Mondux reviews

Mondux reviews

4.1

Kan godt betale sig

Jeg har været kunde hos dem i snart 2 år

Har både bil og MC hos dem. Og forsikringerne er billigere end hvad de er hos andre. God betjening og for det meste hurtige med servicering.

Super SERVICE!!

Rigtig god server, de hjælper med det samme.
Ramte min bil i stykker, prisen vil være omkring 60.000 at ordne.
Jeg skulle udfylde en blanket, sende den ind på mail, og derefter gik alt som det skulle.

Efter 5 dage, fik jeg min passat retur, og vildt med ingen selvrisiko ved første skade.

Sindssyg billig priser, og god service.

Dårlig service og respektløse løgnere!

Mondux er det værste sted at tegne forsikring. Jeg tegnede forsikring der for 2 år siden i forbindelse med et bilkøb. Det er super dyrt, og totalt ubrugeligt. Min forsikring udløb 25/1-14 og jeg ville høre hvornår de sendte mig de nye papirer på en ny forsikrings periode. De skulle de nok gøre, men jeg har aldrig modtaget noget. Jeg ringer ind til dem den 25/1-14 for, at sikre mig, at min bil er forsikret efter den 25/1-14. Jeg er nr. 5 i køen har ventet i 30 minutter. Det blev min tur også lægger de røret på!! Jeg er godt irriteret og ringer igen. Jeg får en flabet medarbejder i røret som fortæller, at min bil er forsikret. Jeg tvivler og ringer igen den 5/2 og får samme svar, at min bil er forsikret hos dem... Igår finder jeg ud af, at min bil IKKE HAR VÆRET FORSIKRET hos Mondux siden 26/1-14!! Selvom Mondux x flere sagde, at jeg var forsikret hos dem! Jeg er så glad for, at der ikke er sket noget uheld i den periode. Det ville da havde kostet mig flere millioner! TAG JER SAMMEN MONDUX! Jeg ville give 0 stjerner, men det kan man desværre ikke! Jeg vil ALDRIG anbefale jer til nogen!!

Elendig service og flabede medarbejdere.

Jeg havde tabt min Iphone 5 og havde mobilforsikring ved dem.
Har nu snakket med 2 forskellige medarbejdere, og de vil af en eller anden grund ikke dække min smadrede Iphone.
Deres grundlag for det er at jeg "bare" har tabt den - de mener at hvis skaden skal dækkes skal der være sket en hændelse (fx. faldet ned af en trappe) og derfor tabt telefonen.
Jeg synes det er en meget lusket måde at drive forretning på, da jeg samtidig på intet tidspunkt er blevet informeret om at det kun er ved specielle fald/uheld at de dækker..

Out..

Billig, men verdens DÅRLIGSTE service

Købte forsikring igennem peugeot hos DAF mondux, super billigt...Indtil vi fik regningen, de havde glemt (imod loven) at oplyse på brochuren at der var div ekstra udgifter, og sagde det var forhandlerens ansvar, men de har jo ikke sendt nyt ud.

Når jeg så ringer for at gøre dem opmærksom på dette og få løst problemet, skal jeg have rykket betalingsdatoen, men det kan jeg kun med 1 dag..

Jeg havde fat i den mest flabede kvindelige servicemedarbejder, man kan tænke sig, der ikke var noget værd.

Hvis i vil have en bare nogenlunde alm. service og ikke tales ned til, skal i IKKE vælge DAF Mondux.

slut med Mondux.

Hos Mondux er de bag ud med alt, også når man har skiftet selskab og derfor har opsagt sin aftale med Mondux. Jeg opsagde min bilforsikring med virkning fra 01-11-2013, jeg kontakter Mondux d. 03-12-2013 og spørger hvor langt min tilbage betaling for forsikringen er, får at vide de er lidt forsinkede og den er lagt til tilbage betaling d. 25-11-2013 og at de sender penge retur torsdag eller fredag i ugen, dvs. d. 05-12-2013 og at jeg så vil have pengene senest d. 10-12-2013, det er idag! jeg tjekker i banken, men ingen penge. Jeg ringer igen til Mondux og får at vide de har givet forkert konto nr. til deres bogholderi??? og at penge så vil blive overført d. 12/13-2013 og jeg så vil modtage pengene d. 17/18-2013. I dette tilfælde hvor det er dem der ikke har styr på tingene bør de lave en straks overførelse, hvis det var os som forsikringstager der ikke betalte til tiden blev der bare lukket. Dybt dårlig service og politik de har i det firma. Det skal understreges at personalet var ok og meget venlige. NUL STJERNER HERFRA.

Ualmindelig dårligt selskab!

