Nagoom ApS reviews

Nagoom ApS reviews

6.4

Nagoom - Potientielt den bedste chat på Facebook.

Jeg har længe været bruger på Netstationen, men efter så mange problemer med Netstationen gider jeg det ikke mere. Nagoom er alt hvad der manglede på Netstationen med MERE TIL. Hurtig og flot chat med massere af missioner, butikker osv. Det er fedt.

lort

nagoom vil altid være nagoom.

Nagoom

Super fed chat med drøn mange funktioner og muligheder, og ikke mindre end et kanon miljø !

Har selv mange gode timer derinde om ugen
Kan klart anbefales :)

4.5 ratings herfra !

Super cool chat som jeg ikke kan leve foruden

Jeg nyder at logge ind på Nagoom hver dag og chatte med de forskellige mennesker.

Det er en fed site som udvikler hele tiden, og hvor man kan vinde fede præmier. Har mødt mange mennesker derinde, og vi chiller altid max :).

Kan klart anbefales.

Penge, penge, penge!

Jeg må dælme sige det er flot at chatten er oppe at køre, når man ser på hvem ejeren er.

Ejeren er arrogant,ligeglad med folk og det hele handler om at han har ret.

Chatten har potentiale, men en ny ejer er NØDVENDIGT!

Tilslutter mig Enemark. Det bla. sådan noget fis der trækker ned. Projektet kommer ikke længere med en useriøs ejer.

UPDATE. Efter denne anmeldelse blev jeg banned.

Pisse fed chat.

Pisse fed chat, de arbejder hård de drenge som arbejder på den!

_ Keep up the good work Jesper! ;)

Ingen præmie

Vandt en konkurrence for flest optjente dollars i den første uge, fik min præmie og var tilfreds, ugen efter vinder jeg for flest inviterede, men får så af vide man ikke kan vinde 2 gange i træk, fordi der skulle jo være noget mht. markedsføringspræsentationer.
Men intet sted på siden står der at man ikke kan vinde 2 gange i træk.
Så råder jer til at lade være med at bidrage til dette website længere, da ejeren udelukkende prøver at flå penge ud af folk.
Og ingen interesse har i de pågældende brugere som bruger sitet
+ nu prøver de ydermere at afpresse mig ved at sige, at hvis jeg ikke fjerner min anmeldelse omkring dem, så ska slet ikke regne med at se noget som helst

nagoom.dk Details

Visit Nagoom ApS