MY Phoneshop reviews

MY Phoneshop reviews

9.4

Alt for fedt!

Sendte min mobil afsted tirsdag eftermiddag og fik den allerede igen om torsdagen. Den blev sendt fra Varde til Brøndby.

Det var også de billigste jeg kunne finde, efter lang tids søgen på google. :-)

Tak.

Helt utrolig god service. Bedste oplevelse at handle her!

Jeg kan varmt anbefale myphoneshop.dk Serviceniveauet er virkeligt højt!

Jeg bestilte 3 covers til forskellige telefoner i 11.time inden jul. Om natten kom jeg i tanke om at jeg gerne ville bytte et af dem ud med et andet. Jeg skrev til dem og fik mail næste morgen hvor de skrev, at selvfølgelig ville de bytte rundt på de covers :) Jeg modtog alle 3 covers inden jul :)

Det viste sig så, at det ene cover ikke passede da jeg havde købt til en forkert telefon... Jeg fik ikke gjort noget ved det, før for en uge siden - altså næsten 2 mdr efter jul... Det var stadig intet problem. Jeg ville gerne have et andet cover og det modtog jeg i går - uden at have sendt det gamle retur endnu og uden at skulle betale noget! Der medfulgte endda en frankeret kuvert, så jeg kan sende det cover jeg har liggende herhjemme retur -omkostningsfrit for mig! Det synes jeg er god tillid til kunderne og ekstrem god service. Jeg vil anbefale myphoneshop.dk til ALLE jeg kender!

Super betjening

Lige købt et cover til iPad, det var en super og kompetent vejledning og betjening.. Dejligt at der stadig er noget der hedder super betjening og hurtig levering tak til jer

Hurtig, præcis, perfekt

Meget hurtig levering. God kvalitet på min varer. God pris. Kommer helt sikkert igen...

Må sige der super service, hurtig levering og billige priser.

Havde problem med en vare jeg købte og ringede derud. De var super flinke og ingen problemer med komme ud få det byttet.

Købte ligeledes en rejseleder da var der, og den var 120kr billigere pga indpakning. De kunne jo bare ha solgt mig den dyre.

Så helt super netbutik med masse fede vare;)

Så bare komme i gang med bestille derfra. Jeg i hvertfald ik bestilt derfra for sidste gang;)

Super service, super pris og hurtig levering.

Købte et cover til min ipad og den efterfølgende dag fik jeg det leveret. Prisen var 70,- billigere end nærmeste konkurrent. Kan helt bestemt anbefales...

Hurtig....

.......og effektiv. Bestilte et cover til min mobil i går, og havde det med posten i dag ved middagstid!! SUPER!!!

hurtig levering kan anbefales

Jeg kan anbefale

Fint hurtigt service

Hvis du mangler noget til dit telefon kan jeg varmt anbefal my phoneshop det er bare nemt

Levering til tiden

Det var en fornøjelse at handle her varen kom til den tid der var lovet

Super hurtigt ekspedition

Man når dårlig at trykke på "køb" knappen før posten ringer på døren med pakken :-)

Uacceptabel service og snydt for 1400kr!

Bestilte et nyt frontmodul til min Samsung galaxy s4 hos dem, og pakken blev sendt og modtaget fint som lovet, dog elendigt pakket ind i forhold til det er skrøbelig elektronik... Men får frontmodulet monteret helt efter bogen og startet telefonen op, og opdager at "inder skærmen" digitizeren er flækket, hvilket gør den nye frontmodul defekt også, kontakter dem og aftaler at sende den tilbage så de kan se på det... Bliver så kontaktet idag af en medarbejder der fortæller mig at deres teknikere ikke mener det er deres skærm jeg har sendt men den forkerte. Men denne mulighed er helt udelukket da den orginale skærm er helt ødelagt uden på, så der er ikke noget at være i tvivl om. Og fastholder at de må kigge på den igen, da jeg med sikkerhed har sendt det samme frontmodul afsted, 1 time efter jeg modtog det!
Får så lov at snakke med "chefen" hvilket ikke hjælper noget, de fastholder at jeg må ha købt et defekt frontmodul et andet sted og sendt til dem og stadig ha det jeg købte af dem. Så her står jeg nu, uden telefon og 1400 Kroner fattigere og ingen udsigt til at kunne gøre noget som helst!
Firmaet virker på INGEN måde interesseret i at hjælpe med at finde ud af hvad der er sket i sagen her. Det er kritisk "service" over alle grænser! Fraråder alle at handle hos dem. Føler mig direkte snydt!!

Update til svar:

Kan ikke se hvorfor den skulle slettes, da det er en reel oplevelse jeg har haft med at handle hos jer, som jeg mener folk bør høre om!

Som sagt, så ER det en vare jeg har købt hos jer! Har sendt billeder til jer, af alle andre dele jeg har liggende til den telefon og kvittering på at jeg har købt det frontmodul af jer.
I må indrømme at i har lavet en fejl her! Længere er den ikke. Hvis det var fordi jeg ville prøve at snyde jer var det aldrig endt så vidt her! for sølle 1400 kroner.
Men direkte at blive snydt for dem, det finder jeg mig på ingen måde i! Og det er fuldstændig uacceptabel det her!
I det mindste kunne i gøre jer den ulejlighed, at virke lidt samarbejdsvillige til hvor fejlen er sket, da det ikke er hos mig! men åbenbart mig der skal betale for det.

