Net 1 reviews

Net 1 reviews

8.1

Volsomt dyrt for en lille datamænde

Fin behanling men tror der er fiflet med datamænde den slipper hurtigt op

Nemt og godt

Fint produkt og meget flexibelt i forhold til de etablerede internetleverandører.

Hej Knud,

Vi takker for den fine anmeldelse og er glade for, at du er tilfreds med produktet. Du ønskes en god weekend.

Net 1

Fin dækning i sommerhuset!

Har tidligere haft besvær med dækning i sommerhuset med USB stik (angiveligt på grund af nærhed til skov med høje træer) fra andet firma. -Det endte med, at vi måtte opgive dette
Hentede i går Net1 på posthuset , kørte til sommerhuset ved Lillebælt. Stak routeren i stikkontakten - og der var forbindelse til nettet omgående. - Det kører iøvrigt lige så hurtigt, som fiber-net forbindelse vi har derhjemme.

Reply from Net 1

Hej Tove, sikke en fantastisk start du har fået som kunde hos os. Det er en utrolig god historie du gengiver - det sætter vi virkelig stor pris på.

Hvis det er lige så hurtigt som Jeres fiberforbindelse derhjemme, kan du med fordel teste om i kan bruge vores router derhjemme også, så kan i muligvis slippe for at betale for internet til to udbydere :)

Du ønskes en god påske.

Hurtigt og sikkert

Ingen problemer

Hej Torben,

Det lyder jo lige som det skal være. Vi er glade for at høre, at vores processer og services leverer lige præcis som vi ønsker det.

Du ønskes et godt forår og god påske.

Hurtig levering.

Hurtig levering må man sige. Jeg har dog ikke nået at afprøve nettet endnu, men det kommer rigtigt på prøve når vi her til sommer sejler rundt i Danmark... Et lille men er, at:

Man får at vide at man bare skal pakke op, sætte antenner på, sætte strøm til og så er man på nettet. Det var jeg ikke den første dag hvor jeg gjorde det. Jeg for rundt og flyttede routeren, læste brugsanvisningen igen, surfede på nettet, satte bådantenne på og førte den ud på altanen.. Det var først næste dag da jeg ringede ind, at jeg fik at vide at det skulle aktiveres først... Det kunne I jo bare have sagt... Så havde jeg sparet en masse arbejde og Net 1, havde fået den sidste stjerne. :)

Hej Jan,

Jeg er overbevist om, at du kommer til at få en god oplevelse med vores internet i løbet af sommeren på havet. Husk, at du også kan bruge det langs de svenske og norske kyster, uden ekstra beregning.

Øv, hvor er det ærgerligt, at vi går glip af den sidste stjerne. Det var en mindre fejl i vores system i sidste uge, der gjorde at dit modem ikke var åbnet fra start af. Heldigvis har vi rettet op på fejlen, så forhåbentlig undgår vi at miste stjerner af den årsag :)

Du må have et godt forår og nogle gode sejlture henover sommeren.

Hurtig levering, god forbindelse

Hurtig levering, god forbindelse

Kære kunde,

Meget enkelt og dejlig tilbagemelding at modtage :)

Vi siger mange tak, fordi du vil dele ud af dine gode oplevelser.

Godt forår.

En meget hyggelig kundebetjening

Det du´r sku´.
Jeg er meget tilfreds med både dækning og hastighed af mit nye modem. Det dækker mit behov fuldt ud og er nemt at installere. Bor i et yderområde hvor dækningen normalt er meget dårlig, men her er der ingen problemer.
Tak.

Hej Tone,

Det lyder rigtig godt. Vi vil da helt klart afsøge mulighederne for også at kunne afdække dine naboers behov i området.
Vi siger mange tak for de pæne ord.

