Nakedcph reviews

Nakedcph reviews

9.1

Har bestilt fra Naked tre gange, og alle gange har service været i top og leveringen max 1-2 dage! :-)

Fantastisk hjemmeside med lækre sneakers!

Har bestilt to par sko på nakedcph.com, og har fået begge par efter kort tid. Kan klart anbefale dem, især hvis du står og mangler sneakers :-) Super service! Ikke sidste gang jeg handler der.

meget hurtig levering

jeg bestilte ved 11 tiden på nettet og kunne hente varen mandag....det er sku hurtigt!

HELT FANTASTISK!

Jeg har længe kigget på et par bestemte Nike sko, men da jeg var i tvivl, om det var de helt rigtige, som Naked havde på deres hjemmeside, så skrev jeg til dem. Ikke engang en time efter, fik jeg et utroligt venligt svar tilbage, som gjorde, at jeg med det samme besluttede mig for at købe skoene. Jeg købte dem søndag aften og modtog dem i dag tirsdag. Dette må siges at være en af de bedste handler, som jeg nogensinde har gjort på nettet. Jeg følte mig godt tilpas fra starten, og jeg vil til hver en tid handle hos Naked igen!
Credit for den venlige service og lækre pakke!

Størrelsesguide mangler

Har købt 2 par sneakers her de sidste dage - credit for den hurtige levering! Inde på deres hjemmeside anbefalede de at man tog en halv størrelse mindre end man normalt plejer(altså under de sko jeg bestilte), men tog alligevel min normale størrelse, og dog er skoene stadig for små - rigtig ærgerligt. En størrelsesguide ville have været en god hjælp. Og gerne en størrelsesguide der er rettet den enkelte model.

Den bedste sneakershop til piger i DK

Stort udvalg af sneakers, super god service og lynhurtig levering. Nakedcph kan virkelig anbefales!

Lynhurtig respons ved spørgsmål til kundeservice på mail.
Varerne man bestiller, lever fuldt ud op til, hvad der er beskrevet på hjemmesiden.
Lynhurtig levering. Kan virkelig anbefale denne hjemmeside.

Professionel og kompetent

Jeg har i flere år været trofast og tilfreds kunde på nakedcph.com. Til dels fordi ingen andre kan matche udvalg. I højeste grad fordi fragt, retur og levering er vanvittig effektivt. Pengene bliver trukket fra min konto når skoene er afsendt, og har dem altid inden for 1-2 dage.

I går var jeg inde for at bytte et par sko for min søster i Klosterstræde. Der var imidlertid lukket grundet ombygning. Så gik i Pilestræde med omtalte sneaks. Pigen i butikken var all-smiles og utroligt hjælpsom. Normalt håndtere Klosterstræde ombygning, men pga. ombygningen hjalp hun mig. Herfra gik det med af bakke for al teknik i hele butikken. Computeren ville intet, printeren brændte samme mm. Alt imens tiden gik og klokken hurtigt sneg sig over lukketid. På intet tidspunkt fik ekspedienten mig til at føle mig til besvær og selvom hun var på bar bund, fandt hun en løsning og jeg fik andre sneaks med hjem.
Naked er imo Danmarks bedste bud en original, professionel og kompetent skobutik. Varmeste anbefalinger herfra.

Unik og fantastisk service

Havde bestilt et par Nike, som kom allerede dagen efter, størrelsen passede så desværre ikke. Ringede og fik dem til at sende et par i den rigtige størrelse - de var der dagen efter. Fantastisk service og hurtig betjening, og samtidig nogle søde og hjælpsomme mennesker man får fat i på telefonen ;)

Overskueligt og hurtig levering

Jeg bestilte torsdag middag et par sko på nakeds hjemmeside, som i øvrigt er rigtig overskuelig og nem at finde ud af. Fredag morgen ankom mine sko allerede, var ved at få et chok over denne hurtige levering - intet mindre end fantastisk!

Altid en god oplevelse

Nakedshop er en af mine absolut favorit butikker i KBH. Ikke nok med, at de har et fantastisk udvalg af sneakers og andre sjove sager, så kan man altid regne med, en god betjening.
Personalet er altid parat til at hjælpe, og altid smilende!
Alt i alt, får man altid god betjening hos Naked.

