Morebox reviews

Morebox reviews

Very low
2.3

Kan ikke anbefales - alt for lav aktiveringsperiode

Øv øv øv.....

Vi fik sidste år et gavekort som "Brunch for to" med to små børn kan det være svært at planlægge hvornår man kan tage ud og her kommer min fejl med at jeg gik ud fra at morebox havde samme standard 2-3 års virkningstid som de fleste andre gavekort.

Desværre gælder kortet kun 12 måneder og endda fra købstidspunktet.
Det betyder at vi som fik kortet i gave teknisk set kun havde 9 måneder til at bruge kortet da personen havde købt det nogle måneder forinden da hun vidste hun var inviteret til bryllup hos os.

øv øv øv for en dårlig oplevelse g Coop's kundeservice var ikke til at hugge eller stikke i selv om jeg prøvede at forklare dem at det ligner en pengemaskine uden lige når de tager penge for et produkt velvidende om at mange mennesker nok ikke nå at indløse deres gavekort grundet den lave tidshorisont i forhold til konkurrenterne.

Ja jeg er helt med på jeg skal have læst det med småt men kan desværre fortsat ikke give mere end 1 stjerne da jeg er hammer skuffet....

Hvem får mest ud af en morebox der ikke kan bruges

Glædede sig til en biograf tur med bio billetter fredag aften, hvad skete der så, billetterne var for gamle der var ingen udløbsdato , så vi måtte køre hjem igen , ringede til coop morebox for at høre hvad man gjorde , de gælder kun et år , så det var bare ærgerligt for os men indtægt for morebox . De fortæller at der er flere der ikke får deres billetter brugt inden udløbsdatoen . Men der var jo ingen dato på den vi havde , da det jo var en gave. For mig er det ikke ok at de bare får penge for noget der ikke bliver leveret. Så jeg vil sikkert ikke give nogle morebox i gave til nogle.

Lav gyldigheds periode, MEN GOD SERVICE.

Vi har to gavekort fra Morebox til hhv. romantisk middag for 2, samt luksus brunch for 2.
Vi opdagede i sidste uge, at gyldigheden var udløbet for 4 mdr. siden, da der kun er gyldigheds periode på 12 mdr.
Jeg skrev en mail til Morebox, som derefter aktiverede gavekortenes gyldigheds periode yderligere. Noget de ikke juridisk er forpligtet til, men de gjorde det alligevel. Synes at det er super god service, og vil derfor gerne anbefale firmaet til andre :0)
Mvh Bjørn B. Appelgren

Hvorfor så meget kritik?

Jeg sad sammen med miin mor den anden dag og skulle bestille et hotel ophold til hende og hendes mand som jeg havde givet hende i fødselsdagsgave sidste år. Og vil bare sige til det at der ikke var noget at sætte en finger på angående bestilling.
Hvis jeg endelig skulle sætte en finger på noget er det at det "kun" gælder et år. Men det med at det kan komme bag på folk det forstår jeg simpelthen ikk. For der står på bagsiden af æsken at det gælder et år. Og det behøver man altså ikk at åbne den for at se.
Så vil bare sige at det var en god oplevelse at skulle bestille det hotel ophold.
Og ja det holder et år, men det skal jo bare bruges inden et år. Så man kan jo sagtens bestille et ophold et halvt år fremad fra udløbsdatoen :-)

snyder kunder græsende til svindel

Vi fik et hotelophold med middag, og bookede det. Derefter brugte vi ophold og middag, men vi fik at vide fra hotellet at kun ophold var dækket. Så vi matte selv betale for middag.

Da vi henvendte os til www.morebox.dk fik vi at vide vi have booket "forkert" via et ikke korrekt link. Men ville ikke på nogen made dække eller kompensere den middag som de jo skylder os. Dermed vil jeg kalde det et svindelende firma, fordi der er betalt for ydelser som ikke ydes.

Utrolig dårlig behandling.

Vi fik more Box i guldbryllups gave, dejligt tænkte vi, vi opdagede så at det udløber efter 1 år, skyndte os bestille, som var meget besværligt, da det langt om længe lykkedes skulle vi betale kr. 71,- ved egentlig ikke hvorfor, senere ville vi ændre datoen, ringede til hotellet, fik af vide der var plads, men vi skulle ringe til DTF - travel og ændre. Ja- klart de skulle lige tjene 100,-kr. til. det er bestemt sidste gang vi har disse kort det er simpel en pengemaskine,
Ps. vi har flere gange fået dem fra Bellevue dem har vi aldrig haft problemer med.

