Navneparadis reviews

Navneparadis reviews

7.8

Super fed service-hurtig levering-rigtig lækre produkter. Her handler bestemt igen!!

sendte min bestilling fredag og fik levering allerede mandag!

Virkelig god service-god dialog med shoppen. Meget anbefalelsesværdigt!! Har anbefalet siden til alle veninderne!
Kommer bestemt til at handle her igen:-)

Skal til dåb i maj og har allerede fundet den sødeste sparebøsse til prinsessen.

Thumbs Up herfra.

Super service og hurtig levering 😊

Jeg har mange gange handlet hos Navneparadis.dk - og har altid kun oplevet at få en god og kompetent vejledning omkring deres produkter.

Noget af det bedste, er deres hurtige levering, som er guld værd fx når sutterne er væk 😊😊

Jeg har kun positivt at sige - og jeg vil fortsat handle hos Navneparadis.dk med glæde.

God kundeservice og fine varer. navneparadis har et stort udvalg i gaver og navnesutter synes jeg

Jeg havde mine varer dagen efter så jeg er godt tilfreds.
Skrev en mail om aftenen og fik svar samme aften :) Det er god service!!

Super tilfreds og handler helt sikkert igen hos navneparadis :)

Stort + for det store udvalg i personlige gaver og alle de fine farver på navnesuttterne!!

De bedste anbefalinger herfra

Flot dåbsrør og fotoramme modtaget dagen efter :) 100% tilfreds med kundebeservicen

Jeg bestilte dåbsrør og fotoramme med gravering om onsdagen, vel vidende om at jeg var i tidsnød og allerede torsdag havde jeg det med posten :)

Jeg har kun haft en god oplevelse med både svar, kundeservice og varer fra navneparadis :)

Flot graveret og alt som forventet

Her handler jeg gerne igen og anbefale jer videre til mine venner og familie som også deltager i dåben på søndag og kan se de fine ting :)

Jeg ville gerne have ønsket mig flere ting fra dåbsgæsterne hvis jeg bare havde tænkt på det noget før :)

Stort plus til jer og tak for at have reddet min datters store barnedåbsdag :)

Mvh Trine Lise

dårlig gravering

Bestilte i lørdags en gæstebog til min datters barnedåb. Idag tirsdag modtager jeg den. Den er rigtig fin udover at skriften er pil skæv!! Jeg sender en meget høflig mail med vedhæftet billede. Jeg får svar tilbage at gravøren ikke kan se det er skævt. Svarer at jeg har målt det. Får svar at det ikke kan graveres så det er 100% lige . Og resultatet vil være det samme hvis jeg får en ny.. kender ellers to andre som harbestilt samme bog indenfor de sidste 14 dage. Deres skrift er fin.. måske burde de oplyse om at man ikke kan forvente at skriften ikke bliver lige.. og hvis de ikke kan garantere det burde de måske få en anden til at gravere fremover...

Uprofessionel kundekontakt.

Bestilte et fotoalbum med barnets oplysninger samt et personligt digt. Mailkontakten indtil bestilling var god og hurtig. Da jeg modtog albummet var indgraveringen MEGET skæv. Jeg sendte straks mail om jeg kunne få det lavet om men det kunne jeg ikke, men kunne sende det tilbage og få pengene retur. Efterfølgende var kontakten total uprofessionel. Jeg måtte selv mailen for at få en adresse det skulle sendes til. Der blev ikke fulgt op på sagen overhovedet og jeg ved ikke om de tjekkede varen da den kom retur. Hvis de gjorde og synes den var i orden vil jeg anbefale briller.
Jeg kan leve med at der sker fejl men hele håndteringen var total uprofessionelt og tog en evighed. Suttesnorene jeg havde bestilt var billige og kvaliteten derefter. Så dem skal i lade være med at købe, så hellere give lidt ekstra.

Har både bestilt sutter med navne og sparebøsser med navn. Rigtig flot lavet. Prisen er også overkommelig. God kommunikation. Kan klart anbefale firmaet.

Uprofessionelle og dårlig kvalitet

Jeg bestilte navnesutter og suttesnore med min datters navn på. Suttesnorerne var simpelthen i så dårlig kvalitet. Det lignede at et barn havde syet dem og clipsene med navn på havde rustpletter. Desuden modtog jeg ikke de suttesnore jeg havde bestilt da de ikke var på lager alligevel. Jeg bestilte ligeledes sutter med billede på af min datter. Her var der en brun streg over min datters hoved, hvilket der ikke var på originalt billede. Navneparadis påstod at sådanne skulle det være, men det var tydeligt at det var en fejl. Dybt uprofessionelt firma som ikke tager ens klage over produkterne alvorligt. Forvent ikke at din bestilling ser ud som på billederne. Handel et andet sted.

Billig og hurtig levering selv i juletiden.

