MyDeal reviews

MyDeal reviews

3.9

Hmmmm, det virker lummert

De havde et ur til 3000 kr. der havde en vejledende udsalgspris på 12.000 kr. skrev de. Med et simpelt copy/paste af urets navn på google - kunne jeg købe det for ca. 1.500 - 2.000 kr. forskellige steder.

meget dårlig behandling .hvorfor kan man ikke give 0 stjerner

Købte et spejl, som var mdr om at komme for alle hvide spejler var itu, gudhjælpe mig om at vores hvide spejl så ikke var itu da vi fik det - vi sendte det retur, men kan ikke få vores penge, mydeal vil åbenbart kun give en kreditnode modsat det de sagde i telefonen, bånd en evt samtale hvis du har købt en vare som er defekt. Vi gå nu i forbrugerådet med sagen - hvad skal jeg bruge en kreditnote på 999 kr når jeg på ingen måde agter at købe i gennem det firma igen. Sidste skriftlige henvendelse har de ikke besvaret

Fin service ved udløb

Havde købt værdibevis til restaurant besøg. Nåede ikke at bruge det inden udløbsfristen, men en mail til mydeal satte hurtig pengene ind på min konto, så jeg kan bruge pengene på en ny deal. Det synes jeg er god service - meget bedre end hvad andre deal sites tilbyder.

Penge spildt!

Jeg køber en gang undervognsbehandling til min bil, og tar på en længere ferie.
Kommer så hjem, og opdager der er 18 dage til at det skal være brugt (d.16/9 skal det være brugt inden.) Så jeg ringer i god tro til undervognsbehandleren, og skal bestille en tid, dette gør jeg altså d. 28/8.
Det vil behandleren ikke, da han ikke har flere tider inden d. 16/9? Det kan da ikke være mit problem han ikke har en tid inden for 18 dage?!!! sur og skuffet, må jeg bare leve med han ikke vil lave den.
Jeg ringer så til Mydeal og forklarer situationen. De kan kun tilbyde mig pengene på en "konto" hos Mydeal, så jeg kan bruge pengene hos dem - på noget andet. Hvem siger jeg lige gider det??
Altså hvis jeg bestilte og betalte et TV i Expert, og de ikke fik det rigtige hjem - ville jeg da til hver en tid få pengene igen, og ikke værdikort og andet skod - for hvem siger jeg gad have et andet TV!!?
Vi snakker 2200.- jeg er simpelthen så skuffet......

Utrolig dårlig handelsetik fra MyDeals side

Vi benyttede et MyDeal tilbud om ophold for to på Tranekær Slotskro. Oplevelsen var grotesk ringe - det ringeste vi nogensinde har oplevet på dansk kro/hotel.

Det mest skuffende var dog MyDeal's totale fralæggelse af ansvaret da vi efterfølgende klagede. Vi havde naturligvis bemærket os, at MyDeal i deres handelsbetingelser havde fralagt sig ansvar for den konkrete leverance. Dette er dog ganske uheldigt, idet man med køb af værdibeviserne jo har betalt på forhånd og derved ikke mulighed for på stedet at gøre sin klage gældende i forbindelse med betaling. Leverandøren (i dette tilfælde Tranekær Slotskro) kan i tilfælde af en klage efterfølgende blot række på skuldrene og sige ”nå”, idet man som kunde - der allerede har betalt med et værdibevis - ikke har nogen regresmulighed overfor dem.

MyDeal har med henvisning til forbeholdet været helt afvisende overfor vores krav om refusion af beløbet – men har dog tilbudt at kompensere os med deres egen andel (1/3) i form af en kredit til brug ved MyDeal indenfor 3 måneder.

Dette har dog ikke været tilfredsstillende og sagen er nu indbragt for Forbrugerombudsmanden, idet vi har bedt om der bliver set på MyDeal's håndtering af den konkrete sag samt lovmedholdigheden af den principielle ansvarsfraskrivelse.

Virksomheders håndtering af ”problemsituationer” er som bekendt den allerbedste indikator for deres grundlæggende etik og ansvarsfølelse. I håndtering af vores sag har MyDeal virkelig bekendt kulør.

Sælger en vare, som de ikke har!

