MyDeal reviews

MyDeal reviews

3.9

Bondefangeri

Deres samarbejdspartnere svindler ved at benytte fiktive priser og dermed fiktive rabatter, i flere tilfælde betaler du DOBBELT så meget for produktet som det er værd ... produktet på billedet fandt jeg feks for 175 kr inkl transport ved en hurtig søgning på amazon :

Læg mærke til at der ikke står produktets navn nogen steder i tilbuddet, for man skulle jo nødig afsløre dem ... jeg måtte kigge grundigt på billederne for at se det.

Det er mydeal's ansvar at deres kunder ikke bliver snydt og derfor får de kun en stjerne.

PAS PÅ, DE LOVER MEGET MERE END DE HOLDER

Har bestilt en 2x Beanie bag, lovet til levering senest 4 uger efter, den 2/7, og ej modtaget endnu, ingen reaktion på emails efter 2 dage...

FUP FIRMA !!!

Jeg kan tilføje at de lover og lover, men her den 12/7 er stadig intet modtaget. Jeg beder nu om pengene retur.

Sikke dog en skod-forretning !!

Har været lidt for hurtig til at bestille en mp3-afspiller, der på billedet til forveksling ligner en Apple iPod shuffle. Ved nærmere inspektion viser det sig at være en kopi-vare (sandsynligvis ulovlig) og jeg logger ind på My Deal's site for at annullere ordren.
Men det kan man ikke !!!

Det indikerer 3 ting: FUSK, FUSK og FUSK.

Hvor er min vare???

Hvornår f***** kommer min vare!!! 2 stk usb stik!! Jeg synes godt nok det er noget forbandet svineri det her.. Købte dem i maj måned og vupti.. så var pengene hævet... Men varen har jeg endnu ikke set.. De bliver ved med at sige de kommer og de første er sendt ud.. Jeg stoler ikke en pind på jer.. kan kun sige til andre at de skal holde sig LANGT væk fra det fup firma..

Hvordan kan en butik trække pængene fra en før at varen er sendt.. Det akn være man skal melde dem.. For det her er tyveri!

Forbandet svineri!!

Hold jer væk fra Mydeal!!!

Sikke da noget skod

Konceptet fint. Men fidusen med, at man kun kan komme ind på siden ved at tilmelde sig nyhedsbrev, og bagefter kan man IKKE afmelde igen! Det lyder dælme som noget svindel.
Synes sku konceptet lugter langt væk.

Det en ommer

Hej Casper

Det er korrekt at du skal opgive din mailadresse for at kunne se tilbuddene. Men ønsker du ikke at være tilmeldt kan du hurtigt og nemt afmelde via linket "afmeld her" i det første nyhedsbrev du modtager. Det kræver kun et enkelt klik.

Du er selvfølgelig også velkommen til at kontakte vores kundeservice på tlf 39 202 100 alle hverdage mellem kl 9 og 15 - så hjælper vi meget gerne med dine spørgsmål.

Mia

Godt koncept!

Benytter mig ofte af disse tilbud, da man kan spare en del penge :-)

God kundeservice - også i vanskelige sager

Jeg havde hos MyDeal købt en kupon til rustbeskyttelse af af min bil hos firmaet Autobedst. Autobedst havde trods gentagne henvendelser meget svært ved at finde tid til at give min bil rustbeskyttelse, og ved senest henvendelse oplyste de at de slet ikke længere havde mulighed for at rustbehandle biler pga. bøvl med miljømyndighederne.
Efter at have læst om en del andre folks triste oplevelser med Autobedst på www.dethitter.dk kontaktede jeg Mydeal.dk, som allerede havde hørt om mange andre i problemer med Autobedst.
Mydeal.dk valgte med det samme at returnere det beløb jeg havde betalt for rustbehandlingen; det er god service!

Ringe !!

Jeg købte d. 3 april en vare som jeg pga påsken fik værdibevis på d. 7 med besked om at dealen nu var slut og at varen ville blive leveret indenfor 14 dage. Nu har jeg i snart 3 uger forgæves kigget efter varen og har henvendt mig til kundeservise 2 gange, svaret lyder at dealen først sluttede "i mandags" og at jeg bør kan forvente min varer indenfor et par uger, .

Jeg har intet hørt, intet modtaget, har anmodet om at få mit køb annulleret men det kan man ikke, jeg skal afvente at (om?) varen dukker op på et tidspunkt og så undlade at modtage den, efter nogle uger (en måneds tid) vil jeg så kunne få mine penge igen, hvis det ikke er komplet ringe kundeservce så ved jeg ikke hvad der skal til.,

Det var min første handel på en af disse sites med "gode tilbud", men bliver også den sidste, for fremtiden foretrækker jeg at handle til normalpris og så faktisk få de varer jeg betaler for.,

Hej Mona.

Jeg er ked af at høre at du ikke har modtaget din vare købt ved MyDeal. Du skriver dog ikke hvilken vare det drejer sig om og jeg har derfor nu ikke mulighed for at følge op på sagen.

Jeg vil derfor meget gerne hvis du vil kontakte mig på mailadresse supportmydeal@dba.dk att.: Maja, med oplysninger om hvilken vare du har købt på Mydeal.

Jeg vil da undersøge dette straks.

Ser frem til at modtage mailen fra dig.

Maja, MyDeal support

gode deals men kunderservice kunne være bedre

har købt en del gode deal via hjemmesiden, men selve hjemmesiden og kundebetingelserne er ikke ideelle. Jeg har ikke min egen side på sitet og kan ikke få pengene retur hvis jeg ikke kan få indløst dealen. Men når det er sagt har jeg ikke oplevet problemer med de deals jeg har købt.

ingen printer

Hej,

Jeg har flere gange købt hos Downtown og der får man også referencenummeret på sms.