Sidste vinter mistede vi min nevø.
Min søster ringer søndag d 22 december på en af de meget hårde dage og nævner hun godt kunne tænke sig en juleuro med hver af ungernes navne på. Så kl 13 lille lille juleaften hopper jeg på nettet, finder navneparadis som sælger disse uroer billige (89 kroner stykket med gravering plus 30 kroer i porto i alt). Jeg bestiller og håber, men forventer bestemt ikke at de kan nå at finde, gravere, og få sendt så jeg har det dagen efter. Men 26 timer efter det er bestilt står jeg med dem i hånden. Ufattelig flotte, overkommelig pris og en levering der er hurtigere end julemanden selv. Klart den bedste julegave som skabte smil igennem tårene og uroerne kom på træet til juleaften. Et sted jeg bestemt handler igen og varmt kan anbefale ♡

Hurtig og professionel service

Jeg skrev til navneparadiset.dk lørdag d. 21/12 om aftenen, og bestilte en vare inkl indgravering. Mandag d. 23/12 modtog jeg pakken. Super hurtig service.

Flotte varer modtaget og er som forventet. Købte dåbsgaver og navnesutter og fik leveret dagen efter :) ANBEFALES

Jeg købte et dåbsrør, en flagstang fra Piet Hein og navnesutter til min datters barnedåb. Allerede dagen efter havde jeg detmed posten :)

Jeg skrev en mail for at høre mht. skrifttype etc inden jeg bestilte og fik svar promte selvom det var om eftermiddagen :) DET kalder jeg GOD KUNDESERVICE!!!

Jeg vil helt klart handle her igen og siger endnu engang TAK for flotte varer og god service :)

Alt i skønneste orden :) Kan klart anbefales og her handler jeg gerne igen. Kun ++++++ fra mig

Navnesutter, suttesnore med navn og juleklokke fra Georg Jensen modtaget idag og svarer 100% til mine forventninger :)

Kan klart anbefales og har altid været glad for mine varer fra www.navneparadis.dk

Anbefaler jer altid til både venner, mødregruppe og i vuggestuen :)

Mvh Philippa

Uacceptabelt.

For knapt et år siden, bestilte jeg 4 suttesnore. Fik leveret 2 jeg havde bestilt og 2 jeg ikke havde. Samt, teksten var falmet og ikke til at se på de to. Jeg skrev en mail, men fik intet svar.
Sidste uge tog jeg dog chancen og bestilte nogen flere. De trækker beløbet, men meddeler at den ene ikke er blevet som bestilt og om jeg stadig vil have den. Jeg skriver tilbage, at jeg er dybt skuffet over dette men hvis de gav rabat i prisen - på det tidspunkt havde jeg ik set de havde trukket beløbet allerede - så var det ok. Dagen efter fik jeg en besked om at det var de kede af, men jeg ku da få en gratis suttesnor til 39 kr. 39 kr imod de 100+ kr jeg nu havde givet for deres fejl. Skriver at hvis det er det eneste de har at tilbyde for at gøre det godt med, så er to gratis suttesnore ikke spor for meget forlangt. Dette svare de ikke tilbage på og da jeg selv henvender mig - igen - får jeg bare et svar med at de havde svaret og den sikkert lå under spam. Men niks. De sendte det tirsdag og har stadig intet modtaget.
Alt i alt en dårlig oplevelse -igen! Jeg er færdig med at handle der og vil bestemt ik anbefale det videre.

Super webshop

Det er sjældent man oplever sådan en service, de er søde og reagere hurtig på en henvendelse.Varerene er bare i orden, og levering den er så hurtig
Så det er absolut et kig værd, for folk der ikke har handlet der før
derfor 5 stjerner, for der er ikke flere stjerner at give
ellers havde de også fået det
Inga Dahl Lie

Fantastisk kundeservice, og flotte varer!

Fantastisk kundeservice!!!
Spurgte ind til deres tvillingerabat som de reklamerer med på siden en aften omkring kl. 22, forventede først at få svar næste dag - men inden for en halv time kom der en mail.
Efterfølgende har vi skrevet frem og tilbage på mail, og jeg har altid fået hurtige og super venlige svar.
I dag er mine varer så kommet, og de er virkelig flotte. Bordflag med tydelig gravering, som jeg ellers var lidt nervøs for. Navnesutterne er ligeledes præcis som på billederne på hjemmesiden, håber mine drenge vil tage dem. Hvis de vil, er det i hvert fald ikke sidste gang jeg handler på navneparadis.dk

Fantastisk service

fik leveret få dage efter. super flot resultat og ingen problemer. alle mails er blevet besvaret lyn hurtigt.
Her handler jeg uden tvivl igen.

God handel

Har købt gæstebog og navnesutter. Rigtig flotte varer, god betjening og hurtig levering. Tingene er bare så fine og i orden.

Fantastisk service <3

Har netop modtaget den mest fantastiske service <3 noget man ofte skal lede længe efter disse dage.
jeg takker og bukker for i er så søde og hjælpsomme <3 det bliver ikke sidste gang jeg handler hos jer <3

PERFEKT!

Super hurtigt service, og dejlig nem hjemmeside at finde rundt på! Bestilte to sutter med navn torsdag og de var med posten fredag. PERFEKT!

Super servece.

Har handlet flere gange og ville til enhver tid handle her igen. Anbefales til venner og bekendte.

Is Navneparadis your company?

Visit Navneparadis