Køber 4 par Tiger of Sweden underbukser. På dagen hvor tilbudet skulle kunne bestilles efter instrukser i den modtaget mail, er tilbudet ikke at finde på hjemmesiden.
Ringer til kundeservice. Der får jeg en telefonsvare der beder mig ringede senere.
Ringer til leverandøren, der så efter et par dage fortæller at de ikke har varen, men kun de andre modeller der ses på siden...?!
Hvorfor sælge et tilbud med vare man ikke har?
Læste godt herind inden bestilling, at der var mange dårlige oplevelser.
Det er så bekraftet og her er endnu en..

2 stjerner med pil ned...

Jeg købte en "bil service deal", som indeholdt olieskift, almindeligt tjek/smøring samt aircondition service. - Jeg får derefter en email kvittering på, at det samlede service netop indeholder det tidligere beskrevede.

Da jeg ringer for, at bestille tid, hos det pågældende autoværksted nævner han, at han desværre ikke kan tilbyde aircondition service. Ergo så er "dealen" gået fra at være et godt tilbud - til nu at være ganske normal pris(kunne Eks få det samme service hos quickpot til samme pris)

Mydeal får ikke 1 stjerne, da jeg trods alt har mulighed for, at få pengene igen, og da jeg ikke kan afvise, at det er et ubevist enkeltstående tilfælde.

Spild af tid...pengene ud af vinduet...dårlig service

Min broder og jeg skulle til havkajak på Charlottenlund fort. Farout.dk
Jeg havde forsøgt i lang at finde hovede og hale i Mydeal.dk og hvordan man fik tilmeld sig på Farout.dk´s hjemmeside....jeg ringede da også indtil Mydeal.dk for så de kunne guide mig igennem Farout´s side....til sidst havde jeg tilmeld os....troede jeg!! Mydeal sagde indenting om at du skulle have en stregkode med til aktiviteten. Farout.dk havde send en ordrebekræftelse, så jeg troede alt var i den skønneste orden...
Lillebror og jeg mødte op efter at gået frem og tilbage for at finde opsamlingsstedet på fortet....De andre deltager havde gjort det samme, som jeg havde, så nu stod vi alle og skulle finde Mydeal.dk på vores mails, da Farout skulle have en stregkode, som jeg senere ikke havde på min mail...SPILD AF TID!!!
Farout fyren stod og sagde at han ikke kunne forstå, hvorfor samtlige af hans kunder ikke kunne finde ud af hans system....idiot!!
Jeg kommer ALDRIG til at bruge Farout eller Mydeal igen...

Sindsyg ringe service og forståelse - de står ikke ved deres egne tilbud

Vi har snakket om det med at træne bækkenbunden her på kontoret - og sidder 4 kvinder samlet - i dag modtager jeg så et nyhedsbrev med overskriften: Træn din bækkenbund helt uden at du tænker over det - få en pakke med 4 til under halv pris

Vi bliver enige om at vi snupper en hver - prisen står til 98 kr.

Men da jeg kommer på hjemmesiden er det til 98 kr. stykket.
Jeg ringede til Mydeal - der bare kunne sige det var en fejl.
Jeg spurgte hvordan man så fik tilbuddet pr mail - som de havde brugt til at få mig ind på deres hjemmeside... Svaret var bare - Jamen det en fejl - og det kan du ikke få.
Jeg sagde at det var da sindsyg ringe service - når de nu har reklameret med det måtte de jo også stå ved det - Jamen det kan vi ikke : var bare svaret.
Flot lokkemiddel - ringe service - lorte Mydeal.
Hvor er det ringe at lokke med tilbud og så ikke stå ved det.

Uoverskueligt og varene virkede ikke

Benyttede mig for længe siden af et tilbud på 32 gb USB nøgler til 150 kr stykket.. På daværende tidspunkt var dette et fint tilbud som jeg så valgte at benytte mig af.. Efter at have købt 2, gik der virkelig længe for jeg hørte noget som helst, men eftersom at der ikke var hævet nogle penge fra min konto, valgte jeg ikke at gøre mere ved det.. Efter et par måneder (!) fik jeg pludselig at vide at USB nøglerne nu var sendt og pengene var ganske rigtigt også hævet på min konto.. Da jeg modtog dem, fandt jeg jo hurtigt ud af at det var nogle af disse "snyde" usb nøgler der rigtigt nok viser, at have en kapacitet på 32 gb, men så snart der er fyldt mere end 2 gb på dem virker de ikke længere og ens data kan ikke læses fra dem. Nu var jeg jo så, så heldig ikke at have fyldt vigtige data på dem, men de er nu ubrgelige.. Kan ikke ligge noget som helst over på dem, og ja jeg har forsøgt diverse ting og er ikke uden kendskab til det (er uddannet datatekniker), og må nu konkludere, at pengene var spildt.. Ingen af dem virker ..

