My2day reviews

My2day reviews

It is not possible to review My2day. Should you have any questions, please use the contact form on our website.

Tyder meget på de kun vil have mine penge!

Har kontaktet dem, men har intet hørt fra dem!
Så mine 1000.- er væk :S

Dårlig smag!

Kunne man give - stjerner , blev det dette firma.
Føj for den og jeg vil have mine penge 800,- retur...Tak.

Dette firma er det rene svindelnummer!!

Men Hvad kunne man forvente sig.

Har haft købt gavekort til noget catering som cateringfirmaet ikke ville indløse. Kontakter my2day.dk - men desværre samme oplevelse som andre - intet svar.

Men hvad havde jeg egentligt forventet?

[henvisning til andre virksomheder + navne fjernet]

Det er i øvrigt ikke upassende ar udøve censur mod jeres brugernes anmelderser her på trustpilot. Hvis ikke er firmas ejer kan stå inde for deres handlinger, så må de lade være at drive virksomhed!

Ingen svar på tiltale

Jeg kontaktede my2day, da jeg har et gavebevis der er udløbet. Jeg ville høre om de havde noget der svarer til downtown.dk's "glemmer du så husker vi" - Du har nu fået din helt egen personlige Downtown-konto. Så skulle du fra nu af glemme at få indløst dit værdibevis i tide, så sætter vi pengene ind på din konto for dig, så du kan bruge det til en ny Downtown-oplevelse.

De har end ikke gjort sig den ulejlighed at svare på mit spørgsmål, så deres nyhedsbreve er afmeldt for længst og jeg kunne aldrig finde på at besøge hjemmesiden igen!

Jeg er enig med alle de positive anmeldelser ift. det overordnede koncept med at man kan købe sig til luksus for en billig penge, men der er adskillige andre firmaer der udbyder det samme og på et professionelt niveau [fjernet henvisning]

Utrolig dårlig behandling

Har købt et værdibevis via My2Day på 2 x tennis lektioner med Fetterlein. Da jeg ønskede at booke lektionerne pr. mail får jeg først et svar fra [navn fjernet] om at han ville booke og returnere med tid. Det er nu flere måneder siden hvor jeg utallige gange har forsøgt at ringe og skrevet flere emails uden nogen som helst respons. Utrolig dårlig kundeservice og rent fup firma. Jeg tager nu kontakt til Banken for at bede om pengene retur, samt politianmelder My2Day. Køb ikke ved My2Day.
Jesper

Utrolig dårlig service - ugyldigt værdibevis og ingen respons

Købte et tilbud fra dem til SushiStyle men de ville ikke indløse værdibeviset da My2Day ikke havde betalt dem. Derfor kontaktede jeg virksomheden og første gang med held om at de ville undersøge sagen og vende tilbage. Dette skete dog aldrig og selvom jeg har kontaktet dem ca. 10 gange pr. mail har jeg intet respons fået.

Bliver ved med at forsøge at få mine penge tilbage og ellers må jeg som flere andre desværre politianmelde dem.

Har nu tre beviser der er ubrugelige

Kan kun nikke genkende til alle de andre anmeldelser - firmaet bliver også politianmeldt fra min side!
Malik found this review useful
my2day.dk

Reply from my2day.dk

Kære Stephanie,

Det er selvfølgelig dybt beklageligt, at du har fået en dårlig oplevelse gennem my2day. Vi vil meget gerne hjælpe dig, så du må gerne sende en mail direkte til kontakt@my2day.dk - omkring problemet, samt oplysninger omkring hvilket tilbud du har købt. Så sidder vores kundeservice klar til at hjælpe dig.

Vi vil meget gerne hjælpe dig med at benytte dine værdibeviser.

På forhånd mange tak.

Klage til forbrugerrådet og politianmeldelse

De solgte VIP billetter til kampen mellem Chelsea og FCK i London for 1500 kr. (normal pris 3.400 kr. i følge dem), og biletterne viste sig at være fuldstændig standard der kunne købes ved indgangen for 500 kr... Desuden er de elendige at få fat i, de koksede rundt i at bekræfte købet og kunne ikke finde ud af at sende biletterne, så dem skulle vi hente på et hotel, hvor de så også ændrede hvilket hotel dagen før kampen... Vi gik sammen med andre til kampen og politianmeldte + klage til forbrugerrådet

Lad vær med at købe fra dem, de er lidt nogle fuskere og det er et spørgsmål om tid før de går nedenom og hjem, og så kan det blive dig der har penge i klemme...