Mvh, Steffen
Net 1

Super service og lyn hurtig levering

Dagen efter jeg bestilte landet det hos mig, utroligt let at sætte op, har testet det 20 sømil ude i Østersøen ingen problem med at komme på nettet, hvor der ikke er sende om modtage forhold for en mobil telefon

Hej Allan,

Det var da en utrolig dejlig tilbagemelding at få - og så en gratis test af vores tekniske forhold.
Nu ved jeg ikke hvor du sejler, men din oplevelse med god dækning på havet, er noget man oplever langs kysten i hele Skandinavien. Så tag du bare en lang sejltur, hvis du skulle få lyst til det :)

Du ønskes en god sommer.

God service - godt produkt

Jeg har haft NET1's mobil internet i ca. 3/4 år og som campist må jeg sige at deres produkt har virket fint. Fin dækning i den svenske natur i meget tyndt befolket områder.
Det er dog en god idé at huske den externe mobil antenne når man befinder sig i områder med høje fjelde. Det er også en fin service at selskabet tilbyder at man kan sætte sit abonnement på pause i en tid hvor man ikke er så meget på farten. Man kan så spare på abonnementet og kun betale for leje af routeren i denne periode. Man skal blot huske NET1 skal bruge en måned til at forberede en planlagt abonnements pause. Genåbning af abonnementet kan aftales indenfor kort tid.
Og deres service medarbejdere er meget hjælpsomme.
/ivan

Hej Ivan,

Det lyder som, at vi i høj grad har dækket dine behov. Det er vi super tilfredse med.
Husk, at vi netop har lanceret et nyt tillægsprodukt, Flex Service, som giver automatisk omtankning af 1GB for 25kr. per døgn. Denne service er specielt god i de måneder/uger hvor man bruger internettet mere end resten af året. Du kan læse mere om det her:

Rigtig god camping sæson.

Kanon, Net-1 det dur.

Vi har pt. modtaget Net-1's Nanopakke og testet det herhjemme i Danmark. Det var ren "Plug & Play". Det spiller. Om 2 uger skal det stortestes i Sverige, og tro mig, I hører hvis ikke det spiller. Men hvorfor skulle det ikke det :-)

Hej Ivan,

Tak for de 5 stjerner :)

Husk at du kan holde øje med dit forbrug via vores hjemmeside, så du kan se hvornår Flex-servicen eventuelt påbegyndes.

Vi vil egentlig også gerne høre fra dig, når du finder ud af at det "spiller" :)

God påske i Sverige.

Net 1

Bestilling den ene dag - varen den næste.
Fik ikke som lovet en mail om at varen var afsendt.

Hej A.J.

Tak for din tilbagemelding.
Det undrer os, at du ikke har modtaget en mail med detaljer omkring forsendelsen. Vi har derfor undersøgt det og kan se at mailen er sendt tirsdag den 25. marts kl. 13:46 til den mail du har oplyst.
Så måske er mailen endt i dit spamfilter, eller vi har fået registreret en forkert mailadresse på dig? Du må meget gerne ringe til os, så vi kan kontrollere, at dine oplysninger er korrekte.
Det kan jo være, at vi er heldige at få en ekstra stjerne fra dig :)

Du ønskes en god dag og godt forår.

Net1

Hurtig og effektiv levering og opsætning.

Det virker herhjemme. Glæder mig til at afprøve routeren i Norge og Sverige.

Hej Hans,

Vi er da meget glade for, at du allerede har nogle gode oplevelser nu. Vi er sikker på, at du også vil få stor glæde af det i resten af Skandinavien.

Velkommen til og god rejselyst.

Kortbetaling !

Udmærket salgsarbejde.
Betaling med kort, hvor man skal have tillid til et ukendt firma er ikke tilfredsstillende. Det er ikke i orden, at man skal oplyse ens sikkerhedekode mundtligt til en for en fremmed person.
Herudover bruger branchen ordet betalingsservice forkert i forhold til det, der er normalt.

Hej Tom,

Tak for tilbagemeldingen. Jeg kan forstå på sælgeren, at I fandt frem til en fornuftig løsning.
Jeg forstår din bekymring, og må understrege at vi er meget varsom med personlige oplysninger.