Desuden vil jeg lige påpege at jeg synes det er dybt uproffesionelt, at i omtaler jer selv som MyDeal på jeres hjemmeside, men det halve af de steder man får jeres tilbud fra, og endda jeres egen telefon, omtales i som "Dagens bedste" .. Det er kun til at forvirre folk! Jeg var selv dybt forvirret over det i det sidste tilbud jeg benyttede hvor jeg på 3 parts siden, skulle bestille nogle billeder. Ude i siden stod der "Dagens bedste - Værdibevis : sådan gør du" men eftersom jeg ikke vidste i havde noget med dem at gøre, troede jeg jo, at dette var noget helt andet.

Jeg har ikke tænkt mig at gøre mere ved det med de USB nøgler, da jeg, ærlig talt, ikke gider spilde min tid på at sende dem. Jeg ville med al sandsynlighed, bare få et par nye fusker nøgler, der heller ikke virker efter kort tids brug.. Det eneste jeg har fået ud af alt dette er at jeg ikke bruger MyDeal mere.

Hej Daniel.

Jeg beklager meget, at du har modtaget et defekt USB-stik. Især efter at have ventet så længe på det.

Hvis du kan sende os en mail med dit ordrenummer, eller ringe til os på 39 202 100, vil vi gerne hjælpe dig med at finde en løsning på dette.

Mydeal er et samarbejde mellem Dagens Bedste ApS og DBA, og du vil derfor kunne se begge navne i forbindelse med dit køb. Jeg beklager, hvis det har skabt forvirring.

Maria

Flot tilbud - Men hvor er varerne?!

Hej!

Jeg bestilte i oktober en Iphone Mini Dock, indløste kupon i 21/11. Men har INTET hørt siden, og heller ikke modtaget nogen varer. Heldigvis kostede den da kun 95,-

Så hermed er jeg afmeldt MyDeal.dk. Fusk!!

---

Nej Maria. De fire uger udløb d. 12/12. At i så bare vasker hænder og henviser til leverandøren istedet for at tage jeres ansvar i sagen. Det gør bestemt ikke sagen bedre.

Opfølgning d. 8/1 2013..
---------------------------------------------

Ingen varer leveret. Intet fra leverandøren. SVINDEL!!

Handler aldrig igennem Mydeal igen. De tager intet ansvar for noget som helst. De vasker bare hænder og sender aben viderer. I burde have mere styr på jeres sammenarbejdspartnere.

Hej Esben.

Jeg beklager, hvis du ikke har modtaget din vare endnu. Der er oplyst en leveringstid på 3-4 uger fra du har indløst dit værdibevis, så du kan forvente din vare senest d. 19/12.

Hvis du ikke modtager den inden denne dato, kan du kontakte leverandøren direkte. Du finder deres oplysninger, på dit værdibevis.

Mvh Maria

Svar til update d. 8/1:

Hej Esben.

Jeg beklager, at du ikke har modtaget din vare indenfor den lovede leveringstid.

Vi henviser altid til leverandøren, da det er leverandøren, der står for afsendelse af produkterne, og derfor dem der kan give dig informationerne vedr. afsendelse, korrekt adresse, varer retur m.m. Jeg beklager, hvis du ikke synes dette er tilfredsstillende.

I dette tilfælde har jeg efterlyst din vare hos leverandøren, og jeg sender dig en mail, når jeg hører fra dem.

Hav en god dag.

Maria

Fin service ang. næsten udløbet tilbud

Havde købt et restauranttilbud, men da datoen for seneste anvendelse nærmede sig og vi ikke kunne afse tid til at indløse det kontaktede jeg mig MyDeal der med det samme satte pengene tilbage på min MyDeal-konto til senere anvendelse. Jeg fik en bekræftelse via e-mail samme dag.
Det er for mig en super reaktion.

Hej John.

Tak for din ros, det er dejligt at høre, at vores kunder er tilfredse med vores retningslinjer.

Til Lars; Jeg beklager, hvis du har fået oplyst, at pengene ikke kan flyttes til kreditter på din profil, og jeg vil derfor gerne undersøge det lidt nærmere.