Hilse Lars Als
my-phoneshop.dk

Reply from my-phoneshop.dk

Hej Lars,

Jeg er lidt uforstående over at denne anmeldelse får lov til at blive stående, men det må være en sag mellem os og Trsutpilot.

Vi har redegjort for hvorfor vi fastholder at det ikke er en vare du har købt hos os du har returneret, ligesom vi har billeddokumentationen af dette.

Selvom vi allerhelst gerne vil gå langt for at yde en god service, bliver vi dog aldrig så servicemindede at vi begynder at ombytte produkter der ikke er købt hos os. Det er jeg ked af at du ikke er tilfreds med, men det bliver ikke anderledes.

Venlig hilsen
My-Phoneshop

Andrè

Lynhurtig forsendelse og exelent kundeservice :)

Kan næppe blive bedre!

Afleverer Iphone 5 med knust glas, på vej til arbejde, henter på vejen hjem. Pænt udført arbejde alt virker, høflig betjening og de er end ikke blandt de dyreste. SÅDAN!

Hurtig og effektiv handel uden bøvl :-)

Batteri til HTC - Hurtig og effektiv handel :-)

Igen hurtig levering

Har nu for 2. gang handlet og igen leverer de dagen efter :)

super

En god oplevelse hurtig levering

HURTIGT & NEMT

Ingen problemer med bestilling eller levering - ingen forbehold mht. at anbefale denne virksomhed til andre.

Perfekt! Kan kun anbefales.

Jeg fik uheldigvis slået skærmen og displayet på min Samsung Galaxy S4 mini i stykker. Øv! .. Jeg fandt hos my-phoneshop.dk en rigtig god pris for at få det ordnet. Jeg sendte min telefon afsted tirsdag, og nu torsdag formiddag sidder jeg igen med den i hånden. Den er igen god som ny og det hele virker bare.
Helt klart et sted der kan anbefales. Hurtig + god service + god pris, og det hele virker bare. Vil klart bruge dem en anden gang.

Hurtigt og nemt

Jeg sendte telefonen ind til My Phoneshop en mandag og havde den tilbage om onsdagen. Det fungerer bare og kan varmt anbefales.

my-phoneshop.dk Support

14 dages fortydelsesret

Hos My-Phoneshop har du naturligvis 14 dages fortrydelsesret og 24 måneders reklamationsret

Sikker betaling

På My-phoneshop.dk kan du trygt betale med Dankort eller andre betalingskort, da betalingen foregår på en sikker og krypteret side.

Dansk telefonsupport: 88202700

Mandag til fredag: 8.30 - 19.00 Lørdag: 10.00 - 16.00

Dansk mailsupport

Mandag til fredag: 8.00 - 20.00 Lørdag og søndag: 10.00 - 20.00

Stort sortiment

Vi har et stort sortiment på over 200.000 varenumre. Det tager lang tid at få billeder og beskrivelse af alle disse lagt online, men du vil hver dag kunne finde flere nye og spændende produkter i vores shop. Og du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du er på udkig efter noget du ikke lige kan finde i shoppen :o)

Danske modeller

Når du køber en mobiltelefon hos My-Phoneshop, er du garanteret at du får en dansk model. Det er din sikkerhed for at der medfølger dansk manual, dansk oplader, at telefonen kan repareres på et autoriseret værksted i Danmark, at du selv kan installere de nyeste software opdateringer, og at telefonen leveres i en salgsæske med ubrudt plombering. Det er også din sikkerhed for at du er den første der bruger telefonen.

Om virksomheden

Vi åbnede vores første butik og autoriserede mobilværksted i 2002. Siden da er det gået utroligt stærkt. Vi voksede hurtigt til at have 3 butikker med salg af abonnementer, telefoner og tilbehør, samt 2 værksteder.

Men i takt med at mere og mere handel er flyttet til internettet, besluttede vi os i 2011 for at flytte med. derfor har vi nu ikke længere fysiske butikker, men koncentrerer os 100 % om at opbygge webshoppen.

Vi har gennem årene prøvet meget forskelligt tilbehør, og forhandler kun det bedste af dette, til faste lave priser.

Vi har telefoner og tilbehør fra alle de kendte producenter som Apple, Samsung, HTC, Nokia, Sony, Case-mate, JBL og mange flere. Hvis du søger produkter du ikke finder i shoppen, vil vi meget gerne undersøge om det er noget vi kan levere. Det er det i de fleste tilfælde, så du må endelig ikke tøve med at kontakte os.

Vi har stadig værksted, men udfører ikke længere garanti reparationer. Men hvis din iPhone, Samsung, HTC m.m. skal have nyt glas, skærm, eller anden reparation der ikke er dækket af garanti, kan vi reparere den på vores topprofessionelle værksted.

Visit MY Phoneshop

Mobile Accessories