Nelly reviews

Nelly reviews

5.4

Mærkelig

Jeg bestiller min odre søndag aften og modtager en bekræftelse. Hverken mandag eller tirsdag modtager jeg en besked om at min odre er blevet sendt. Dette synes jeg er mærkeligt så jeg skriver til dem og spørger hvad der sker. For det første svarer de ikke på mit reele spørgsmål, men bare siger at hvis jeg ikke har fået noget indenfor 3 uger så skriv igen. Dette synes jeg er en frustrerende udmelding at komme med når leveringstiden på deres hjemmeside lyder på 5 dage. Derfor skriver en gang til og spørger om det da kan passe at jeg bare skal skrive igen efter 3 uger, hvis leveringstiden er 5 dage? Svaret lyder nu at de sender pakken i dag og jeg kan forvente den inden for 5 hverdage fra i dag af (hvilket jeg synes er mærkeligt når klokken er 19 og jeg bestilte for to dage siden, med en leveringstid på 5 dage) og hvis jeg ikke har fået noget må jeg skrive igen 3 uger efter dags dato.

Gode priser, hurtig levering

Købte en kjole der blev leveret få dage efter. Ofte kan man dog finde de samme varer lidt billigere andre steder på nettet.

super god

det er en nem hjemme side at finde rundt i og det er en sikker handel.

Nelly er i top

Nelly er en super god hjemmeside. Jeg har kun haft bøvl med dem en enkelt gang, og deres kundeservice har altid været lynhurtigt. Selv juleaften svarede de mig! :)

Super godt :D

Bestilte mine 2 bluser om søndagen og fik dem allerede mandag :O Woow det gik stærkt :D Og der var gratis fragt i denne måned og udsalg kan det blive bedere hehe;)

Mvh Camilla Jørgensen

Dårlig kommunikation. ØV

Jeg har ellers altid med glæde benyttet Nelly. De har en flot og tilgængelig side og deres varer spænder bredt- Kan altid hitte en fin og nogenlunde billig festkjole. MEN når det sagt, så har jeg flere gange oplevet bøvl, når jeg har sendt noget retur. For nylig er ingen undtagelse. Jeg bestilte noget før jul en jumpsuit der var sat 100 kr. ned. Betalte med et gavekort. Man får i den forbindelse en mail og udfra den så alting fint ud, havde købt en jumpsuit og havde stadig penge tilbage på gavekort. Pakken kommer så ret hurtigt efter og i den ligger så 2 ens jumpsuits og på den vareseddel Nelly har vedlagt, står det som om jeg har købt og betalt for 2. Jeg skynder mig ind og tjekke på Nellys hjemmeside, her ser jeg der kun står 1 og har også kun betalt for 1. Jeg kan desværre ikke passe dragten, så sender først en mail og forklarer jeg har fået 2 og ikke kan passe dem. De siger (på svensk, og ret tydeligt de ikke helt er med på mit spørgsmål) det beklager de og at jeg blot skal sende begge retur, så vil jeg få mine penge tilbage på mit gavekort. Jeg sender dragterne retur, og modtager 14 dage efter en bekræftelse på dette pr. mail. Her blir jeg igen forvirret for der står det som om jeg har købt 2 dragter og at jeg får fuld rabat og dermed går det i 0 og jeg skal ingen penge have retur. Skynder mig igen at rette henvendelse til kundeservice. De skriver på svensk, at jeg snarest vil få pengene ind på samme gavekort igen... Jeg har hele tiden indtryk af de ikke rigtigt forstår mit spørgsmål. Nu der gået yderlige 14 dage og kan se at pengene endnu ikke er gået ind på mit gavekort. Jeg har altså betalt for en vare jeg aldrig har fået noget fra. Har igen skrevet til kundeservice. Tvivler på de kan finde ud af deres eget rod. ØV. Går det ikke snarest iorden handler jeg ikke her igen :(

I fredags skrev jeg igen med kundeservice for at få opdateret på mine penge jeg STADIG ikke har set. Emilia fra kundeservice lovede mig at hun havde sat en efterbetaling igang og at pengene ville være sat ind inden 48 timer. De er gået nu og pengene er stadig ikke retur. Har IGEN sendt dem en besked... Har ikk tal på hvor mange gange jeg efterhånden har skrevet med dem. Forsat under al kritik!!!

