Mymepal reviews

Mymepal reviews

Excellent
9.2

Goede klantenservice, snelle levering en bestelde product is precies zoals op weergegeven op de website.

Ik bestelde in de avonduren twee gepersonaliseerde lunchboxen. De kortingscode bleek toen niet te werken bij het afrekenen. Ik heb dit per mail aangegeven. De volgende ochtend kreeg ik al direct antwoord, waarin ook direct een oplossing werd voorgesteld. Na snelle reacties per mail, heb ik de lunchboxen alsnog met korting kunnen bestellen.
Donderdagavond dus besteld, vrijdag kreeg ik bericht dat de lunchboxen werden geproduceerd en boven mijn verwachting werd het op zaterdag al bezorgd.
De lunchboxen die ik samen met mijn dochter heb gemaakt op de website zijn precies zoals ze waren weergegeven op het scherm.
Kortom: superleuke gepersonaliseerde lunchboxen en uitstekende service!

Goeie service!!

Gebruikersvriendelijke site. Bestellen was makkelijk. Alles is te customizen. En heel belangrijk: de bestelling was heel snel binnen!

Super snel! Heel tevreden!

Super snel in België geleverd. Heel tevreden over het resultaat!

De belofte waargemaakt

De bestelling van de waterbekers is snel geleverd en het eindresultaat is precies zoals ik had gehoopt; het ziet er namelijk exact zo uit als ik had besteld, ook de kleuren komen goed overeen.

tevreden!

Alles was naar wens!

Snelle levering; product ziet er goed uit

De broodtrommel ziet er goed uit. Bedrukking was iets anders dan ik had verwacht omdat het lettertype iets anders overkwam. Ik vind wel de verzendkosten erg hoog ten opzichte van de prijs van het product.

Prachtig

Onze kinderen waren dol enthousiast met hun nieuwe lunchtrommels en bekers!

Leuk idee voor een leuke eigen beker!

Het is een goed idee om dit via internet te kunnen bestellen!

Geweldig service en snelle levering

De trommel is geworden zoals wij het in het bestel proces gemaakt hebben. Zelfde kleuren , foto's zelfde kwaliteit. Was binnen een paar dagen geleverd. Dit is de 2 x dat wij gebruik maken van deze service. Nog steeds tevreden over de eerste trommel, kinderen hebben het zelf ontworpen en hebben dan ook een unieke trommel. Waar ze super blij mee zijn.

mooie producten, veel keuze, snelle levering

Er is veel keuze bij de broodtrommels en drinkbekers, zelfs de kleinste onderdelen kun je naar eigen keuze maken. In het echt zien de producten er net zo mooi uit als op de site. Snelle levering, alles was prima verpakt. Top!!

Erg leuk en prima verzorgd!

Ik vond het erg leuk een persoonlijke lunchset voor mijn dochter te ontwerpen. Een echte aanrader!

mooi product

Het bestelproces had wat vertraging opgeleverd. Ik was gewend dat het binnen enkele werkdagen was geleverd. Via mail ontvingen we bericht van Mepal dat het productieproces vertraagd was. Daardoor wisten we dat het langer zou gaan duren.
We waren wel wat in verwarring gebracht vanwege het feit dat we wel een mail hadden ontvangen van DHL met de track en trace code terwijl het pakket nog gemaakt moest worden.

Enige jammere was dat we nu ons kadootje te laat ontvingen.

Lekker handig

Water to go is geweldig lekker handig, milieuvriendelijk, leuke kleuren en we gebruiken ze elke dag!

Uniek en makkelijk herkenbaar voor je kind!

Mijn dochter heeft nu haar eigen unieke beker en lunchtrommel mee naar school. Ze vind deze erg leuk en mooi en makkelijk te herkennen! Ze gaat met plezier overblijven!

Helemaal geweldig wat een mooi resultaat!

Het was nog mooier dan we hadden durven hopen. En wat een snelle service. Voor het eerst bestelt maar zeker niet voor het laatst

Geweldig!

Met de ontwerp applicatie een leuke beker, lunchbox en fruitbox gemaakt! Het resultaat was nog mooier dan verwacht. Ook heel snel geleverd :) Kortom, erg tevreden.

Hele goede service met zelfs persoonlijke boodschap erbij!

Mooie broomtrommel besteld met eigen foto erop. Snelle levering met zelfs een persoonlijke boodschap vanuit mymepal erbij. Top service!

Een fantastisch persoonlijk cadeau voor m'n nichtje

Een mooie broodtrommel met foto van m'n nichtje besteld. Binnen twee dagen had ik het al in huis. Top

Snel, goed verpakt verzonden en goede kwaliteit

2 waterflessen besteld, deze werden goed beschermd verzonden en zijn van uitstekende kwaliteit. Bij de bestelling ontving ik ook nog een exemplaar van Fabulous Mama, erg leuk.

perfecte service

vlotte bestelling op duidelijke website, wij wonen in Belgie en binnen de 48 u werd de bestelling al bij ons thuisgeleverd. Perfecte kwaliteit van de bestelde brooddoos met mooie, haarscherpe foto erop. Ingepakt tegen krassen. Wij zijn fan en bestellen zeker nog eens !

mymepal.com Details

Visit Mymepal