Mymepal reviews

Mymepal reviews

Excellent
9.2

Makkelijk, snelle service, heldere kleuren en een goede kwaliteit!

De bestelling via de website is makkelijk, voor iedereen toegankelijk. De brooddoos voor het vriendje van mijn zoontje was snel in huis en het resultaat is kleurrijk, vrolijk en van goede kwaliteit! Wij zijn er heel tevreden mee en gaan dit zeker nog een keer doen!

Snelle levering, goede klantenservice

Had verschillende artikelen besteld, precies zoals op de foto worden ze ook geleverd. Veel mogelijkheden. In de drinkbeker was geen rubberen ring bevestigd, na een mailtje kreeg ik de dag erna meteen een reactie dat deze worden nagestuurd. En inderdaad, weer een dag later 2 ringen in de bus.
Super, heel tevreden!

Leuke, persoonlijke broodtrommels met veel mogelijkheden.

Wat een mogelijkheden! Je kunt echt alles gebruiken om er jou broodtrommel van te maken. En wat een service. In plaats van de beloofde 4-5 werkdagen hadden wij ze na 1 werkdag al in huis. Met een briefje erbij dat 1 van de deksels niet zo mooi was geworden. Wij waren al gewaarschuuwd door de site zelf dat de foto niet scherp genoeg was. Maar toch was er een mogelijkheid om contact op te nemen om er wat aan te doen. Maar dat was niet nodig want ze zijn echt superleuk geworden.

Geweldig

Ik vond de site erg toegankelijk en de snelheid van leveren helemaal super!!

MyMepal is een goed product

De Broodtrommel en drinkbeker isgoed ontvangen binnen zeer korte tijd.
Het is een goed product, vooral voor kids.
Vrolijke kleuren, leuk om mee te nemen naar school. En vooral hanteerbaar.

Topservice en mooi product

Ik heb 2 bekers, 1 grote en 1 kleine broodtrommel besteld.
Het ontwerpen ging heel makkelijk en de producten zijn heel mooi geworden.

Geslaagd!

De broodtrommel was een cadeau voor een collega waarvan we afscheid moesten nemen. Het werd een broodtrommel met een leuke foto en een pakkende tekst.
Ze moest er erg om lachen, een heel geslaagd cadeau!

Subliem

Wat een ontzettend goede service. Broodtrommel met foto besteld op maandag. Er staat vier dagen levertijd, echter op woensdag de broodtrommel al ontvangen. Keurig via track and trace kunnen zien waar de trommel was.

Ik zou een ieder mymepal aanraden!
Annette

Wat gaaf dat ze dit kunnen doen en in zo'n korte tijd!!!

Ik was op internet aan het kijken voor een nieuwe beker en broodtrommel voor mijn zoontje.
Zo kwam ik op de site van mymepal, en zag daar dat ik ook een foto kon sturen
die dan op de broodtrommel en beker gezet kon worden.
Ik dacht dat is mooi en uniek!!
Mijn zoontje is helemaal gek van wasberen dus ik een leuke foto van wasberen opgestuurd.
Twee dagen later hadden we het al in huis.
Wat is het gaaf dat dit allemaal kan tegenwoordig.
Mijn zoontje heeft nu een hele unieke broodtrommel en beker, heel persoonlijk en niet duur!!

Leuk resultaat, beetje omslachtig om te maken

Het was me niet diretc duidelijk dat er meerdere bibliotheken met plaatjes waren, en moest ik de combinatie kleur/ plaatje/ achtergond een paar keer door om een leuke combinatie te krijgen. Beetje omslachtig dus.
Ook Jammer dat je niet meerdere kortingsbonnen kunt gebruiken als je meerdere producten besteld.
Maar het eind resultaat maakt alle rompslomp weer goed, leuk die verschillende keuzes in kleur/ achtergrond en plaatje. Hier wordt mijn kind dagelijks blij van!

Een prima, overzichtelijke, werkbare site.

Veel combinaties mogelijk. Duidelijk stappenplan

Super snelle levering

Super snelle levering, degelijke kwaliteit

Snel geleverd en goed verpakt!

Afgelopen week heb ik twee bekers en een lunchbox besteld. De bestelling werd snel geleverd en de bekers en lunchbox waren mooi ingewikkeld in papier met daarop een sticker met 'bedankt' erop.
Het zag er precies uit zoals op de computer te zien is

Schnell und Gut!

Schnell und Gut! Super Ware, schnelle Lieferung!
mymepal.com

Reply from mymepal.com

Schnelle Lieferung und gute Qualität sind uns wichtig, ebenso wie zufriedene Kunden. Danke für das Kompliment

Een mooi verrassend resultaat!

Mymepal is een zeer leuke site. Alles is snel te vinden en de levering is ook super-snel, sneller dan ik dacht dat het ging zijn. De kwaliteit is er ook zeker. Met de vrees dat het niet zo mooi ging zijn als op het voorbeeld, was het dus zeker wel zo mooi! Een leuk gepersonaliseerde cadeau. Een aanrader!

Gemakkelijk om product te stijlen en snel verzonden.

Met de software is het heel gemakkeljk om bakjes en bekers leuk te stijlen. Producten waren al na twee dagen klaar en goed verpakt verstuurd.

Super leuk en persoonlijk.

Hele goede en snelle service .

Mooie print, snel geleverd, eisen aan afbeeldingen onduidelijk

De afdruk op mijn broodtrommel is scherp en levering was na 3 dagen, ook al had ik op zaterdag besteld.

Nadeel was dat er geen informatie was over hoe je het beste je eigen afbeeldingen aan kunt leveren: wat is de optimale resolutie, en hoe wordt er omgegaan met transparantie? Bij een te lage resolutie krijg je gelukkig een waarschuwing. Bij gebruik van een PNG-afbeelding worden delen die 100% transparant zijn niet afgedrukt, zo heb ik nu ervaren (wat ook mijn intentie was), maar ik heb geen idee hoe pixels die bijv. 50% transparant zijn worden afgedrukt. Omdat de preview in Flash ook niet erg scherp is, gaf dat me geen goed indicatie van de uiteindelijke kwaliteit, maar het ziet er nu gelukkig prima uit.

Geweldig leuk product

We hebben samen producten samen gesteld. Helemaal naar de zin van mijn zoon en mij. Ik heb meteen ook cadeautjes gemaakt. Goede kwaliteit, persoonlijk en snel geleverd. Met aandacht verpakt en leuke attenties erbij. Het was een feestje om te ontvangen. Goede kwaliteit, prijs verhouding. Wij zijn erg enthousiast.

Met een heel bijzonder en leuke broodtrommel naar school!

Super leuk en apart en zichtbaar van wie de broodtrommel is.

mymepal.com Details

Visit Mymepal