Fejl på fejl

Jeg har efterhånden købt en masse gange på nelly. Jeg elsker deres måde at vise tøjet frem på, gode billeder hvor man nemt kan vurdere tøjet.
Men HVER gang har jeg modtaget noget forkert eller som er i en forkert farve eller str. Det er simpenthen så dårligt! Jeg køber ihvertfald ikke tøj der fra igen.

Dårlig kundeservice, flere måneder om at betale for retur, meget lang leveringstid

Jeg har nu handlet hos Nelly et par gange, den første gang var der utrolig lang leveringstid, men jeg fik dog mine varer.
Anden gang købte jeg et par bukser som desværre var for store, jeg ville derfor benytte mig af deres "fri bytte". Dog vil det sige at jeg igen skulle købe bukserne og så vente i over en måned på at få pengene retur for dem jeg havde sendt retur. Kundeservice var uprofessionelle og på ingen måde hjælpsomme.
Jeg tænkte at jeg ville give Nelly en chance til - men præcis samme sker igen. Jeg har sendt en vare retur og nu en måned senere, har jeg stadig ikke modtaget mine penge.

Hurtig levering, god kvalitet og god kundeservice.

Jeg har handlet hos Nelly mindst 10 gange nu, og det er helt sikkert mit yndlingssted at handle på nettet.
De har altid gode tilbud, og deres leveringstid og tracking af pakken er fremragende!

Pakken kom meget hurtig

Der gik kun et par dage før jeg modtog min pakke. Dejligt.

Plejer og virke

Har handlet på Nelly i mange år. Sidste år skulle jeg købe for 1500 kr i tøj.
da det var min number 1 hjemmeside og handle fra.
ikke nok med str ikke passede når de nåede frem, der gik 3 måneder før jeg modtog.
og forivrende returnering, med kundeservice der ikke ville sammenarbejde..

Plejer og være sådan en GOD hjemmeside.
men tør ikke handle der mere efter den oplevelse

Forvirrende retur- og bytterutine og ENORMT dårlig kundeservice

Jeg fik et par bukser i julegave som var købt på nelly, og det var desværre den forkerte størrelse, så de skulle byttes. Jeg gik ind på hjemmesiden for at finde ud af hvordan de kunne byttes, og blev meget forvirret over hvordan deres bytte foregår. Leder længe efter et telefonnummer som jeg kan ringe til, men forgæves. Bytte er ved dem noget med at man skal sende varen retur, KØBE den nye vare og BETALE for den, så skulle man så eftersigende få pengene for den gamle vare retur og portoen også. Men den dag i dag står det mig stadig uklart. Da jeg ikke kunne finde et telefonnummer, begyndte den lange mailkorrespondance. Jeg skrev og spurgte til deres bytterutine og efter et døgns tid fik jeg svar, som var en direkte kopi af teksten på hjemmesiden - hvilket jo netop var den tekst jeg ikke forstod. Jeg skrev tilbage og listede mine spørgsmål op, hvor jeg så fik svar på eet. så måtte jeg gentage de andre, og sådan fortsatte det over en 3-4 mails. Slutteligt finder jeg nogenlunde ud af hvordan det fungerer, og må så konstatere at de ikke har varen på lager og ikke ved hvornår de får det. En returorder skal lægges indenfor 24 timer, så jeg kan ikke nå at bytte. Bukserne er sendt retur og jeg må afvente og se hvad der sker. Nu, 1 måned efter jeg fik dem i gave, har jeg fået besked om at de har modtaget min retur - og så venter jeg spændt på om mine penge, og hvor mange af dem kommer retur - på min mors konto, for det var jo hende der havde givet mig bukserne i gave. Og så må min mor så give mig pengene så jeg kan købe et nyt par et andet sted.

Mit råd til nelly er:
1. FÅ EN KUNDESERVICETELEFON!!!
2. Uddan jeres konsulenter så de a. kan besvare spørgsmålene og ikke blot kopiere fra hjemmesiden b. formår at svare alle kundens spørgsmål på én gang c. Yder en SERVICE.
3. Få en ordentlig bytterutine, det er fjollet at tænke at kunderne gladelig betaler for den samme vare to gange.
4. Få nu den telefon så man kan ringe og snakke med jer - I sparer jer selv for en masse besvær med alle de mails der bliver sendt frem og tilbage.

