NemPrint.dk reviews

NemPrint.dk reviews

9.3

Super service!

Super god rådgivning, hurtig levering og et rigtig flot produkt - kunne ikke være bedre.

Hurtigt og billigt

Jeg fik trykt nogle postkort. Det var nemt, de var færdige før lovet, og prisen var god. Helt perfekt!

Leveringstid

Klar besked om forventet leverings tidspunkt

Hjælpsomme og professionelle.

Jeg kan helt klart anbefale NemPrint er de hælpsomme og professionelle. Leverer et godt produkt

God kvalitet og service

Hurtig, meddelsom, god service og rigtig fin kvalitet i leveringen. Min bestilling var 3x A4 print på skumplade.

Eneste anke er at de på deres website anfører: "...og kan leveres på opskummet plade så det er lige til at hænge op".

Det er ikke lige til at hænge op - der skal først sættes ophængskroge i plakaten - de koster 10 kr stykket (kan fås i butikken). Det kunne være cool hvis de fulgte med i prisen. Derfor må de nøjes mes 4 stjerner.

Kunne ikke være bedre!

Bestilte 3 x 50 flyers, og alt forløb som det skulle. De var klar efter 30 minutter og kunne afhentes. Pris i top, kvalitet i top & service i top! :)

Hurtig betjening og godt resultat

Jeg har haft gode oplevelser med last minute print-opgaver. Med høflig betjening og udemærket vejledning.

nemt, hurtigt og kvaliteten i orden

Jeg bestilte folderen i A3 via webshop. I løbet af kort tid kom en mail om jeg kunne tilføje bleed på mit layout, hvilket skete. folderne ankom 2 dage efter med GLS, og var helt i den kvalitet som jeg havde forventet. Jeg vil klart anbefale Nemprint til alle.

Lige i skabet!

Selvom jeg bestilte i sidste øjeblik var mit materiale klar på det tidspunkt, jeg havde efterspurgt. Kvaliteten af trykket var lige som det skulle være. Jeg vil helt sikkert anvende NemPrint i fremtiden!

Det er nemt og lige til

Med det gode print i hånden, så var der en overskrift der var hoppet ned, og dermed var 900 foldere lavet med fejlen. Og svaret var - da vi spurgte, hvorfor er det ikke var fanget, at Nemprint tjekker billederne, men ikke tekst, før de printer materialet.
Det var irriterende.. og absolut unødvendigt. Så forvent ikke at Nemt Print kvalitetstjekker, det er op til dig, og det er egentligt træls, når enhver nu kunne have fanget denne fejl og sikret den. Især når man lavede et prøve print. Dette var lige ud af landevejen

Men nemprint er hurtigt og nemt (service minded i ordremodtagelse og levering), og vi valgte den mellem papir kvalitet og det er en super kvalitet.. ærgeligt med overskriften .. det gav et foreningsindtryk af frivillighed, vi godt kunne have undværet.

Hej Steen
Tak for din anmeldelse.
Vi er kede af at din overskrift har rykket sig.
Mht. at tjekke filer. Så har vi ikke nogen chance for at se om en overskrift har rykket sig op eller ned, i forhold til hvad designeren havde tænkt. Hvis enhver kunne se det, så havde vi også set det. Og vi printer ikke noget hvor vi ved der er fejl på.
Det er generelt også lidt usikkert at benytte word filer til tryk bestilling, da tingene kan rykke sig fra computer til computer.
Uanset, så vil vi gerne printe nogen nye til jer, eller nogen flere en anden gang til en god pris. Eller lave en kuponkode i kan bruge til noget helt andet.

Mvh Benny Brixen

Hurtig behandling og flot resultat

Hurtig behandling af internetbestilling, og fantastisk resultat af en specialbestilt plakat!

Hej Cecilie.
Tak for anmeldelsen.
Vi ser frem til at printe endnu flere plakater til dig en anden gang.

Mvh Benny

Byens bedste print-center

Jeg kan kun anbefale Nemprint.dk og deres center i Banegårdsgade... hurtig levering, altid god service og vejledning - og så er de billige.

Jeg har altid været fuld ud tilfreds med det, som jeg har fået lavet hos dem. Har de været i tvivl om min order eller, hvis jeg har lavet en fejl, har de altid fanget det og kontaktet mig.

Jeg ville ikke bruge andre.

Hej Maj- Britt.
Mange tak for den fine anmeldelse.
Vi er glade for at kunne printe for dig.

Mvh Benny

Hurtig og god kvalitet.

God produkt og hurtigt levering og kontakt.

Hej Rebecca.
Tak for den pæne anmeldelse, vi glæder og til at printe for dig en anden gang.

Mvh Benny Brixen.

Håbløse Amatører!!

