Mybeautybox reviews

Mybeautybox reviews

7.5

Ubehagelig oplevelse

Jeg tænkte jeg ville være sød ved at købe min kæreste et månedligt abonnement på Mybeautybox, så det fik jeg da bestilt, jeg finder så ud af kort efter at der ikke blot er gået én ordre igennem, men på mystisk vis hele tre ordre, hvoraf de to sidste er "fornyelser" af den første ordrer, som jeg af mærkelige årsåger endnu ikke er blevet betalt overhovedet, derved bør de to efterfølgende ordrer jo ikke engang kunne forny denne?

Et endnu større problem møder jeg, da jeg nu har prøvet i tre timer at ringe til dem, hvoraf den går direkte til voicemail. Jeg har sendt dem en mail og håber på at få svar, men dette er ikke et behageligt førstehåndsindtryk at få af denne virksomhed.

Selvfølgelig kan der forekomme fejl ved betalinger, men at jeg ikke kan komme igennem til dem på nogen måde omkring dette giver en lidt ubehagelig smag i munden.

OPDATERING:
Telefonen har ikke været tilgængelig pga. sygdom, hvilket jo kan forekomme og dette blev jeg oplyst da jeg nu ringede. Personen havde endda læst min tidligere mail og havde allerede annulleret de fejlmeldte ordrer og dette skete problemfrit og hurtigt, dermed vil jeg i sidste ende alligevel sige at trods for en skæv indgangsvinkel, så er alting sket gnidningsfrit.

Så utrilfredsstillende

Jeg startede med at få et godt indtryk - gode tidligere bokse, hurtige svar på mail, og tilmeldte mig så.

Modtog 3 ting: Øjnskygge, Creme og et neglesæt. Der står man skal modtage 4-5 ting.
Jeg sendte en mail, og fik afvide at negleSÆTTET var flere ting i sig selv (??). Hvordan i alverden det - det er et SÆT - tingene kan jo ikke bruges enkeltvis (fx chipper, uden coat, osv?).

Jeg har meldt mig ud igen, synes det er dybt påklageligt og misvisende.

Den absolut bedste boks på markedet - EVER!!!!!

Jeg eeeeeeelsker det her koncept!
Boksene kommer til tiden, produkterne er enormt lækre, og der er stort set kun fuld size produkter i boksene!!

Nu "tør" jeg prøve andre mærker, og andre prudukter inden for skønhed og make-up!
Og de få ting jeg ikke kan bruge, ryger videre til niecer i hele familien :)

Jeg er også begyndt at bruge flere farver, har (gen)opdaget bronzerne og...... What's not to love???????
Jeg går aldrig tilbage til konkurrenten - de her bokse er SÅ meget mere lækre!!

LOOOOOVE IT!

Jeg elsker MBB, god kundeservice især hende Nura er rigtig sød :-) På et tidspunkt havde jeg fået en vare for lidt, de sendte den vare jeg manglede plus en lille gave som plaster på såret. Det kalder jeg god service :-) Der stor forskel på MBB og goodiebox, jeg får begge bokse og er stærkt tilfreds med min MBB mens Goodiebox er jeg knap så vild med da deres service er ringe og indholdet af deres bokse er ringe... Go MBB

No problems!

Jeg har ingen problemer haft de 3 måneder jeg var medlem. Desværre måtte jeg melde fra da jeg skulle flytte, men det bliver kun de næste par måneder, også kommer jeg igen ;)

Super lækker koncept der bare fungerer.

Jeg har aldrig haft problemer med levering, og kundeservice er virkelig hurtig og hjælpsomme. Der var f.eks. en øjenskygge som var gået i stykker under forsendelsen, de sendte en ny 'no questions asked'.
Indholdet i boxene er virkelig værdi for pengene, man får somme tider endda for det dobbelte af hvad selve boxen koster. Jeg vil helt klart anbefale MyBeautyBox til andre.

A real beauty!

Er rigtig glad for MyBeautyBox.
Har indtil videre modtaget 3 boxe og har intet at klage over, så hvis man godt kan lide en overraskelse hver måned med masser af make-up, så skal man helt klart prøve MyBeautyBox.

God kommunikation

Har indtil videre kun modtaget en enkelt boks fra dem, da de lige er startet op, men jeg har været meget tilfreds. Et af produkterne i boksen skuffede lidt, men det er noget jeg godt kan leve med :)

Derudover er de super hurtige til at svare på henvendelser både på deres facebook væg og mail. Der er gået mindre end en halv time fra at jeg har skrevet til jeg har fået svar, de gange hvor jeg har haft behov for spørge om noget.

Is Mybeautybox your company?

Mybeautybox Details

Visit Mybeautybox