Nasjn.net reviews

Nasjn.net reviews

8.0

Det køre bare.

God service og siden køre bare.

Tilfreds kunde

VPN til udlandsk adresse. Fungere fint, men der har dog været nogle enkelte udfald.

Men generelt meget tilfreds!

ikke tilfreds kunde

har købt jeres produkt og er stadigvæk ikke kommet på nettet.
Jeg har fuldt alle jeres instrukser til punkt og prikke...Befinder mig i italien...... har brug for at det virker
jesper

Hurtigt levering og super support!

Jeg valgte Nasjn.Net til at hoste mit firma site. De er rigtige flinke og forklare også hvordan det hele fungere på et sprog som normale personer der ikke har forstand på IT forstår.
Da jeg ikke selv har forstand på websites, så kom nasjn.net med et forslag til design og er godt tilfreds med det.
De virker professionele og har god kontakt med deres kunder.
Prisen er også helt i top. (billig)
Derfor giver jeg fem stjerner.!
Kan kun anbefales!

www.it-meyer.dk er det site de hoster for mig, og har lavet!

Fantastisk god & super hurtig service.

Vi har benyttet os af Nasjn.net. De leverer en super service. De forstår at forklare tingene, så os "almindelige mennesker" også kan forstå det. De er hurtige og professionelle og deres udførelse virker upåklageligt. Vi vil helt sikkert benytte Nasjn.net igen en anden gang. Vi kan kun give vores bedste anbefalinger.
Birgit Jensen, Østerby.

Super produkt og service

Vi har benyttet os af Nasjn.net til bl.a. hosting af nogle af Download.dk's filer. Det har fungeret upåklageligt og servicen har været i top.

havde akut behov for en VPN forbindelse. Super hurtig service kan klart anbefales.

Fantastik VPN-server og flot support fra nasjn.net

Efter i et par måneder, at have kørt mod et andet firmas VPN-server for at kunne se dansk TV i Frankrig, har jeg måtte se mig om efter en anden udbyder af denne service, da kvaliteten (hastigheden) og stabiliteten blev stadig dårligere og dårligere, så udsendelserne hakkede hvett 4 sek. Jeg kontaktede i sidste uge firmaet nasjn.net, og sandelig om det ikke var som at komme i himmerige. Supporten var rigtig flot med lynhurtige svar og en let fattelig vejledning i at sætte min maskine op til at køre mod firmaets VPN-server. Men det bedste af det hele er, at forbindelsen gennem nasjn.net-serveren er 100 % stabil. Ikke en eneste gang har min udsendelse hakket siden, og jeg har ikke som tidligere oplevet at blive smidt af forbindelsen. Når jeg testede hastigheden via VPN-serveren , så ligger den overraskende på helt samme hastighed som min linjies download hastighed godt 2 MB uden den mindste form for reduktion. Det er efter min mening helt unikt. Så jeg kan varmt anbefale firmaets VPN-tjeneste til alle. Prisen for en måneds abonnement er på 45 kr. hvilket virker yderst rimeligt.

En taknemmelig VPN-bruger: Henning

Fantastisk Webdesigns

Jeg købte for lang tid siden en hjemmeside af Nasjn.net.
Det gik forholdsvis hurtigt med at få lavet hjemmesiden :D

rigtig god support og pengene værd

Det er et rigtig godt firma, de levere rigtig god support og professionelle webdesigns til både private, men også andre firmaer.
Nasjn.net har flotte webdesigns til en god pris og fremragende kvalitet.

virkelig pengene værd !

Nasjn.net er en hjemme side som er meget venlig og får kunderne til at forstå hvad det er de køber. jeg har selv prøvet en af deres counter strike servere, som kører ubeklageligt!

Super flot hjemmeside...

Nasjn.net har kreeret en flot, professionel hjemmeside til min virksomhed... kig ind på www.nørregård.dk og vurder selv :-)

Nasjn.net Details

Visit Nasjn.net