Aldrig mere More Box!!!!

Fik i januar 2013 flere "oplevelsesbokse" i gave. Har ikke haft mulighed for at bruge dem før februar i år. Så vi gik i gang i februar i år. Og det gik fint indtil vi ville bruge en More Box til brunch. Så opdagede vi at den allerede var udløbet. Det var dog hurtigt. Gælder kun et år. Blev super irriteret.
Konklusion: Giv hellere et alm. kort, hvor der står: Vi vil gerne byde på brunch, når det passer jer en dag. I bestemmer dag og sted. Vi betaler
Så spilder man ikke sine penge på More Box og kan fuldstændig selv bestemme, hvor og hvornår man har lyst til en hyggelig brunch. Og er ikke begrænset af de få steder, man ifølge boxen kan bruge. Så aldrig, aldrig, aldrig mere More Box.

Snyder sig til ekstrabetaling

Fik en Morebox i julegave til hotelophold. Da jeg efterfølgende læste på Trustpilot om de ekstremt dårlige erfaringer mange mennesker har med dette produkt, var jeg lidt nervøs for hvordan bestillingen af opholdet skulle gå. Desværre viste det sig, at der var grund til at være nervøs.

1. Jeg havde kigget ind på Morebox.dk for at se hvilke hoteller der tilbydes, men da jeg tastede koden ind kunne man alligevel ikke vælge det hotel jeg havde udset mig og der var skuffende få at vælge imellem. Derfor måtte jeg vælge et andet jeg fandt mindre attraktivt.

2. Jeg var meget grundig da jeg skulle bestille netop for der ikke skulle blive problemer. Jeg sad med DTF-travels vejledning foran mig samtidig med jeg bestilte og fulgte den slavisk. Til sidst står der at man skal trykke på BETAL og så vil ens saldo gå i 0, medmindre man har bestilt tillægsydelser.
Jeg havde IKKE bestilt nogen tillægsydelser! Alligevel stod jeg til at skylde 71 kr. da købet var gennemført. På det tidspunkt havde jeg ingen mulighed for at fortryde, da beløbet på Moreboxen var hævet, så jeg måtte bare betale.

71 kr. er ingen formue, men det er princippet i det. Jeg har fået et gavekort på en enkelt overnatning og morgenmad for to personer. Det var det gavekortet lød på! Så kan det ikke være rimeligt at jeg skal betale ekstra og at dette beløb først opkræves på et tidspunkt, hvor jeg ikke har mulighed for at sige fra.

Hvordan kan I forestille jer, at det i længden er givtigt at tage røven på kunderne? Man kan snyde nogen noget af tiden, men man kan ikke snyde alle hele tiden og kunder der har haft en dårlig oplevelse skal nok sørge for at omtale det!

Virker ikke.

Har fået en Morebox hotelophold i gave, ville ind og booke. Det kan ikke lade sig gøre, jeg når så langt som til at søge på dato for ophold, da det er gjort skulle jeg, efter det der står på hjemmesiden, kunne booke på en grøn knap. Den grønne knap kommer aldrig frem. Desuden fandt jeg også ud af at der er meget få datoer ledige, så der er stort set ingen valgfrihed.
Finder ud af det koster 100,- kr. hvis man kontakter kundeservice og vil have dem til at hjælpe med booking.....og det kalder de kundeSERVICE.....
Har booket ferier og ophold på mange andre hjemmesider, men ALDRIG oplevet noget så elendigt som dette.

Svagt udvalg

Hvis du får et gavekort til Café og bor i Aalborg skal du enten til Randers eller Frederikshavn.

ALT for dårligt!!

Jeg har købt en morebox idag, og går ind for at aktivere min kode MEN det kan jeg ikke. Der står at min kode er ugyldig????
Det er simpelthen for dårligt, at man skal bruge over 1 time på at finde ud af at ens kode er ugyldig! Jeg håber godt nok i kan hjælpe, ellers er det 1300 kr. ud af vinduet!!

1500 kr ud af vinduet

Har to hotelophold et på 899kr og et på 599kr som vi har fået i gave liggende,og da vi nu ville bruge dem på en hyggetur med et par venner,fandt vi ud af at de var udløbet.Et år er ikke meget normalt gælder de 2 eller 3 år.Det med de 12 mdr står på kortet, men det er dækket af indpakningen udenom,på bonnen står der ikke noget.Nærlæser du indpakningen med lup står det nederst.Det er sgu svindel.Håber Coop danmark ophører med at samarbejde med dem,så andre ikke bliver snydt.

