Netflix reviews

Netflix reviews

5.1

Fantastisk!

Jeg må indrømme, udvalget af film/serier/dokumentarer mv. stiger stille og roligt på Netflix, og der er altid noget godt at se :)
Men samtidig må jeg virkelig rose jeres kundeservice til skyerne (dem på chatten), jeg har endnu ikke prøvet, at jeg ikke fik fat i en utroligt venlig og serviceminded person, som altid var frisk på at hjælpe..

Så sent som i dag, skrev jeg til jer på chatten, og fik fat i en ved navn Kaelani, ikke nok med at personen hjalp med mig at besvare mig spørgsmål hurtigt, så sørgede personen også for, at holde samtalen kørende imens mit spørgsmål blev undersøgt!
Der blev spurgt hvordan min dag havde været, om vejret var godt osv :)
Ja jeg ved godt, at det ikke er alle kunder der er til sådan nogle spørgsmål, men jeg må indrømme det gjorde min henvendelse meget bedre, og gav mig et smil på læben :)

Så stor ros her fra, virkelig fantastisk :)

Elsker det!

Elsker at se netflix også koster det næsten ingen penge.

Perfekt til vores behov

Netflix er en revolution som man ikke kunne forestille sig for bare tre år siden. Masser af indhold og det er billigt og nemt at bruge og melde til og fra. Selvfølgelig ville det være endnu bedre med flere nye film, men så blev det nok også dyrere. Hvis man endelig vil, kan man jo supplere med HBO indimellem, nu hvor de er gået væk fra binding. Netflix' egne serier er helt fantastiske og så har de et hav af klassiske film. Så "The Shining" igen igen den anden dag..
Kæresten og jeg har opsagt vores Yousee-abonnement og holder os nu kun til Netflix og Watz Me Now som dækker behovet for nyheder. Vi behøver ikke mere. Så i forhold til det gamle abonnement får vi så meget mere og endda billigere end før.
Årsagen til at Netflix ikke får fem stjerner er at de ikke betaler dansk moms. Der må de stramme op.

Tumbet hjemmeside

Det eneste man kan gøre på deres hjemmeside er "Start gratis måned"
Jamen ! jeg vil da gerne lige se hvilke film i har osv. inden jeg tilmelde mig

Instruktør kommentarer over serien House of Cards

Det er vanvittig forstyrende, at der er kommentarer i form af tekst på mange af afsnittende, Få dem fjernet, i givet fald gider man ikke se dem.

det er en tidsmaskine

der sidder man i tænker jeg skal bare lige se en film OG BOOOOM ! der gik ugen
super fed hjemmeside

total god ide, men ...

hey

netflix virker ubeklageligt for mig, men en ting der irreterre mig grænseløst er at nogen serier/film kan man ikke deaktivere et undertekst spor. Hvilket for mig er en meget irreterende faktor, men synes nu stadig de laver nogen rigtig gode serier og har efterhånden fået rigtigt mange titler på netflix. Derfor forsætter jeg mit medlemsskab i håb om at de retter problemerne efter et stykke tid.

kan rigtig godt lide det. men...

mangler flere afsnit af walking dead... og mange fler

gassen er ved at fise ud af ballonen

var glad for netflix længe, men nu gider jeg næsten ikke at gå på siden mere og overvejer om jeg skal lukke det helt ned. årsag : alt for mange B film, alt for mange mange serier der ikke bliver opdateret feks Homeland kun 1.sæson. Haven kun 2 sæsoner, Luther kun 1 sæson, Lewis kun 5 sæsoner, George Gently kun 3 sæsoner osv. alt for mange serier og film hvor de første sæsoner og dele ikke er med.
Mangler serier som Hannibal, The wire, Deadwood, Arrow, Boardwalk empire og American horror story...

Jeg er glad for det

Jeg har selv haft netflix et par måneder nu, og jeg er været rigtig glad for det.
Det eneste minus må være at der mangler mange sæsoner af flere af serierne. Desuden kan jeg godt savne nogle af de rigtig gode serier så som Venner, kongen af queens, sex and the city, two and a half men osv osv.

Men ellers er jeg ganske tilfreds. Det fungere fint, og det er meget nemmere end at starte for netflix og trykke play, frem for at rodde i skabene efter serier man vil se, samt diske der ligger og flyder alle vegne.

Genialt koncept, men mere indhold, tak :)

Virker godt på ps3, stort udvalg og nem afmelding!

Kan klart anbefale Netflix.. Har haft det i et årstid og synes klart det virkede som den tjeneste med det bredeste udvalg. Sammenlignet med fjernsyns kanaler er det forholdvis på sammen niveau ang. hvor nyt materialet er osv.
Deres egne gode serier skal man ikke glemme..
Afmelding var dejligt let, ind på netflix.dk under brugeropsætning og tryk afmeld.. Let og til at stole på.. Kan godt finde på at bruge netflix igen hvis jeg en dag får lyst til at have det igen..