Vi håber du bliver tilfreds med dit nye abonnement, velkommen som kunde i hvert fald :)

Net1

Flot, hurtig og effektiv levering af varen

Overskriften dækker vores mening om firmaets effektivitet. Vi fik varen dagen efter bestilling.

Reply from Net 1

Det er godt at høre, Knud.

Dejligt med en god tilbagemelding, der bekræfter at vores processer virker efter hensigten.

Vi håber du bliver glad for din nye forbindelse.

Net1

Jeg fik en god og fin behand

Jeg bestilte trådløs opkobling en torsdag middag, og allerede fredag modtog jeg antennen med posten og var dermed på nettet inden for et døgn efter bestilling. Fin service.

Hej Vagn,

Det er super dejligt at vide, at alt fungerer som det skal. Vi håber du vil få stor gavn og glæde af dit nye abonnement.

Du ønskes et godt forår.

Det virker bare

Det er nemt at opsætte og forbindelsen er rigtig god.
Prøv det!

Hej Tommy,

Det er utrolig godt at høre, mange tak for en super fin anmeldelse - det sætter vi stor pris på.

Rigtig godt forår.

Godt produkt

Lidt svært at finde ud af tilkoblingen af den ekstra antenne

Hej Flemming,

Mange tak for anmeldelsen. Vi håber du fandt ud af tilkoblingen af den eksterne antenne.
Du er selvfølgelig til hver en tid velkommen til at kontakte os for assistance.

Godt forår :)

Steffen

Jeg har ledt og ledt og ...

...tænkt så det bragede for at finde en internetløsning til sommerhuset.

Pludselig åbenbarede løsningen sig: net-1

Og hold da op, hvor det bare kører. Nemt at bestille, hurtig levering, nemt at tilslutte, nemt at overvåge forbruget, rimelige priser og en dækning så selv TDC må blive grøn af misundelse!

Herfra er der kun STORE rosende ord at sige om firmaet - vil klart anbefale det til vores naboer i sommerhusområdet, der sandsynligvis også tænker så det brager ... Det er i hvert fald lige før jeg kan høre det

Hej Stig,

Som du selv skriver, er det nogle store rosende ord, som vi i høj grad værdsætter - så mange, mange tak.

Må jeg høre dig om hvor i landet dit sommerhus ligger?

Vi håber dine naboer kan og vil gøre brug af vores produkt og blive lige så tilfredse som dig. Herfra ønskes du et rigtig godt forår.

god vejledning på messe

God vejledning på CPH messen samt et fornuftig tilbud

Reply from Net 1

Hej Klaus, det var i hvert fald en hyggelig messe og vi er glade for at du fik noget ud af vores tilstedeværelse. Vi ses måske til endnu en messe en dag.

Rigtig godt forår med gode sejloplevelser.

Steffen

Levede op til mine forventninger

Velfungerende

Hej Knud,

Det er vi super glade for at høre. Mange tak for din bedømmelse.

Husk at "like" os på facebook: https://www.facebook.com/Net1Danmark?fref=ts

God weekend, Steffen.

Net 1 Kundeservice

Service i øjenhøjde

Vi prøver ikke at gøre det sværere end det er. Ring eller skriv til os, vi gør os altid umage med at hjælpe.

Bredbånd der rækker længere

Det betyder ikke kun uovertruffen dækning - vi rækker længere for at hjælpe dig. Bliv ikke overrasket hvis du bliver ringet op af vores direktør eller hvis han svarer på en mail.

Fuld returret

Er du ikke tilfreds med vores vare eller vores service, giver vi dig 30 dages fuld returret. Det finder du ikke mange andre steder.

Dækning hvor andre giver op

Net 1 leverer høj kvalitet og moderne løsninger af mobilt bredbånd til blandt andet befolkningsgrupper, der tidligere har haft dårlig eller ingen adgang til nettet. Der arbejdes hele tiden på at videreudvikle nettet i Skandinavien samt opgradere dækningen.

Visit Net 1

We live here: Torveporten 2, 3 sal