Moffe reviews

Moffe reviews

6.1

fin pris, DÅRLIG KUNDESERVICE OG EGNE REKLAMTIONSREGLER!!

Har brugt Moffe.dk én gang, og det er osse sidste gang!!!

Bestilte en Joyetech Evic, til en SUPER tilbudspris, som osse kom en god portion dage efter.. Den fungere stadig og er sindsyg glad for den (husk lige at dette ikke tilfalder Moffe.dk men producenten)

Jeg sætter så opladeren til at lade den, (via stikkontakten) og pludselig lugter der brændt, kigger på Evic´en, intet problem, kigger på stikkontakten FULDSTÆNDIG kul sort og adapteren er brændt sammen og har stået i flammer (skal siges at jeg sad i SAMME rum, dog med ryggen til, som jeg altid gør når jeg lader batterier) men får så skyndt mig at slukke relæ´et, hiver alt fra hinaden, og kan se at adapteren har været ret så varm..

Skriver indtil Moffe.dk, og de fortæller (næsvigt) at jeg var velkommen til at købe en ny adapter, men en ny kunne de ikke give mig, eftersom der kun er 2 mdr. garanti på adapteren!?

Nu er det sådan, at jeg HVER gang, jeg bestiller noget over nettet, smider handelbetingelserne ind i en PDF, og der står INTET om nedsat garanti, men sjovt nok, som jeg går ind på deres egen side, er der faktisk (efter mit køb) skrevet,

¨Dette gælder dog ikke forbrugsvarer som: tanksystemer, ato-clearo-eller cartomizers, batterier, eller varer med forståelig mindre holdbarhedsdato end 1 år.

På batterier, og elektronisk udstyr ydes garanti i 2 måneder.¨

Altså, for det første, så har jeg optil flere adaptere her i hjemmet, som er mange år gamle, så vil ikke mene de går under produkter med ¨forståelig mindre holdbarhedsdato end 1 år¨, men alligevel vil de hverken give mig en ny ELLER bare have den tilsendt, for så at kigge på den og/eller videresende den til Joyetech selv..

Er det bare mig, eller fejler deres kundeservice bare SÅ groft her?
Har får fået ombyttet både adaptere, ladekabler, batterier, bærbarer, skærme osv, UDEN det mindste problem i andre butikker og webshops, men en lille adapter til 30-40 kr. kan de ikke unde en kunde, som er førstegangskøber hos dem, og ligeledes skriver denne sure anmeldelse, og fortæller alle på forums og vennekreds, om den dårlige oplevelse?

I har vidst mistet mere end de 40 kr. i omsætning, på at jeg fraråder alt og alle om at handle elektronisk grej hos jer, end hvis i havde sendt mig en ny!

Undre mig over at mange andre steder (osse selvom de har en nedsat garanti på sådanne vare) alligevel sender en ny ud, UDEN tøven?

Jeg vil ihvertfald fraråde ALLE herinde, at handle noget derinde, som bare minder om elektronik
(for de kan jo dreje ¨eller varer med forståelig mindre holdbarhedsdato end 1 år.
På batterier, og elektronisk udstyr ydes garanti i 2 måneder.¨ som de vil)!

Jeg forventer ihvertfald MEGET mere end dette, fra et dansk selskab i dagen DK (vi er i 2013 for søren), og alle andre butikker HAR forstået at kunden altid har ret og man behandler dem, med henblik på de kommer IGEN og handler!

Fantastisk oplevelse!

OBS:
Denne anmeldelse omhandler oplevelsen af den fysiske butik, og servicen der blev udleveret til mig og min mor.

Vi skulle alligevel forbi på vejen og besluttede os at tage forbi, vi blev glædeligt overrasket med en meget rask og glad fyr i butikken som slet ikke var bange for at fortælle os præcis hvad vi skulle kigge efter, jeg ledte efter et batteri / mod, han lod mig endda se fra hans egen lomme, som han satte en plastik dut på mundingen og lod mig prøve at dampe med den.

Priserne er/var også ekstremt meget overkommelige i forhold til de handler vi har lavet hos en anden aktør over nettet, så vi blev glædeligt overrasket over behandling, inventar og kan kun anbefale man tager et besøg.

5 stjerner tildeles moffe.dk herfra, minder igen om at det er den fysiske butik jeg anmelder, ikke hjemmesiden.

Billigt er ikke altid bedst.!!

Jeg bestilte onsdag 07-06-2013 en Joytech Evig fra Moffe.dk allerede fredag fik jeg den med posten, jeg kunne dog hurtig konstatere at den var brugt, der var indtastet bruger oplysninger fra en tidligere ejer og der sad snavs i div. samlinger, jeg skrev til Moffe.dk og fik hurtig en opringning samme dag og en efterfølgende undskyldning, efter jeg havde sendt Evigèn tilbage til Moffe.dk fik jeg valget mellem at få en ny tilsendt eller pengene tilbage, det ville dog tage 14 dage at få en ny da de ikke havde flere på lager.

Moffe.dk har i min situation svaret tilbage med det samme, med godt humør og en undskyldning for den uheldige fejl, dog vil jeg anbefale lige som Moffe.dk selv gør på deres hjemmeside, at læse ”Vilkår og betingelser” igennem, der står nemlig ”Al porto vedrørende returnering, fortrydelse eller reklamation, foregår på kundens regning”.
Så på grund af deres fejl ende jeg med at betale 81.95kr for porto og har måtte bestille en Evic et andet sted.

God pris og HURTIG levering

Ja bestilte min eVIC igår (07-02-2013), og sandelig om posten ikke allerede kom idag.

Så lige nu står den til opladning og venter på jeg kan komme igang med at lege med den. Ja, lege med den, det kan alt dette batteri, man mangler nok lige at kunne modtage opkald og sende sms med den hehe :)

Og så er det jo den bedste pris jeg fandt på dette batteri, og gratis fragt. Jeg klager ihvertfald ikke :)
Så 5 stjerner får de, for jeg har ikke noget dårligt at sige :)

Hurtig levering og billige priser

Jeg har købt et E-cigarett sæt som var næsten 100 kr billiger hos Moffe.dk i forhold til de mange andre shop's i DK og fragten var GRATIS!
Moffe.dk kan klar anbafelles

Kan på ingen måde anbefales!

Jeg har desværre haft en MEGET dårlig oplevelse af online-køb hos moffe.dk. Defekt lavatube som blev returneret til moffe.dk, men som ikke blev refunderet - ej heller har de sendt en ny.

De var hurtige til at svare på mails, da jeg ønskede at købe, men svarer slet ikke på mine mails vedr. den jeg har returneret og at jeg forventer at få tilsendt en ny.

Personligt handler jeg ALDRIG hos moffe.dk igen og vil bestemt heller ikke anbefale andre at gøre det...

Is Moffe your company?

Moffe Details