Elendigt

Besvæligt, lille udvalg og når du endelig tager dig sammen til, at nu skal det bruges, så er der gået 12 mdr. og du finder ud af at det nu er værdiløst!

Latterlig pengemaskine

Vi fik sidste år et Morebox gavekort "Brunch for 2" i kobberbryllupsgave.
Nu ville vi så bruge det i den kommende weekend og jeg vil aktivere kortet på deres hjemmeside.
Her får jeg beskeden "Gavekortet er desværre ikke længere gyldigt"!!!!??? hvad fanden er nu det for noget, gælder det ikke 2-3 år som alle andre!!
Jeg er så træt af smartbox ordningen og brækker mig over at der sidder firmaer som Morebox og platter folk til at købe produktet!!!
Vi ønsker os ALDRIG mere denne form for gave og budskabet er jeg i fuld gang med at sprede på de medier som jeg har adgang til.
Føj en grim smag i må have!!!!

utroværdig

vi vil aldrig mere bruge det, da det er svært at booke, og der ikke er ret mange ledige tider, der hvor man kan booke. de kan lige så godt skrive de gerne vil have vores penge, men ikke vores besøg, så det er en dårlig start på en mini ferie, kan ikke forstå hoteller vil ligge navn til det.

Dårlig booking oplevelse-> Middag for 2

I de 2 restauranter der er i København var:
1) Der var booket op, i den ene, OK
2) Telefon virkede ikke i til denne restaurant
3) Vi skal booke dagen før
4) Kokken kunne selv bestemme hvad vi skulle have ! det står der på oversigten?
5 restaurant i Hornbæk kunne vi ikke finde tlf nr på...
6) mangler oversigt på om kortet er udløbet.....

flemseg@gmail.com

Dårlig service

Vi fik i julegave sidste år et hotelophold..... Men da vi ville bruge det i december i år, ja så var det forældet....
Tænk engang, at man køber et gavekort til en hyggetur og så ender det med, at hendes penge er spildt, da hun jo har købt det i oktober ( men hvor skulle vi vide det fra).
Ja, jeg kan ikke engang sige det til min mor, som har givet os gavekortet, da hun har så lidt penge i forvejen, at hvis jeg så fortæller hende, at pengene til gavekortet bare er faldet i coop's kasse, vil hun bliver så ked af det og skuffet.
Køb aldrig fra morebox....... Ihvertfald ikke før de ændre deres 12 måneder til 3 år.

Kan ikke anbefales

Fik sidste år til jul en cafe-middag for 2. Fik dengang ikke lige tjekket gyldigheden, men regnede med at det var de normale 3 år som alle gavekort normalt gælder. Nu finder jeg så gavekortet og vil ud at spise her mellem jul og nytår, men får atvide at det er udløbet. Det gælder 12 måneder fra KØBSdato. Jeg har jeg jo ingen jordisk chance for at vide hvornår giveren af gaven har købt den... Så find hellere end anden gave hvis du overvejer at give sådan en box. Sandsynligheden for at modtager ikke får den brugt i tide er stor.

De vil bare have dine penge, oplevelserne bliver man snydt for :-(

MoreBox gyldig i 1 år fra KØBSDATO, og andre er gyldige i 3 år!! Surt når man nogen køber MoreBox i god tid, så har man ikke lang tid, når det kun gælder et 1 år :-)
Sikke en fortjeneste COOP får ved sådanne salg... Fantastisk kundeoplevelse #ironi
KØBER ALDRIG mere morebox i COOP Danmarks butikker..

Total mangel på kundepleje.

I januar gav vi en ven en morebox i fødselsdagsgave. Boxen var købt 27-10-12.
Vores ven havde af mange årsager ikke brug for boxen før her til nov. dette år og forsøgte så at bestille et hotelophold. Her fik han at vide at den var forældet. Han kunne af gode grunde ikke vide at den var købt i oktober.
Nu kunne jeg godt tænke mig at vide hvad det er for en vare Morebox/DTF-travel har leveret for de penge de har lagt i kassen. Det ligner det rene tyveri. Normalt er det således at hvis en vare ikke er leveret får man pengene tilbage eller en passende refusion. Gad vide om Morebox/dtf-travel begrebet kundepleje?

Is Morebox your company?

morebox.dk Details