MS Alarmer reviews

MS Alarmer reviews

5.8

kan slet ikke anbefales, varen sælges som parallel import uden garanti og service.

Jeg har købt en alarm fra dette firma. Alarmen kom som brugt og med engelsk tale.
Jeg troede at tingene var i orden og salg foretaget ifølge dansk brugsret.
Jeg fik en vejledning på hvordan alarmen skulle opsættes på dansk men alarmen er koderet på engelsk...
Alarmen virker ikke og sender altid nogle falske beskeder. Jeg sendte alarmen retur til eftersyn, og så kom der sandelig en regning for fragt og rykker gebyr!! Dette er en elendig service. Desuden var en af sensorerne defekte og bliver slet ikke godkendt som deres vare....

Hurtig levering og super service.

Så en annonce med et godt tilbud incl. opsætning på en alarm. Fik en god snak med ejeren og et par dage efter blev alarmen installeret. Alt gik efter planen og god service. Har fået besvaret spørgsmål og vejledning efterfølgende uden beregning. Firmaet kan varmt anbefales.

Is MS Alarmer your company?

ms-alarmer.dk Details

Visit MS Alarmer