Skolemaelk reviews

Skolemaelk reviews

8.0

Afbestilling

Afbestilte skolemælk.

de ringede forde de ikke kunne finde et konto nr.
Meget sød betjening, tak for det

Jeg synes det er helt Ok

Godt 300 kr pr halvår er jo ikke gratis, men det er en god investering.
Det er billigere end et karton cigaretter!!!
Et ekstra plus er at de ALTID er hjælpsomme når man ringer til dem for hjælp eller for at lave ændringer

Nemt, bekvemt men lidt for dyrt.

Vi bruger skolemælks ordningen, min datter ser frem til sin lille mælk hver dag og drikker den med stor glæde.
Alene det er nok til at vi bruger penge på det, og hun ville ikke få mælk til frokost ellers.
Men liter prisen er for høj og det burde være billigere da det er sundt for børnene, og flere ville nok gøre brug af ordningen.

Horribelt dyrt

Det er fantastisk at det skal være så dyrt at give sit barn mælk i skolen. Desuden så kan de åbenabrt ikke finde ud af at levere med kort varsel - så vi skal bestille mælk mange uger før en ny sæson - tilmelder man sig f.eks. 2 uger før skolestart, så kan man godt regne med at der går en uge eller mere efter skolestart før ungen får mælk. Det kan da ikke tage så lang tid at smide en ekstra kvart i kassen. Mejerierne burde sænke priserne og tænke på den goodwill det ville give deres produkt overfor ungerne - der trods alt er deres fremtidige kunder og som skal droppe colaen fremfor mælken - men det har de ikke forstået - endnu

Is Skolemaelk your company?

Visit Skolemaelk