overskuelig og ikke mindst at du hurtigt har fået dine varer.

Kontakt os endelig, hvis der er spørgsmål.

MOBILCOVERS.DK

Jeg bestilte, og modtog kort tid efter mine varer. Umiddelbart har jeg fået nogle gode varer meget hurtigt og til en fair pris. Kan dog ikke sige noget om varens egentlige kvalitet endnu, men mon ikke den er super fin :)

Hej Helle,

Tak fordi du har anmeldt os her på Trustpilot. Vi er rigtig glade for den positive anmeldelse.
Vi håber at du er glad for dine varer og at kvaliteten er i orden.

Du kan altid kontakte os på enten e-mail eller telefon, hvis der skulle være spørgsmål eller andet.

Lynhurtig levering.

Jeg var på jagt efter en lille gave og endte på mobilcovers.dk. De havde det jeg søgte og endda til en lavere pris, end jeg havde set andre steder. Jeg bestilte i går og allerede i dag havde jeg pakken. Det er da vildt imponerende. Jeg vender helt sikkert tilbage en anden gang. :-)

Hej Ellen,

Mange tak for din anmeldelse af os her på Trustpilot. Vi er rigtig glade for at høre, at du har oplevet et positivt købsforløb, hvor både pris og levering var i top.

Du er altid velkommen tilbage en anden gang og kontakt os gerne, hvis du har spørgsmål.

Du ønskes en rigtig god weekend.

112% okay

Jeg søgte efter et cover til min mobil, og fandt det hos mobilcovers.
Det cover jeg ville have var ikke på lager, jeg sender dem en mail for at hører hvornår de forventer det kommer på lager igen, de svarer inden for 1 time, at de forventer det er på lager inden for 8 dage. 7 dage senere sender jeg dem en ny mail for at hører om de stadig forventer at det kommer på lager næste dag. De svarer, igen inden for en time, at de ikke er helt sikker på at den kommer næste dag men de vil gerne sende en mail når det kommer, det takker jeg naturligvis ja til.
Næste dag kommer der en mail med at mit cover er på lager.

Jeg bruger min tablet til at bestille mit nye cover, kort efter får jeg en ordre bekræftelse. klokken er næsten 20:00 så jeg forventer min pakke inden for 2 - 3 dage. 2 dage senere kommer mit cover, pakket fint ind så post dk ikke har haft en chance for at ødelægge det :-)

Min opfattelse af mobilcovers.dk er kun positiv og jeg anbefaler alle at handle der, deres priser er helt i bund, kvaliteten (på det jeg har købt) er helt i top. havde man kunne give en ekstra stjerne for kanon god kunde service fik de også det...

Hej Thomas,

Mange tak for din meget positive anmeldelse af os her på Trustpilot. Den sætter vi meget stor pris på!

Jeg håber at du fortsat er glad for dine produkter. Du er altid velkommen til at kontakte os på telefon eller mail, hvis der skulle være spørgsmål eller andet.

Endnu engang tak og rigtig god weekend.

MOBILCOVERS.DK

Jeg fik ved en fejl sendt den forkerte billader. Jeg skrev dette til firmaet, jeg fik straks svar at de straks sendte mig den korrekte lader og bad mig sende den forkerte retur.
Det er service af bedste karat, og noget man ikke ser hver dag desværre.

Hej Allan,

Mange tak for din fine anmeldelse af os her på Trustpilot. Vi er meget glade for at høre, at du har oplevet en positivt købsforløb trods vores fejllevering.

Kontakt os endelig, hvis der skulle opstå behov for support eller andet.

Du ønskes en rigtig god weekend.

Super service!

Bestilte mandag aften. Allerede idag modtog jeg min pakke. Desværre havde jeg fået et forkert cover, men efter en hurtig tilbagemelding fra mobilcovers support er alt i den skønneste orden! Så god en service der udføres hos dem, handler der helt sikkert igen :)

Hej Sabine,

Mange tak for din positive anmeldelse. Den sætter vi stor pris på!

Vi er glade for at høre, at du trods vores fejl har oplevet en god kundeservice. Vi håber, at du er glad for dit nye cover?

Du kan altid kontakte os på tlf. 88 96 24 90 eller mail: support@mobilcovers.dk, hvis der er spørgsmål.

MOBILCOVERS.DK

Jeg bestilte tirsdag eftermiddag og modtog varerne med posten onsdag. Bedre kan det ikke gøres

Hej Trine,

Mange tak for din fine anmeldelse. Den er vi meget glad for.