Hvis du kontakter os på tlfnr. 39 202 100 mellem kl. 9 og 15, eller sender os en mail på kundeservice@dagensbedste.dk vil vi sørge for at undersøge dette.

Maria

Kundeservice drejer sig også om hurtig besvarelse af henvendelser

Købte en Hjorths Algerens af tag plus 100KVM terrasse af MyDeal d. 31.8.2012.
Desværre måtte jeg reklamere over firmaet (se anmeldelse af hjorths-algerens.dk) d. 21.11.2012 og samtidigt reklamerede jeg til MyDeal - ønsket var at få udført den aftalte opgave.
Idag 7 dage efter har jeg intet hørt - heller ikke fra MyDeal.
Har idag fremsendt mail om at såfremt jeg intet hører inden 3 dage så kræver jeg pengene fuldt tilbage istedet.
******************************
Opdatering 28.11
Ja så kom der svar fra MyDeal. Efter jeg sendte en seperat mail til dem og ikke via kontakt formularen på hjemmesiden.
MyDeal kunne ikke se der var sendt andre mails og om jeg var sikker på det var samme mailadresse? Vides ikke, var svaret. Det var jo en kontaktformular beregnet til formålet og hvor den router hen vides jo ikke.
Nå men der blev taget lidt hånd om det.
Sjovt nok kom der senere en mail fra en anden medarbejder som sender min klage til Hjorths for svar. Så mailen eksisterede hmmmmmm.....lidt rod i service er der altså.
Og nu kom der så endelig svar far Hjorths algerens - et meget "uheldigt" et af slagsen men dog et svar
Uanset så rykker MyDeal op til 3 stjerner fordi de nu tog sig af sagen.
*************************************
Opdatering 5.12.2012
Efter at have talt med MyDeal skete der lidt mere. Mit krav var at firmaet skulle udføre opgaven som aftalt eller betale pengene tilbage. Da firmaet ikke bryder sig om utilfredse kunder som klager vel at mærke - så fik jeg pengene tilbage.
Een stjerne mere til MyDeal og jeg er fortsat kunde :-)

fupfirma

Jeg bestilte den 8. september tandbørstehoveder og har endnu ikke modtaget dem, på trods af at de er blevet lovet leveret utallige gange. Nu den 2. november går jeg i banken med en indsigelse mod at beløbet er trukket den 10 september

Lise Berg · Pædagoguddannelsen I Jægerspris (Danner)

I dag, mandag den 5.november, fik jeg en mail med et tilbud med tandbørstehoveder.......MEGET respektløs.....jeg har stadig IKKE fået mine, ej heller mine penge tilbage. VISER MYDEAL's MORAL....de har INGEN. Mydeal har ingen respekt de har for deres kunder

Hej Lise.

Jeg beklager, at du endnu ikke har modtaget dine tandbørstehoveder.

Vi har fået oplyst fra leverandøren, at de alle skulle være sendt afsted, men hvis du ikke har modtaget dine tandbørstehoveder, vil jeg undersøge hvad der er sket.

Jeg har fundet din mail, og vil svare på den med nærmere oplysninger.

Får ikke varerne

Jeg har to gange købt deasl via mydeal. Begge gange har jeg ikke fået varerne. Første gang måtte jeg have min bank til at tilbageføre beløbet da det var totalt umuligt at komme i kontakt med mydeal, både via mail og telefon. Denne gang har jeg fået fat i dem på telefon (de svarer stadig ikke på mails), men de bliver bare ved med at sige at varen er på vej selvom det nu er 2 måneder siden jeg indløste mit bevis. Det er det største fupfirma i DK.

Hej David.

Jeg kan desværre ikke se hvilken vare, du har købt på din sidste deal, men hvis du kontakter os på telefon 39 202 100 mellem kl. 9 og 15 vil vi finde en løsning til dig.

Manglende kundeservice

Jeg har købt en deal, men da je blev akut ndlagt og opereret, fik jeg ikke indløst min deal i tide. Så har forsøgt at skrive og komme i kontakt med mydeal, men uden held, da jeg hele tiden får at vide at der er fejl, og modtager derfor ikke har modtaget noget.Har forsøgt t sende mail via hjemmesiden med kontakt adr. Det er re frustrerende at ha brugt penge på noget man ikke får, pga man liver syg. et er dogmest frustrerende at man ikke kan sende en mail, og derved evt. kan løse problemet. Føler mig snydt og bondefanget.
Er ked af at jeg ser denne form for kontakt som sidste udvej, for at få et svar fra mydeal.