Lækkert men kassen?

Jeg har bestilt fra nakedshop.dk for 3 dage siden, og må sige den er nailed super godt med fragt!
Selvom der er snestorm kom pakken frem!
Det eneste jeg er skuffet over er kassen til skoene var "genbrugt" og helt flenset op....
Ellers fantastisk oplevelse!

Alletiders service!

Super god service og dag til dag levering. Webshoppen er virkelig brugervenlig og ligetil!

rigtig god service!

Jeg bestilte min pakke online, og mine rebook sko var super fine, ligeså fine som billederne på nettet! også var der gratis stickers med som jeg gav til min lillebror og han blev glad - skønt! Alt i alt var det bedre end jeg havde forventet :-)

DEN VÆRSTE SERVICE JEG LÆNGE HAR OPLEVET - ikke længere!!!!!!

Den 23. februar 2013 var jeg inde og købe et par fine Jordan sko til min syge datter. Jeg fik en super snak med den unge pige som ekspederede mig. Jeg var usikker på str. og den søde unge pige i butikken sagde, at de normalt ikke måtte lægge sko til side, men at hun ville gøre en undtagelse, og jeg bare skulle ringe når jeg kom hjem, og fik tjekket om str. passede til min datter. Skoen skulle være lidt større og jeg ringede der ind med det samme. Den anden ekspedient jeg fik i telefonen sagde, at hendes kollega aldrig havde sagt det, og at de ikke kunne lægge en anden str. til side til mig til mandag. Jeg blev meget vred over at ekspedienten sagde at jeg løj. Ekspedienten lagde røret på. Min datter blev ked af det, og ville så gerne have skoene, så jeg tog igen ind til byen, og fik dem byttet og ville så tale med butikkens ejer. Det kunne jeg ikke få lov til - jeg måtte ikke få et navn eller telefonnummer. Så hvis I tør købe noget hos Naked, så optag på jeres mobil hvad de lover. Det er service på det LAVESTE NIVEAU........
Efterfølgende er jeg blevet kontaktet af Thomas fra Naked, som undskyldte meget og har sendt en lille pakke som plaster på såret. Det er god stil så nu vil jeg fortsat være kunde i Naked

Intet dårligt at sige. Hurtig levering. Fair priser. Og jeg fik gratis levering. Kan KUN anbefales

Hurtig levering!

Bestilte skoene tirsdag 15:30 og havde dem allerede onsdag på trods af at jeg bor i midtjylland!
Desuden fik jeg en gratis imprægneringsflaske med.

Derudover skal der også gives ros for størrelsesvejledningen på hjemmesiden! Ved den sneak jeg købte, blev det anbefalet at gå et ½ nummer ned og den passer perfekt og kunne bestemt ikke være større. :-)

Jeg handler der helt sikkert igen!

Bedste service i lang tid.

Jeg bestilte et par sko en eftermiddag og 20 minutter efter jeg havde modtaget ordrebekræftelsen, fik jeg en mail om at mine sko allerede var afsendt.
Desværre var skoene for små, men det var intet problem og jeg fik dem byttet i den fysiske butik, hvor jeg fik den bedste service jeg længe har fået.

Andre butikker kunne lære noget af nakedshop.dk og nakedshop :)

SUPER

Jeg har efterhånden købt 3 par sneakers hos Naked. To par købte jeg i den fysiske butik hvor jeg modtog meget kyndig vejledning ift. størrelse, materiale osv. Det sidste par købte jeg online og det blev afsendt 1 time efter jeg havde bestilt - selvom det var en lørdag. Supergod service - den bedste sneakerbutik til piger i KBH :-)

Hurtigt, nemt og ligetil

Jeg bestilte mine sneaks sent fredag aften og modtog min bestilling allerede mandag morgen INCL. Naked stickers :)

Streetwear til piger : Adidas : Carhartt : Stussy : Nike : Obey : Vans : Alis : Nixon : Insight : Volcom : Pointer : Le Fix : New Balance : Something Else : Timex 80

Visit Nakedcph