Vores mål er dag til dag levering, så det er rigtig dejligt at høre, at du fik din pakke som forventet.

Endnu engang tak og kontakt os endelig, hvis der skulle opstå behov for dette.

Hurtigt levering af varen

Jeg bestilte en vare i går over nettet. 1 time efter var den afsendt, og i dag modtog jeg varen. Det kan man kalde en hurtigt og fin service - tak skal Mobil Cover have.
Venlig hilsen
Steen Rasmussen

Hej Steen,

Mange tak for din anmeldelse. Den sætter vi stor pris på.

Rigtig godt at høre, at din pakke allerede var fremme dagen efter bestilling. Det er også vores mål, så det betyder meget for os.

Hvis der skulle blive noget, så er du meget velkommen til at kontakte os.

SUPER - Kan varmt anbefales

Super hjemmeside og service med en lyn hurtig levering. Kan varmt
anbefales. Alt godt fremover.
Venlige hilsner fra Annette Jørgensen / Gentofte

Hej Annette,

Mange tak for din rosende anmeldelse. Den er vi rigtig glad for.
Det er dejligt at høre, at du finder vores hjemmeside og service tilfredsstillende.

Hvis der skulle blive noget, så er du meget velkommen til at kontakte os.

Fantastisk service

Jeg har haft en super oplevelse med denne hjemmeside!
Jeg fandt et rigtig lækkert cover til en overkommelig pris, men produktet var desværre udsolgt.
Jeg skrev til dem om de havde noget lignende eller hvornår de eventuelt ville få dem på lager igen. Jeg modtog en besvarelse kort tid efter. Svaret var meget professionelt og de var rigtig flinke.
Dagen efter havde de fundet et cover på lagret, det jeg havde kigget på, og fik strakt en mail sent om aftenen om at de havde lagt det til siden til mig og kunne sende det dagen efter.
Jeg er positivt overrasket over den gode service, de billige priser og professionaliteten.
Vil klart anbefale jer at overveje at bestille jeres næste cover på denne hjemmeside.
Line Carlsen

Hej Line,

Mange tak for din anmeldelse. Vi er rigtig glade for, at du gav dig tid til at dele din oplevelse. Det sætter vi rigtig stor pris på!
Vi er også rigtig glade for at høre, at du har oplevet et positiv købsforløb.

Husk at du altid kan kontakte os på e-mail: support@mobilcovers.dk eller på telefon 88 96 24 90 alle hverdage mellem 13:00-15:00.

Du ønskes en god aften.

MOBILCOVERS.DK

God kvalitet og hurtig levering.

Jeg bestilte 2 iphone covers og et lydkabel på MOBILCOVERS.DK, det er en side med rimelig fair priser og varerne er af god kvalitet, der er intet at sætte en finger på. Mine varer kom også til tiden. :)
Super god side at handle ved :)

Hej Kathrine,

Tak for din fine anmeldelse. Vi er glade for, at du har oplevet et positivt købsforløb hos os.

Du kan altid kontakte os på support@mobilcovers.dk eller telefon, hvis der skulle opstå behov for kontakt.

Endnu engang tak og du ønskes en god dag!

Fast and reliable

I bought leather cover for my iphone 5 on sunday the 29 dec and i got it on monday , very fast and the covers is in perfect conditions. very easy webshop, easy to navigate, trustable. will defenettly use it again in the future.

Hi Ernawati,

Thanks for your positive review. We greatly appreciate that

Please feel free to contact us if there is anything we can do

I wish you a pleasant day.

Sincerely,

MOBILCOVERS.DK

En virksomhed der har fattet begrebet KUNDESERVICE

jeg søgte covers til på google og fald over denne fantastiske og overskuelig hjemmeside.
Jeg bestilte vare en søndag aften og fik dem leveret tirsdag. allerede der er jeg tilfreds, en af varerne var ikke hvad jeg forventede, jeg skrev herefter til mobilcovers.dk og fik hurtigt svar.
ombytning eller penge tilbage var intet problem.
så jeg ved hvor jeg bestiller mobiltibehør næste gang.

MVH En MEGET tilfreds kunde

Hej Joey,

Mange tak for den positive anmeldelse her på Trustpilot. Det sætter vi rigtig stor pris på!

Vi er glade for, at du har oplevet et godt købs- og serviceforløb og du er naturligvis meget velkommen til at kontakte os, hvis der er yderligere vi kan hjælpe med.

Du ønskes en rigtig glædelig jul.

MOBILCOVERS.DK Details

Visit MOBILCOVERS.DK