Leveret som lovet

Købte i starten af december 2013 2 stk. Ismaskiner. Levering i uge 51. Havde et par spørgsmål som jeg kontaktede Mydeal om. Fik svar samme dag.

Ismaskinetne kom som lovede i uge 51.

Jeg har handlede flere gange gennem Mydeal og har aldrig haft problemer. Jeg undersøger altid om tilbuddet holder inden jeg handler, hvis jer er i tvivl køber jeg ikke varen.

32 GB USB stick, den uendelige forsinkelse!

Jeg har ENDNU ikke modtaget den 32 GB usb stick som jeg bestilte for hvad, over 2 måneder siden?

Det er virkelig dårligt håndteret, hvis de ikke magter opgaven, så burde de melde ærligt ud og sige fra. De tager for meget på deres skuldre, for hvem vil ikke tjene penge.

Det bider dem bagi.

Ikke ligefrem den bedste start, hvis et fima skal imponere kunderne.

Hej Jacob.

Jeg beklager den store forsinkelse, som har været på disse USB-stik.

Vi har leveret de første 6200 USB-stik til kunderne, men mangler stadig den sidste levering.

Vi forventer, at alle stik er leveret til kunderne senest i næste uge.

Venlig Hilsen
Maria

Bruger ulovelige informationer, her vores

Har idag haft 2 ret sure gæster, forståeligt nok. Da der står herinde at Hereford House giver 25 % på regningen i rabat.
Problemet er her dog, at vi IKKE samarbejder med mydeal, og derfor IKKe giver 25 % på deres regning. Blot lidt information.
Måske skulle mydeal se at få slettet os fra deres side.
Jannie. Hereford House.
Undre mig lidt over vi overhoved er på deres side, da det ikke er lovligt, at bruge vores navn og love noget på vores vegne??

Hej Jannie.

Jeg mener vi har talt sammen efterfølgende, hvor I fik oplyst, at vi ikke har haft noget med Hereford House på www.mydeal.dk

Som vi aftalte, vil vi meget gerne vide det, hvis det skulle ske igen, men vi har brug for at vide, præcis hvorfra kunden havde denne information.

FORSINKELSE, UDSKYDELSE, FORSINKELSE!

Jeg har d. 30/05-12 bestilt 2 stk. 32gb usb stik.

som der står i deres betingelse vil man modtage usb-stikkene ca. 30 dage efter bestilling, jeg venter de 30 dage og de er ikke kommet d. 29/06-12 får jeg en mail om at der desværre er kommet forsinkelse på leveringen, da de havde haft problemer med at få afsendt dem fra leverandøren. jeg skriver til bare og klager lidt, da der allerede der er gået en måned ekstra en den lovede levering.

d. 08/07-12 får jeg igen en mail hvor de beklager leveringen må udsættes endnu en gang, da de stadig har deres problemer, og deres grundlægger er sendt afsted for at finde ud af hvad der sker.

bagefter får jeg afvide at firmaet som producere usb-stikkene har manipuleret 16gb usb.stik til at kunne indeholde 32, men at man så kun kan tage de 16gb ud fra usb-stikket igen, jeg acceptere da de selvfølgelig ikke er mydeal's fejl.

Jeg får 30 credit(30 kroner) sat ind på min my deal konto og de beklager. men lover at i uge 31 har jeg mine usb-stik.

her sidder jeg halvvejs igennen uge 32 og har endnu ikke fået mine usb-stik og har IKKE fået nogen mail om at disse er forsinket endnu engang.

dette er ikke en hade besked, men blot at inden folk tilmelder sig mydeal, så vær opmærksom på at du regne med at vente længere end lovet og deres kundeservice er IKKE nem at få fat på.

Mydeal? det må i kunne gøre bedre.

er ret så utilfreds, men venter på de snart dumper ind af døren. men kunne godt bruge en rigtig undskyldning ansigt til ansigt i sammenhæng med leveringen af usb-stikkene.

-Casper Pedersen
(pænt utilfreds kunde)

MyDeal Details

Dagensbedste.dk giver dig halv pris på wellness-behandlinger, restaurantbesøg, underholdning og meget mere. Vi finder de nye og spændende steder i danske storbyer som: København, Nordsjælland, Horsens, Vejle og Aarhus, og giver vores medlemmer mulighed for at få den fulde oplevelse til den halve pris.

Visit MyDeal

Call us on: 39 202 100