Har nu erhvervsmæssigt anvendt nemprint ved 2 forskellige lejligheder. Ingen af gangene var der styr på nogle helt lavpraktiske forhold: bestiller man hullet papir er der ved afhentning ingen huller, antal kopier var første gang HELT ved siden af det bestilte, anden gang var der hele filer, der var undladt kopieret, etc.
Til erhverv eller lejligheder, hvor der bare skal være orden i sagerne, kan jeg på ingen måde anbefale nemprint.
Det skal iøvrigt nævnes, at jeg gennem en årrække løbende har benyttet 2 andre, konkurrerende kopieringsservices, uden på noget tidspunkt at have oplevet noget lignende.

Hej Poul Volquartzen
Beklager at det er gået galt med dine print.

jeg kan god se at du har bestilt både clips og huller, og det har vi simpelthen overset, da du har skrevet i kommentar:
"Hver fil bedes kopieret og hæftet i 5 adskilte eksemplarer"

Derfor har vi helt overset at du også har valgt huller.

Vi vil gerne rette op på det hvis vi kan få mulighed for det.
Det virker ikke som om dine ordrer er så komplicerede så vi ikke kan klare det.

Hvis du kan maile din næste ordre til os vi i gerne lave den til en ekstra god pris.

Vi håber dette kan bruges, da vi normalt ikke sjusker med vores ordre, og vi gør meget ud af at levere det bestilte, kan godt forstå at du har været frustreret over at modtaget det forket..

ha en god aften.

Mvh Benny Brixen

Den bedste service fra en E-butik til dato!

Nemprint.dk er i mine øjne pionerer når det gælder god kundeservice.

Kunne afhente mine visitkort hos den nærmeste GLS-pakkeshop dagen efter at jeg havde bestil dem hos NemPrint.
Visitkortene havde desværre en farvefejl i baggrunden, som man ikke kunne se i det .jpg billede jeg havde brugt. Fejlen kunne dog ses tydeligt på visitkortene.

Nemprint har ydet kompetent vejledning over både telefon og mail, og har givet et tilbud på nye visitkort der er mere end 5 stjerner værdig.

Deres visitkort er i den bedste kvalitet jeg har set til dato. Det er helt sikkert der jeg handler næste gang der er brug for grafisk tryk!
Jones found this review useful

Hej Uffe

Mange tak for den fine anmeldelse, det er rigtigt dejligt at hører at vores service bliver værdsat.. Vi glæder os til at kan printe en ny portion visitkort til dig..

Ha en god dag. :)

Indehaver.

Der var problemer med farverne i filen, men de hjalp med at vælge den mest optimale løsning i forhold til dette problem.

Hej Niels

Mange tak for din feedback, det betyder meget for os..

God dag.

Indehaver

Altid meget hurtig levering

nem at bruge og ekstrem hurtig betjening (normal levering). Utilfredshed bliver taget alvorlig og rettet lige så hurtigt.

Hurtig service

Kan stærkt anbefale Nemprint. De er meget hurtige om at lave en ordre, og priserne og mulighederne er rigtig gode. Der er ikke noget at sætte en finger på :)

Hej Teresa

Tak for din fine anmeldelse, det er altid dejligt med lidt feedback.. Vi glæder os til at printe noget mere til dig. :)

Direktør / indehaver

Hurtig levering og perfekt kvalitet som altid.

Hurtig levering og perfekt kvalitet som altid.

Hej Henrik

Glad for at hører at vores design-selv kort var i orden..

Direktør / indehaver

Præcist som jeg ville have det...på ingen tid!

Det er skønt at være kunde ved NemPrint.dk. Jeg havde brug for at få lavet nogle skilte, og den opgave klarede de på få timer. Skiltene blev helt som jeg ville have dem, så endnu engang blev jeg bekræftet i, at de virkelig kan deres kram.

Hej Bente

Det er vi rigtigt glade for at hører, dejligt at de blev som de skulle.. Nu ved jeg ikke hvad dine skilte skulle bruges til, men når det er A4 format og de skal bruges indendørs, kan du også overveje at benytte dig af A4 flyer 300g. De er også lidt "skilte agtige"

Nemprint A/S Details

Vi er hurtige

Vidst du at vi har dag-til-dag levering på 90% af vores produkter. Bestiller du inden kl. 14.00 kan du afhente, eller få sendt din ordre allerede dagen efter. Eller bestil som ekspress og vi sender samme dag.

Gratis fragt

Alle ordre over kr. 1.000,- sendes kvit og frit.

Gratis fil tjek

Er du i tvivl om dine filer kan bruges til tryk, send os en mail eller kig forbi i butikken, så hjælper vi dig med korrekt opsætning.

Visit NemPrint.dk

Kontakt os, vi sider klar til at hjælpe

Write to: info@nemprint.dk
We live here: Banegårdsgade 16