DU FINDER IKKE ET BEDRE STED!!!

Nelly er min bedste ven, jeg har aldrig oplevet en bedre tøj side end nelly.dk !!! Tøjet er fantastisk kvalitet, servicen er virkelig også god! Og leveringen er super hurtig!!! :) Det er pisse fedt tøj der er på nelly, størrelserne passer, det kunne ikke være bedre jo!!! Har købt så mange ting inde på nelly.dk og er ALDRIG blevet skuffet :) . Jeg kun virkelig anbefale alle hvis du skal købe tøj, smykker, eller sko? Så gør det hos nelly. Du bliver ikke andet end glad :)!!!!!!

Dårlig kundeservice

Jeg har sendt en vare retur, og derved bestilt en anden størrelse. De har trukket beløbet to gange fra min konto, og lovede at der ville gå 5 bankdage og jeg ville få dem tilbage. Har aldrig set de penge igen. SÅ DÅRLIG KUNDESERVICE

hurtig, nemt, billigt og såå fedt tøj

tøjet lå i min postkasse efter to dage. -og det er bare så flot (y)

Ok. Trods alt

Ok. Varer ankom til sidst. Fin kontakt til kundeservice

Kan klart anbefales!

Jeg synes Nelly.dk er en rigtig god side at handle på, og jeg handler der ofte. De har gratis fragt og varerne bliver leveret hurtigt og nemt. Det eneste minus er at man ikke helt kan regne med om varerne bliver leveret til adressen eller det nærmeste posthus og det synes jeg kan være ret så irriterende.

Ringe kvalitet og kundeservice HELT VÆK - modsiger sig selv og holder ikke hvad de lover.

Nelly.com, jeg slår op. Du siger nogle ting, men holder ikke hvad du lover. Aldrig mere, aldrig mere...

Jeg bestilte 3 kjoler og et par sko "Siren guld/sort". Kjolerne fungerer fint, men skoene's remme fløj af den ene sko efter 25-50 meters gang. Øv bøv. Nåh, jeg skriver en klage til Nelly.com og de svarer mig at jeg skal udskrive dit og dat og sende det retur. De lover over mail at de nok skal stå for porto/fragt tilbage til dem, og da jeg så skal sende den på postkontoret vejer pakken 855 g (under de 2 kg. som den skal), og det blev så 88 kr. Dem betaler jeg og tænker at jeg må sende en mail til nelly.com omkring denne ekstra udgift. De svarer at jeg skal sende en kopi af kvittering - dette bliver gjort - og jeg får INTET svar... Efter 7 dage skriver jeg en sur mail, og de siger at de nok skal gå videre med det. Jeg får så svar af en Axel, på SVENSK, om at jeg kan få 100 kr i rabatkode. WTF! Gu gider jeg sgu da ha' det - I want my money!!! De modsiger total sig selv og overholder ikke den politik de selv har lagt. Sikke nogle forbrydere. Har ikke fået svar om de har modtaget min returpakke. Er på 8. dag uden at høre.. Gad vide om jeg nogensinde ser mine penge igen. FY SKAMME SIG, Nelly.com! Handler aldrig der igen! X-(

Altid en fornøjelse.

Jeg har igennem de sidste to måneder købt en del varer hos Nelly og har ikke noget dårligt at sige overhovedet, udover at jeg snart skal have et større skab. ;)

Tusinde tak!

Dårlig førstegangs oplevelse

Jeg købte en dyr jakke hos nelly og fik den leveret noget senere end ventet. Da jakken ikke passede til min forventning sendte jeg den retur. En uge efter havde jeg stadig ikke hørt noget om modtagelse af jakken, så jeg skrev til nelly. Her svarede de med en svensk tekst, en standardtekst, der fortalte, at der ville gå ca 3 uger, hvis ikke mere. Jeg synes det er helt vildt, at ens penge skal stå der i næsten en måned, når de for længst har modtaget jakken. I det mindste burde man lige få en bekræftelse af, at de har modtaget pakken

Is Nelly your company?

Nelly.com er en stor tøjbutik online, som bl.a. sælger tøj, sko, badetøj og undertøj. På Nelly.com finder du modetøj og sko online.

Visit Nelly