MovieLocker - Streaming Unlimited reviews

MovieLocker - Streaming Unlimited reviews

7.7

Det bliver ikke bedre hvis du vil se film online

Det bliver ikke bedre hvis du vil se film online. Der er altid de nyeste film, og udvalget er langt bedre end på tilsvarende sider. De er åbne for forslag til nye film og super servicemindede..
Kan kun varmt anbefale at prøve siden.

generelt er vi tilfreds med udbudet.

Mange af dem virker ikke hos mig der stå:
Error Loading stream : ID not found on server.
jeg ved ikke hvad det betyder, jeg håber at det bliver fixet.

Undertekster halter...

Fin side med mange gode & nye film

Den seneste tid har deres undertekster dog været mangelfulde når man kører via airplay - ser fin ud på Ipad, men det er lidt tamt at se film på en 10"...

Håber det snart bliver løst :-)

Utroligt godt udvalg af film

Er meget imponeret over jeres udvalg af film. Har både viaplay og netflix men i har et betydeligt nyere udvalg af film. Har dog en enkelt klage. Når jeg afspiller fra min IPad så kører det perfekt men når jeg afspiller fra min Ps3 så hakker den utrolig meget, lidt skuffende. Nogen ide hvorfor den gør det?

Det er fint men der er mangler :P

Kære Movielocker jeg er bruger hos jer håber i vil forbreder dette jeg sider hjemme på en 100/100 Mbit forbindelse men alligevel lagger det i de film jeg ser

Hej Mikkel.

Det kan være svært at forbedre din 100mbit forbindelse!!! :)
Men vi vil ihvertfald hjælpe dig med at fejlfinde.
Vi kontakter dig på den mail du har angivet, da du tilmeldte dig vores tjeneste!
Du er også selv velkommen til at skrive til os på kundeservice@movielocker.dk.

MovieLocker.dk

Den nyste måde af ser de nyste film

Syns det er den bedste sider hvor man kan se film af. Også fra de nyste film

Hej Jimmy.

Det glæder os at du giver din mening til kende, og at du synes det er en af de bedste sider når nu der er så meget konkurrence på området. Vi må gøre det godt :)
Vi håber at blive endnu bedre, og at vi får et endnu større arkiv, også selvom at vi har knapt 800 titler at vælge imellem!

MovieLocker

Super fint udbud - til en attraktiv pris

Super fin filmtjeneste til en meget attrativ pris, specielt hvis man er interesseret i af få de nye film hurtigst muligt.

Havde et problem med enkelte film som ikke kunne afspilles på iPad. Kontaktede support (på en helligdag), og problemet blev hurtig rettet. God service :-)

Hjemmesiden kan dog godt optimeres; men mon ikke det kommer.

Hej Klaus.

Det var godt at vi fik løst iPad problemet med de enkelte film der var tale om, da det jo unægteligt også var et problem for alle andre iPad brugere.

Endvidere håber vi at vores hjemmeside efter vores store opdatering og optimering falder bedre i din og alle andres smag! Vi er selv rigtigt glade for vores nye enkle men tidsløse design :)

MovieLocker

God film side men dog noget de skal have fixed

En rigtig god film side. Kan helt klart anbefales til andre men dog kan det lagge i mens man ser film. Det har jeg ikke oplevet på netflix foreksempel.

Hej Gerrthan.

Vi er rigtigt glade for at du er glad for vores tjeneste.
Du kan også finde os på Facebook - www.facebook.dk/movielocker.dk hvor du kan give os et "like" og følge mere med i hvad der sker af nye og spændende ting hos os :)

Ronnie
MovieLocker.dk

Bedre end alle andre alternativer :-)

Billigt, hele tiden nyt udvalg og fungerende!

Hej Fleur.

Ja, det har du helt ret i, vi er faktisk ret billige. Men helt discount er vi ikke.
Vi går aldrig på kompromis med kvaliteten af vores film :o)
Det glæder mig at du er tilfreds med vores udvalg, og håber at du bliver hos os i lang tid endnu!

Ronnie

MovieLocker S.A Details