Montana reviews

Montana reviews

6.1

Dyre erfaringer med usle spændplader.

Vi betalte cirka kr. 22 000-. Og fik nogle flotte papkasser hjem.
I gang med opsætningen. Havde en del mas med at monteret video reolen og fik flere gange splitter i hænderne af skinnerne som bruges til ophængning.
Ringede Montana op og spurgte om jeg havde gjort forkerte ved monteringen og om det kunne være rigtig at træets kvalitet og dens efterbehandling var så ringe at man skulle regne med at få splinter i hænderne.
Service chefen fortalte at det var rigtig nok at man montere en list til ophængning og så borer igennem en splinterny video for at morteren denne. Chefen var faktisk uforskammet i telefonen!
Jeg har siden ærgret mig over at vi ikke købte et plagiat produkt af Montana. Disse koster en brøkdel af Montanas og så bliver man ikke til grin for sine penge..!

Is Montana your company?

Montana Details