Super godt

jeg synes at netflix er den bedste streamingtjeneste fordi at den fungerer på så mange platforme jeg har selv en wii og det kører perfekt ved godt at deres udbud ikke er så stort men det bliver sikkert bedre softwaren er lysår foran feks.viaplay og andre hvis man har lav hastighed på sit internet så tilpasser kvaliteten sig efter det og det hakker ikke.

Godt!

Fungerer som det skal, til billige penge!

halve serier

netflix har et stort udvalg derfor 2 stjerner, MEN de har kun halvdelen af sæsonerne, det er selvfølgelig også en måde at prøve at holde på deres kunder

Ok, men for langsomt opdateret

Har aldrig haft problemer, men jeg syntes at de er MEGET længe om at få serier ind.. Det er det jeg primært syntes er dårligt.. Og det tæller rimelig meget for mig..

Er godt tilfreds!

Startede med at prøve den så populære ''1 gratis måned'', og fandt hurtigt ud af at det var noget jeg godt kunne bruge. Med tiden da jeg havde set de ting der fangede mig, synes jeg at de er ret sløve til at opdatere. At give 79 kroner for det, var jeg egentlig heller ikke helt tilfreds med. Ærligt talt så er den danske netflix dårlig. Men den Amerikanske netflix er jeg derimod helt vild med! Ikke nok med at der er over dobbelt så meget man kan se, så koster det også kun det halve! Mine stjerner omhandler mest det Amerikanske, da jeg bruger det, men det danske havde kun fået to stjerner.

Hallo kan ikk høre...hallo

Har lige afsluttet min gratis prøve periode og VED at jeg har afmeldt den ved oprettelse alligevel bliver jeg trukket penge idag - ringer og forklarer dette og får nærmest af vide at jeg ikke kan have afmeldt den, og specielt ikke da jeg ikk kan vise email, da jeg ved en fejl har slettet den (ja jeg skulle have gemt den, men en diskussion behøver det ikke blive)

Jeg bliver afbrudt hele tiden af kundeservicemedarbejderen .. Får ikke lov til at forklare og skal nærmest råbe min sag til hende.

Bliver informeret om at pengene bliver returneret og at jeg vil få en mail på det - får derefter en mail med ordene "vi har ændret din email" - ringer tilbage, får samme medarbejder der nu råber at hun ikke kan høre mig og at hun ikk har lovet en mail på pengene retur for det ved hun slet ikke hvordan man gør..... Coooome on netflix - det må kunne laves I Jeres system.. Håber pengene kommer indenfor de lovede dage - ellers ringer jeg igen.

God streaming-løsning men halvsløjt udvalg

Netflix er måske markedets bedste streaming-tjeneste, men dermed ikke sagt at der ikke er plads til ret store forbedringer. Teknikken fungerer ganske fint - både på web, tv og Apple-tv, men udvalget er altså til at blive skør i bolden af. Kan simpelthen ikke passe, at der ikke kan indgås aftale omkring et bedre udvalg. Det er jo det alle danskere klager over, og hacks til den amerikanske dukker jo op alle vegne. Har pt. afmeldt mit abo og venter til de begynder at prioritere indholdet mere.

Føler mig snydt!

Jeg er virkelig skuffet! Udvalget af film er for det første ikke noget at skrive hjem om. Jeg havde viaplay i et halvt års tid og jeg synes de havde et meget større udvalg og så var deres hjemmeside også en del nemmere at finde ud af/overskue. Jeg synes virkelig at netflix.dk er uoverskuelig og irriterende at se på!
Men det jeg egentlig er irriteret over er, at jeg havde tilmeldt mig den første gratis måned og i det samme jeg tilmeldte mig, afmeldte jeg mig så jeg var sikker på at jeg ikke glemte det og derfor ikke skulle betale unødvendige penge. Men i dag er der så trukket penge fra min konto og jeg har stadig min profil hos jer. Jeg synes det er dybt latterligt at afmeldingen ikke er gået igennem så jeg nu skal sidde med en måneds tilmelding som jeg ikke kan bruge til noget og så endda betale penge for det! Det her er sidste gang jeg jeg er kunde hos jer!!!

god tjeneste ELENDIG kundeservice

Selve tjenesten er fin og hvid man bruger den amerikanske adgang er udvalget stort. På den konto giver jeg 5 stjerner.
Dog er deres kundeservice møg elendig og ikke specielt hjælpsom. Jeg opdagede at jeg har betalt dobbelt i et par måneder, ringer ibd for at få rettet fejlen og returneret beløbet. Det viser sig at jeg har fået oprettet to konti, hvilket jeg ikke var klar over. Der skete en fejl i oprettelsen, hvorefter jeg var nødt til at begynde forfra. Reaktionen fra netflix er at det bare er ærgerligt og at jeg bare må æde regningen. Hvis jeg vil er jeg også velkommen til at oprette en sag mod dem. Tak! Jeg kan se at andre har været ude for noget lignende. 0 stjerner til kundeservice!

Is Netflix your company?

netflix.dk Details