Jeg og min kæreste har haft Mondux forsikring - både bil, indbo og ulykke. Vi havde ingen skader, men MASSER AF PROBLEMER!

Regninger der ikke bliver sendt, policer man ikke kan få tilsendt, beløb der ikke bliver trukket på trods af pbs aftale, uigennemskuelige regninger, tårnhøje gebyrer på ca. ALT, inkompetente medarbejdere der ikke kan svare på alm. spørgsmål og generelt et frygteligt rod i alting!

Konklusion: 1 stjerne er for meget, men vi kunne ikke give lavere.

I dag, 1 år efter at vi skiftede selskab modtager vi stadig regninger på mærkelige restbeløb + gebyrer!!

Vi vil ALDRIG anbefale Mondux til nogen!

Ny Iphone

Efter at have tabt min Iphone 4, for gud ved hvilken gang, gik glasset itu bagpå. Jeg gik ind i min telia butik og de sagde jeg skulle ringe til mondux først. Efter en hurtig samtale og efterfølgende betaling af selvrisiko på 100 kr. fik jeg en ny tlf igen og der gik under 14 dage. SÅDAN! :)

Billigst med mc og super service efter ulykke

Tog et rådyr og fik smadret cyklen (XVS 1100 Dragstar) Fik den lavet på værksted uden nogen problemer.
Behagelig service når man ringer ind og hurtig hjælp.

Kan varmt anbefales til motorcykler

overraskende let og hurtigt

Efter at have læst anmeldelser herinde ringede jeg til Mondux med en forventning af, at alt ville gå heeelt galt, -mén jeg blev meget positivt overrasket. Skærmen til min tlf var smadret (af anden person heldigvis) Jeg fik et skades nummer og gik ned i Telia. Fik telefonen tilbage efter 5 dage! Virkelig positivt overrasket.

Det skal dog siges, at Telia skal stramme op i deres salg af disse forsikringer, da de på INGEN måde forklarer at forsikringen kun dækker hvis det ikke er en selvforskyldt skade. Så kære Mondux, giv Telia en røvfuld for dette, så i ikke står med lorten til sidst, bare fordi Telia's sælgere "glemmer" det vigtigste.

Tænke Tænke

Der er godt mange dårlige anmeldelser herinde. Det får mig til at tænke lidt , da jeg vil skifte indbo og ulykke, som er forsikret et andet sted. Har så bil og mc hos Mondux. Hvilket er meget billigt. Især med første års mc forsikring. Men som en skriver i en tidligere anmeldelse, de dækker 5% af værdien, får mig sgu til at læse hele den skide police igennem. Indtil videre har jeg ikke noget dårligt om dem, men det får mig alligevel til at overveje tingene.
De får 2,5 stjerne ;-)

Virker OK (MC forsikring)

Jeg har haft en samtale vedr. MC forsikring og der lagde jeg ikke mærke til at der var forskel fra andre forsikringsselskaber. De var også rimelig hurtige til at vende tilbage pr. mail da jeg havde et par spørgsmål til deres tilbud. Jeg har dog valgt dem fra udelukkende pga. deres dårlige rating herinde og den er jeg ikke sikker på er helt fortjent.
(Mange klager her er på IT udstyr og alle de forsikringsselskaber jeg har kendskab til har store nedskrivninger af værdien på sådan udstyr)

DÅRLIG kundeservice, ubehøvlet medarbejder.

Jeg har mobilforsikring ved Telia og jeg vil spare jer for hele den sag jeg lige har haft kørende, for det er en længere historie.

Jeg smadre min iPhone (for og bagskærm) og ringer til mondux dagen efter for at anmelde skaden. Den ansatte snakker i munden på mig, og lader mig ikke tale færdig. Da min telefon i forvejen har en gammel dyb ridse vælger han at afvise telefonen, da jeg ikke har anmeldt denne skade indenfor 48 timer. I deres egne papirer står der bare at de ikke laver kosmetiske skader, og af den grund havde jeg jo selvfølgelig ikke anmeldt ridsen.
Min mor og far snakker senere med samme medarbejder og dem er han lige så direkte ubehøvlet overfor.

Til sidst får min far at vide at den ansatte ikke længere vil snakke med ham, og at vi må sende en mail. Det vælger jeg at gøre, og jeg skriver en meget lang mail med henvisninger til forsikringsbetingelser o.lign. Jeg medsender en klager over den omtalte medarbejder, og beder dem om at få styr på sagen så jeg kan få lavet min telefon.

Min far snakker med en telia medarbejder som kontakter mondux medarbejder, og finder ud af at han sidder og behandler min mail - det vil sige, at han sidder og behandler en klage på sig selv. Må man godt det? Det er ihvertfald ikke normalt at gøre.
Det ender med at jeg får et skadesnummer, men en direkte undskyldning fra monduxmedarbejderen får jeg ikke. SÅ dårligt!