Så i mit tilfælde hvor jeg ikke har nogen printer bliver det pludseligt lidt mere besværligt med at skulle videresende mailen og få andre til at printe ud for mig; eller at skulle på offentlig computer og have besværet med dette samt at skulle betale lidt for det også...!

Dine penge er tabt hvis du ikke benytter tilbuddet

Ingen stjerner til konceptet, da man taber sine penge, hvis værdikuponner ikke indløses til tiden. Har selv lige tabt 2x119 kr og hermed købt mit absolut sidste mydeal og lært at nærlæse vilkårene i lignende koncepter. Surt sjov især fordi lignende koncepter både advarer om at dealen snart udløber, samt tilbagefører penge til kontoen, hvis de ikke benyttes.

Hej Kirsten.

Jeg er ked af at høre at du ikk har nået at få brugt dine værdikuponer. På MyDeal yder vi 14 dages fortrydelsesret. Dette er efter købsdatoen.

Hvis du ikke når at benytte værdikuponen inden udløb er du dog altid velkommen til at kontakte os på mailadresse mydealsupport@dba.dk og vi finder da en løsning.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Gode tilbud hver dag!

Det er fedt at få knald gode tilbud hver dag, der både kan inspirere for noget nyt eller hive en ud af fjerene.

Kan ikke uploade billeder til vundet fotobog

Trods utallige forsøg på at uploade 30 kvadratiske billeder til fotobog som jeg i følge mail fra MyDeal har vundet har det vist sig komplet U-lade-sig-realisérbart at gennemføre - jeg kan kun uploade 17 billeder og disse kan ikke slettes så jeg kan starte forfra med de 30.
Og det er umuligt at maile eller ringe til MyDeal.
Så hvad gør man så - så giver man kun 1 stjerne.

Hej Morten.

Jeg er ked af at høre at det ikke er lykkes dig at uploade billeder til din fotobog.

Bestillingen foregår dog på foto.dk og derfor bliver jeg nødt til at henvise dig til dem for at du kan få løst problemet, da det kan være en fejl på deres hjemmeside.

Jeg håber du finder en løsning med dem, ellers er du altid velkommen til at kontakte os på mailadresse: mydealsupport@dba.dk.

Spar Penge

Jeg har købt flere ting gennem MyDeal og kan kun sige, jeg er mere end tilfreds, det har været lige fra klipning til protræt, hvor jeg har fået rigtig god kunde service også selvom , det har været købt med rabat, så kan klart anbefale MyDeal til andre og være med til at spare et par kroner eller procent mellem 10-90%

Genial ide.

Det er et super godt site. Man får alle mulige tilbud - det er selvfølgelig lang fra alle tilbud der har interesse, men bare det at få oplyst hvad man kan få af tilbud er perfekt, os så kan man jo selv sortere i det.
Mange af tilbuddene er interessante og nogle man aldrig selv ville have fundet eller fundet på. Jeg synes det er sjovt at se dagenes tilbud og blive inspireret.

Mange rigtig gode tilbud

Kanontilbud i mailboksen

Dejlig med alle disse tilbud lige hjem på PC'eren.....:-) sid i fred og ro og kig tilbudene igennem...

ALTID SIKKER HANDEL

Har handlet på My deal flere gange. Og der har ingen problemer været af nogen art.

Besparelserne er fiktive

Jeg har oplevet, at den angivne normalpris er fikiv (fastsat af sælger) og dermed er besparelsesprocenten også misvisende.

Hej Morten.

Vi gør altid vores bedste for at tjekke op på både priser og produktbeskrivelser, når vi lancerer en ny deal.
- Vi fastsætter aldrig blot en tilfældig pris, men har i dealens løbetid ongoing dialog med leverandører, så vi sikre den bedst mulige leverance.

Desværre sker der fejl indimellem og det beklager vi naturligvis.
Heldigvis lærer vi hele tiden og forsøger konstant at blive endnu skarpere!

Skulle du komme ud for noget lignende med en MyDeal, må du meget gerne kontakte os på mailadresse supportmydeal@dba.dk – Vi vil altid gerne have feedback fra vores kunder!

Maja, MyDeal support

Gode produkter til en favorabel pris!

Mange fede deals, der spænder vidt.
Kontakten til deres kundeservice er dog svært mangelfuld, der går alt for mange dage førend de svarer, man risikerer den deal man har forespørgsel på når at udløbe inden man får svar...

Hej Cecilia

Jeg er ked af at høre at du føler at der har været lang svartid på dine mails til os.

Vi besvarer alle mails inden 24 timer, ofte inden for få timer, hvis disse bliver sendt hverdage. Vi holder desværre lukket i weekenden, men mails sendt fredag eftermiddag og weekender, vil blive besvaret hurtigt muligt mandag.

Har du oplevet at en deal er udløbet inden du fik svar fra os, høre jeg gerne fra dig. Jeg vil da undersøge om der er mulighed for at du alligevel kan nå at købe den.

Jeg kan i givet fald kontaktes på mailadresse: supportmydeal@dba.dk Att: Maja

MyDeal Details

Dagensbedste.dk giver dig halv pris på wellness-behandlinger, restaurantbesøg, underholdning og meget mere. Vi finder de nye og spændende steder i danske storbyer som: København, Nordsjælland, Horsens, Vejle og Aarhus, og giver vores medlemmer mulighed for at få den fulde oplevelse til den halve pris.

Visit MyDeal

Call us on: 39 202 100