Ingen refundering

Bestilte en luksus massagebehandling i fødselsdagsgave til min kæreste, som ringer til mig og siger, at hun ikke kan bestille tid, fordi my2day ikke har betalt pengene til udbyderen af ydelsen. Ringede i flere dage, og de tog aldrig telefonen. Skriver massevis af mails, og de svarer aldrig. Så pludselig får jeg et svar, hvor de lover at betale mig pengene tilbage, men det har de ikke gjort. Jeg har rykket dem efter pengene nu over 15 gange, men får stadig ikke noget svar. Nu vil jeg prøve at klage til forbrugerrådet, DR's kontant og til sidst politiet, for at se om der er noget jeg kan gøre.
Jeg ved at de siden har betalt udbyderen af min service, men de har lovet mig pengene tilbage langt inden det og flere gange efter det også.

Betaler ikke leverandøren

Jeg købte i april en "Håndværker for en dag" for 2.000 kr. Først var det svært at få respons fra den pågældende håndværker, men jeg fandt efter et par uger ud af at "han trak den i ørerne" fordi my2day.dk ikke sendte ham nogen betaling og fordi han "ikke ville arbejde gratis".

Jeg skrev mange e-mails i en stadig mere alvorlig tone til my2day.dk, men de forblev helt ubesvarede. Deres kundeservice tager aldrig telefonen.

Jeg har skrevet til Forbrugerrådet og til kreditkortselskaberne og advaret om dette firma's utroligt dårlige forretningsmoral.

Og netop som jeg var ved at forberede en politianmeldelse mod firmaet, blev jeg kontaktet af håndværkeren som nu havde fået sine penge. - Det havde jeg næsten ikke turdet håbe på.

Jeg har faktisk nu fået udført det arbejde jeg har købt, men hold da op hvor det holdt hårdt.

Jeg ved ikke helt om de er svindlere eller bare har utroligt rod i deres administration og måske kører likviditetsmæssigt helt på pumperne.

Jeg vil i hvert fald passe på med at smide for mange penge den vej.

En øv-oplevelse, der til sidst endte okay!

Har 560 kr. ude at svømme - leverandøren er ved at gå nedom og hjem og vil/kan ikke indløse værdibeviserne - my2day svarer ikke mails.

OPDATERING: Små fire uger senere: Efter adskillige rykkerskrivelser til my2day er det faktisk lykkedes mig at få mine penge retur. Det holdt hårdt og selv om jeg er glad for det, så er hovedindtrykket desværre stadig dårligt. Det må ikke blive ignoreret, når en kunde skriver en klage (ja endda flere) til et firma. Jeg måtte jonglere med ikke mindre end fire forskellige mailadresser til firmaet - det er også noget rod.

Jeg er dog glad for undskyldningen, der kom til sidst - og selvfølgelig for pengene. Men jeg har godt nok også måttet kæmpe hårdt for dem.

Så fra "øv" til "okay" - og min anmeldelse ændret fra en til tre stjerner. Men jeg må tilstå, at jeg aldrig mere køber fra det firma - dertil har kommunikationen været al for dårlig.

er også blevet snydt

Købte et ophold på Glostrup Park Hotel. Da jeg forsøgte at booke opholdet, blev jeg ringet op fra Hotellet, og de forklarede at de ikke havde noget samarbejde med my2day. Alstå er mit "værdibevis" værdiløst!! Jeg ringede til my2day, og fik mærkværdigvis kontakt med en "nikolaj", som sagde han ville undersøge sagen og komme retur.. Det er så ikke sket - surprise.!!! Jeg har talt med min bank, som siger at hvis jeg per mail kan bevise at my2day ikke reagerer på mine henvendelser, så vil de gå ind i sagen. Mail er sendt til my2day i går, så nu venter jeg bare på at der skal gå nogle dage, så jeg kan få mine penge retur fra banken. Jeg skal IKKE handle med my2day igen.

