MyTrendyPhone.fi reviews

Rating distribution

Reviews

About

helppoa ja nopeaa

Toiveiden mukainen tuote löytyi pari löytyi nopeaan, toimitus oli vilkasta ja tuotteiden laatu vastasi sitä mielikuvaa minkä sivuilta sai.
trustpilot stars

Laaja valikoima tabletti- ja matkapuhelinkoteloita

Hankin Lenovon S6000-H tabletille merkkikohtaisen kotelon, jota en muista verkkokaupoista löytänyt. Samoin Lumia 820 kotelovalikoima hyvin laaja - puhelin sai läppäkotelon, joka on erittäin ohut ja hyvinistuva. Hinnat ok, toimitukset luvatussa ajassa.

Samsung Galaxy Express 2/ G3815

Hei !
Olen erittäin tyytyväinen teidän palveluihin. Tilasin otsikossa mainittuun puhelimeen kotelot. Teillä on nopea toimitus. Kotelot sopivat erittäin hyvin puhelimeeni.

Hyvä, nopea toimitus

Hyvä kauppa, nopeat toimitukset.

Toimitusaika

Muuten hyvä mutta toimitusaika venyi luvatusta puolella.
MyTrendyPhone

Reply from MyTrendyPhone

Pahoittelemme ettei ole saanut tilausta nopeampi vaikka lähetimme sen samana päivänä kun tilaasit sen. Tilaus on lähetetty pakettina, koska sitä voidaan seurata. Kuitenkin olet maksanut tavallisen postimaksun. Muutokset toimituksesta tapahtuu jos tilaus oli arvokkaampi. Lähetimme seurantakoodin sähköpostitse. Otamme yhteyttä sinuun sähköpostin kautta mahdollisimman pian.

Toimitukset jopa sunnuntaina!

Tilatessani suojakotelon uudelle tabletilleni, löysin MyTrendyPhonen laajasta valikoimasta juuri sellaisen tuotteen kuin olin etsinyt.
Suurimmaksi yllätyksekseni tuotteen sivulla oli ajastin, jossa näkyi aika johon mennessä tilatessani ostamani tuote lähettiin vielä samana päivänä joka sattui olemaan sunnuntai.
Tuote saapui minulle yhden arkipäivän toimituksella Ouluun asti, eli nopein toimitus mitä olen verkkokaupasta tähän saakka ikinä saanut.

Nopea tavarantoimitus

Tuote tuli kotiin parissa päivässä. Nopea ja hyvä palvelu.

Ok !!!

Toimii odotetulla tavalla.

Vaivatonta ostamista

Tästä verkkokaupasta on kyllä mukava ostaa, paljon edullisia tuotteita, joita ei muualta edes löydy. Ongelma tilanteissa sähköpostiin vastataan pian, eikä viikon kuluttua. Tilasin kännykkään akun ja sain alkuperäisen akun halvemmalla, kuin muissa kaupoissa myytävät tarvikeakut. Tuli kännykästä kuin uusi.

Hyvä kauppakumppani!

Edulliset ja laadukkaat tuotteet,nopea palvelu ja hyvä tiedonkulku,mikäeli jokin tuote jää lähetyksestä uupumaan.Isona plussana myös Trendy-klubi jolla saa maksuttomana alennusta.

Luotettava, nopea

Tilannut usein täältä ja aina toimittanut nopeasti ja luotettavasti sen, mitä on tilattu. Tavara on ollut laadultaan hyvää!

loistavaa

Toimitus oli nopea, ja tuote vastasi odotukseni.
Voin suositella muillekin.

Toimiva putiikki, suosittelen!

Nopea toimitus ja ostokset suoraan postilaatikkoon. Paketti oli ehjä ja tavarat juuri sellaiset kuin olin tilannutkin. Nettikauppa oli mielestäni helppo käyttää ja tuotekuvaukset selkeät. Hinnat ok.

Mahtavaa

Ei valittamaista. Suosittelen.

Nopea ja asiallinen palvelu

Kyllä pidin nopeasta toimituksesta ja luotettavuudesta, pienen miinuksen annan koska minulle tuli paketti kotiinkuljetettuna ja se tuotti hieman hankaluuksia, työaikojen vuoksi. Muuten olen tyytyväinen saamaani palveluun.

Nopea toimitus!

maanantaina tein tilauksen,keskiviikkona posti toi paketin,laatu on ihan hyvä hintaan nähden,tilasin yhden halvimmista kuorista. Seuraavan kerran käytän myös tätä firmaa. HYVÄ!!

MyTrendyPhone Details

About this company

MyTrendyPhone.fi myy laadukkaita tarvikkeita matkapuhelimiin, iPodeihin ja muihin MP3-soittimiin, kamera- ja videokameratarvikkeita, PC & kannettavien tietokoneiden lisätarvikkeita sekä Bluetooth-laitteita. Yli 90 000 erilaisen tarvikkeen tuotevalikoimalla meillä on vahva jalansija matkapuhelinmarkkinoilla.

Visit MyTrendyPhone.fi

Contact information

Call us on: 09 315 81 616
We live here: Helsinki
Finland

Category

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.