Mobilforsikringen var en jeg fik ved købet af min telefon, men når den udløber senere på året, vil jeg ALDRIG anvende mondux som forsikringsselskab igen.

Virkelig lorte forsikring

En lille skade 18000 kr i selvrisiko hold da kæft en gang lort! Jeg synes virkelig de skulle skamme sig. Og så får man sådan et mærkeligt brev fra dem, med den ene løgn på den anden. Hold jer fra DEM.

Skod Forsikringsselskab

de er både flabet og snakker i munden på en. de kommer ikke med svar på det de bliver spurgt om. der går flere dage inden der kommer et svar fra dem. uffatteligt at telia overhovedt arbejder sammen med sådan et selskab det kan der ikke være mange kunder i .

Super Service

Efter jeg tabte min iPhone 4 32GB da jeg talte i den, smadrede front glasset. Og jeg kontaktede derefter mondux, og fik at vide at jeg skulle aflevere den i den nærmeste telia butik. Jeg kunne nemt følge min telefon's status mens telecare service havde den på deres værksted. Og jeg kunne se at de ikke mente at den kunne repareres og at den skulle udskiftes med en ny. Og 1½ uge efter jeg afleverede min tlf i telia butikken, fik jeg besked om at jeg kunne hente min helt nye iPhone i telia butikken. Så jeg har kun godt og sige om dem, de holdte 100% det de lovede den gang jeg købte min iPhone i telia (29.7.11)

Pas på ! der er klausuler for ALT...

De bruger vist Jernbane klausulen = Dækker ikke spor
Har fået alle mine forsikringer igennem Business Danmark, som anbefalede dem.
LAD VÆRE MED DET.....
Det eneste gode er at de er billige, og håb så at du aldrig får brug for dem.

Klassisk Mondux kontrakt lyder:
Pkt. 1- Ja vi dækker denne slags skade
Pkt. 14 stk. 5 Men kun op til 5 % af værdien
Pkt. 27 stk. 9 Men selvfølgelig ikke hvis du vælger at opbevare dine genstande uforsvarligt i et aflåst skur. ??

Har du f.eks kontanter, smykker, designermøbler (ALT med et navn), designer sko mm. så er dette kun dækket med 5 % af det du selv troede du var dækket for.
Og det værste er at der er skjult 3-4 forskellige steder i en meget lang og uoverskuelig police.

Påkørt af deres kunde

Min mand og gravide jeg blev påkørt i start december mdr. 2012.
Efter at jeg har anmeldt skaden er det blevet envejs kommunikation. De vælger blot ikke at svare på ens henvendelser.

Vi dækker kun en udefrakommende skade.(købt hos telia som lovede det modsatte)

Hej, da jeg købte min mobil (experia v) med MONDUX forsikring hos TELIA AABENRAA fik jeg fortalt, at der stort set ikke var den ting, de ikke ville dække.
det lød jo meget godt, ind til jeg så får en skade på min mobil fire måneder senere.
Der ringer jeg så til MONDUX og forteller dem at: Jeg havde haft min mobil i lommen hele dagen, og da jeg så senere tager den op af lommen for at bruge den, opdager jeg at skærmen er gået i stykker.
Til det svarede ham fra MONDUX meget hurtigt at: Vi dækker ikke din skade. Den er selvforskyldt, og vi dækker kun udefrakommende skader.

MEGET DÅRLIG SERVICE.........

Det værste til dato

Mondux er det værste sted at tegne forsikring. Jeg tegnede forsikring der i forbindelse med et bilkøb. Det er super dyrt, og totalt ubrugeligt. Over de første 2 år hævede de præmien med 25% (1000 kroner). Kundesupporten er også på et absolut minimum. Ligeledes kan siges om deres opsigelsesregler. Jeg har været kunde der i 3 år - og vil nu gerne skifte forsikringsselskab (3 år til dato). Jeg har ventet med at opsige det, da jeg var sikker på, at jeg havde en 3 årig aftale. Det viser sig så, at det er lavet om til en 1 års aftale (hvilket jeg ikke husker at have hørt eller set). Det betyder at jeg nu er fanget i det her lorte selskab i to måneder endnu. To måneder mere med en selvrisiko på NÆSTEN 10.000 kr og en årlig præmie på 4500.

Til sammenligning skal jeg hos FDM betale 3200 om året med en selvrisiko på 1000 kroner. TAG JER SAMMEN MONDUX!

Kunne jeg give jer 0 stjerner ville jeg gøre det. Jeg har heldigvis talt et par bekendte fra, at tegne forsikring hos jer!

Is Mondux your company?

Mondux Content Management System