I KAN FÅ JERES PENGE TILBAGE GENNEM BANKEN.

I KAN FÅ JERES PENGE TILBAGE GENNEM BANKEN.
Jeg kunne som jer andre hverken få noget for mit værdibevis eller få kontakt med My2day.
Jeg kontaktede min bank (Danske Bank) som i første omgang ikke var meget for at gøre noget. Da jeg efterfølgende sendte en noget bister klagemail, gik der meget kort tid inden de kontaktede mig for at høre nærmere. Jeg skulle derefter kun sende en kortfattet mail (ca 3 linier) med hændelses forløbet og mit værdibevis og vupti få dage efter var pengene ført tilbage fra My2day's konto til min konto.
Jeg antager at dette er det eneste My2day har respekt for (til trods for deres "fine" mail fra i dag.) så jeg opfordrer alle til at gøre som mig.

SVINDEL

Jeg har som alle andre haft samme oplevelse, og står nu med et bevis som er betalt men ubrugeligt.
Jeg har skrevet og ringet, på alle tænklige måder.
Jeg har nu oprettet en Facebookside der hedder "My2Day er svindel", som jeg opfordrer jeg alle til at tilmelde jer, så vi kan få budskabet ud.
Manden bag firmaet har 7 firmaer hvoraf 5 af dem er gået konkurs.
I kan finde ham på CVR registret og se dem alle.
Sikke noget fup. Jeg vil bare have mine penge igen!

Jeg kan ikke benytte mit værdibevis.

Da jeg ringede og ville betille tid hos forhandleren, fik jeg at vide at de ikke har fået deres penge fra my2day.dk og derfor ikke kunne give mig min ydelse. Jeg har nu bedt my2day om at returnere mine penge, og håber at det sker.

SNYD OG FUP!!!

Hej

Som alle andre, står jeg nu også med et ugyldigt værdibevis!!

Bestilt IKKE vare via denne side!!! Man kan ikke få fat i dem, og de svare ikke på mails m.m.!!

dont do it!

Havde købt sushi over my2day, de har ikke betalt sushistedet, og de er ikke til at komme i kontakt med. Tager ikke telefonen, og svarer ikke på mails.

Fælles politianmeldelse?

Jeg har købt et værdibevis men da dette skulle benyttes fortalte leverandøren at han aldrig var blevet betalt af my2day??

Han ville derfor ikke give mig den ydelse som jeg havde betalt for hvilket er forståeligt nok.

Nu har jeg skrevet flere gange til my2day uden at få et svar tilbage og mit næste skridt er en politianmeldelse. Virksomheder som denne skal simpelthen stoppes. Jeg er tydeligvis ikke den eneste der er bleveet snydt og bedraget.

Slet ikke i orden!!!

Ligesom de andre: pengene er trukket, men varen kan ikke leveres. Hold jer væk og brug de seriøse tilbudsstes i stedet...

ADVARSEL - MY2DAY SNYDER KUNDER & LEVERANDØRER

Jeg har købt 2 tilbud hos MY2DAY. Første gang gik det fint, men anden gang vil leverandøren ikke give mig ydelsen, da han ikke kan få penge fra my2day.dk

Leverandøren siger, at han har rykket my2day 7 gange, uden at få sine penge. Hver gang har de sagt, at pengene er der dagen efter. Typisk svindlermetode, at holde nogen hen på en sådan måde!

Herefter har jeg ringet til my2day.dk. De tager ikke deres telefon.

Nu blev jeg mistænkelig og ringede til en tilfældig tidligere leverandør. Han kunne bekræfte, at de også er blevet snydt af my2day.dk. De måtte rykke mange gange for deres penge og da de fik dem, blev de snydt for momsen. Han var godt sur.

PAS PÅ. LEVERANDØRERNE FÅR IKKE DERES PENGE OG BRUGERE RISIKERER IKKE AT FÅ INDLØST DERES VÆRDIBEVIS!!

my2day.dk Details

Visit My2day