Motil I/S reviews

Motil I/S reviews

8.7

Enkelt og lige i øjet

Købte forleden et cover til min telefon - Perfekt pasform og god kvalitet. Tak :-)

Kanon produktkvalitet

Jeg har flere gange handlet hos Motil, og hver gang er jeg blevet overrasket over, hvor høj kvalitet man får til de yderst rimelige priser. Absolut anbefalelsesværdigt at købe sig iPhone-tilbehør her.

God service og hurtig levering

Købte et Cover i Valnøddetræ, og var lidt spændt på, hvordan det ville være i virkeligheden.
Det er utrolig flot, og meget fint forarbejdet!

Tak for handlen - Det gør jeg gerne igen :-)

Hej Hanne

Vi takker også for handlen, og er glade for, at du kunne lide valnødde-coveret. Vi glæder os til at se dig på Motil.dk igen.

HURTIG levering

Har længe overvejet at købe et nyt cover til min iPhone 4.

Forleden dag besluttede jeg mig så for at købe et over motil.dk, i går bestilte jeg det, og i dag sidder jeg med det i hånden! Lettere kan det ikke være. Og så er det tilmed et über cool neongrønt et af slagsen!

Klar anbefaling her fra!

Hej Louise

Mange tak for din anmeldelse. Vi er glade for, at dit valg faldt på os, da du skulle have et nyt cover til din iPhone 4. Vi går meget op i, at ordren leveres hurtigst muligt, og gør hvad vi kan, for at alle får en god købsoplevelse på Motil.dk.

Perfekt service

En produktionsfejl på et cover købt hos Motil resulterede i at jeg to gange måtte reklamere. Anden gang sendte Motil uden besvær et alternativt cover, de selv anbefalede mig i stedet. Jeg anbefaler Motil!

Hej Michael

Det glæder os meget at høre, at du har været glad for servicen. Vi var selvfølgelig rigtig kede af, at du skulle opleve fejl ved dit første cover, men er glade for, at vi kunne finde en tilfredsstillende løsning.

Motil I/S

Kvalitet til rigtig gode priser!

Jeg har for nyligt købt et Iphone 5 cover hos www.motil.dk. Jeg havde ikke de store forventninger til kvaliteten da prisen efter min mening var i den billige ende, men jeg er meget positivt overrasket over kvaliteten af coveret.
motil.dk er en webshop jeg klart kan anbefale til andre.

Hej Martin

Tak for den fine anmeldelse. Vi er glade for, at du har været positivt overrasket over kvaliteten, da vi netop forsøger at opbygge et sortiment af kvalitetsprodukter, der ikke koster en formue.

Unikum

Jeg har købt en lille højtaler, ekstra lader til iphone 4s og 5, samt billadere og det har til fulde og fem levede op til forventningerne. Det er hurtig levering og løbende information omkring levering. De er også meget lydhør omkring produkter man ønsker de skal forhandle. Et sted jeg helt sikkert vender tilbage til.

Inspirerende god service

Bestilte et lilla cover og et sort bumber cover hos Motil.dk hvor jeg valgte afhentning af dem . Da jeg kom forbi for at hente cover'sne havde Motil ingen problemer med at jeg fik lov til at prøve dem på stedet. Det sorte bumber cover havde en fejl i siden og der var absolut ingen problemer med at få et andet istedet for - som ingen fejl har. Kan kun anbefale Motil.dk til andre.

Nem ekspedition, levering til tiden

Meget nemt at navigere rundt på hjemmesiden og finde varerne. Varerne var i præcis den stand, som de bliver vist på hjemmesiden. Overskuelig ordreregistrering og god info via mail.
Her handler jeg helt sikkert igen!

God vare og super levering

Jeg har i dag modtaget mit silikone cover jeg bestilte hos Motil.dk i går. Jeg takker for et lækkert cover - og en hurtig levering.

motil.dk Details

Visit Motil I/S

Write to: info@motil.dk
We live here: Tranehaven 48, 1. tv.
2605 Brøndby