Nets reviews

Nets reviews

Very low
1.4

Eleeendig kundeservice

Jeg ringer for at høre, hvad der kan være gået galt, men får den mest ubehagelige attitude og ja nærmest skæld ud, af en ung knægt fra kundeservice. Jeg forstod intet af hvad han sagde og bad ham forklare, men han blev sur og gentog bare sig selv. Til sidst bad jeg om at tale med en anden, men han sagde, at han var den eneste på jobbet???!! Hmm, blev altså ikke klogere, men sad tilbage med en skuffet og pænt irriteret følelse, da det nu er mig som står med et regnskab som ikke kan gå op...
Er der virkelig ingen alternativer til NETS????

De sender mit nye firma en inkasso uden at jeg nogen sinde har anvendt nets eller modtaget en regning

Jeg har nu brugt over 1 time på at finde en måde at kontakte deres kundeservice angående regninger og dette er ikke muligt uden at jeg skal betale for det! hvis nogle af jer kan finde en "gratis" mail til nets, så send den gerne ! De burde tvangslukkes af staten !

Spilder min tid...

Behandlingstiden på "Ansøgning om Dankort" er alt, alt for lang. Der gik 1½ måneden inden de meldte tilbage på min ansøgning.

Jeg blev desværre nødt til at lave ny ansøgning pga. nyt CVR nummer, da det ikke kunne lade sig gøre at rette den tidligere ansøgning til, dvs. en gang ventetid på 1½ måned mere, kan jeg forvente.

Deres ansøgningsformular virker så ikke, idet den fejler ved betalingen (til Teller). Så alt den tid jeg har forsøgt at udfylde ansøgningen er spildt, da jeg ikke kunne gennemføre betalingen. Hvilket jo egentlig er ret komisk, at deres betalingsmodul ikke virker :o)

Nets kundeservices svar på mine frustrationer var: Prøv en anden computer !!!
Helt igennem skuffende oplevelse.

synes efterhånden det er ved at være træls

der går snart ikke en uge før der er et eller andet der ikke virker hos nets, så man ikke kan bruge sit betalingskort.

Selv bankerne gider ikke skrive på deres side når en eller anden service hos nets er nede.

ADVARSEL: Bondefangeri uden lige!

Pas på med at åbne deres chatbox - du får en regning på 250 kroner!!!

Det mest beskidte jeg nogensinde har oplevet. Åbner du deres chatbox og stiller et spørgsmål ender du med en regning på 250 kr.

Deres svar - ja, du skulle have læst handelsbetingelserne før du accepterede dem....

FØJ FOR FORRETNINGSMORALE!!!

Skuffet endnu engang...

De har endnu engang ikke overholdt deres tidsfrist. Fik af vide over telefonen at de blev ca. 1-2 uger forsinkede.. Og det er jo ikke første gang.. Det er en ting som tager 10-15 min. de skal lave på min hjemmeside, så det er virkelig latterligt at det skal tage mere end 3 uger...

Behandlingstiderne

er alt for lange.........................................

Net sikkerhed, bare ikke for alle...

Der findes iht dansk statistik omkring 172.000 danskere boende i udlandet! Hvor mange af disse der har hhv visa og masterkort udstedt af en dansk bankforbindelse ved jeg ikke, men da de fleste danskere kun er ude for en kortere årrække for derefter at vende hjem igen, er det sikkert en hel del.
Kan med næsten 100% sikkerhed konstatere at nets medarbejde ikke nogensinde har tilhørt denne kategori.

Nets (monopol) har nu udviklet et system for sikker nethandel, her vil jeg tilføje at nøjagtig samme system eksisterede i Malaysia da jeg ankom i 2011, så man er altså heller ikke den hurtigste knallert på havnen! Systemet er som smart nok, det består i at man får tilsendt en kode på SMS til indtastning når man udføre en nethandel.

Her er så sagens kerne.! De navlebeskurende danske udviklere ( der tilsyneladende ikke har været mere udenlandsk end en indkøbstur i Malmø eller en tur med rødby/puttgarden) havde simpelhen glemt at der boede danske i udlandet med danske udstedte internationale kreditkort, for systemet kan teknisk ikke sende sms'er til udenlandske numre. Det må være højteknologisk sager i arbejder med der!! Nets - Prøv at Google SMS generator, se hvor mange hits i får.

Første spørgmål fra den ellers flinke helpdesk medarbejde: sikker på jeres mobiler kan modtage sms'er (var der nogen der sagde puttgarden!!!) nå men han ville undersøge sagen og vende tilbage. Nogle dage senere fik vi så beskeden at systemet ikke teknisk kunne sende til udlandet. De var dog nu blevet klar over problemet da andre danskere i udenlandet også havde problem. Ikke helt overraskende, altså medmindre man er systemudvikler eller chef i nets. Af samme grund kan helpdesk medarbejderen så heller ikke svare på hvornår problemet vill blive løst eller om nets i det hele taget ville være i stand til at løse det.

Den flinke helpdesk medarbejde kommer nu med hans ultimative løsning på problemet. Køb en mobil med dansk mobilnummer..... Puttgarden igen!!! Vi har cirka 10.000 km til den nærmeste forhandler af danske mobilnumre.

Man kan jo undre sig at de danske pengeinstitutter som vel reel er kunderne finder sig i sådan inkompetente. Jeg må jo af samme grund flytte flere penge til min udenlandske konto og derved er der jo nogen i Danmark der mister en indtægt på mine og en del af de andre 172.000 danskeres banktransaktioner.

Ære være monopolet og undskyld puttgarden!

PS den der med .eu i mail adressen gør jer altså ikke specielt internationale..

Ekstremt dårlig virksomhed!

Meget lang behandlingstid.
Meget dyrt.
De trak pengene for oprettelsen næsten en måned før oprettelsen var gennemført.
De trækker penge over PBS uden at informere om det inden.

Nets fortjener den dårligst mulige bedømmelse!

Til grin - Leveringstid angivet til 5-10 dage tager næsten 30

Jeg har bestilt en indløsningsaftale hos jer. I har alt d. 12 december og med lovning via jeres kampagne om 5-10 dage levering. Nu er der gået 25. I har tre ganget lovet mig at den kom "i morgen". I har godkendt aftalen, jeg har underskrevet kontrakten, i har modtaget kontrakten, men derfra sker der ikke særlig meget.

Bassalt link på hjemmeside til Betalingsservice WEB virker ikke

Det er utroligt at NETS PBS ikke en gang kan angive et link til Betalingsservice WEB
Linket under "log in" på http://www.nets.eu/dk-da/Produkter/automatiske-betalinger/betalingsservice-web/Pages/default.aspx

Vi må håbe NETS PBS snart kan blive solgt, så de kan få ryddet op i den rodebutik!

Dk's absolutte bundskraber

Inkompetente, uduelige - Nets er Danmarks værste virksomhed.

Snyd og bedrag

Har opsagt min aftale efter gældende regler vedr. opsigelse. Alligevel trækker de et årligt gebyr for den kommende periode. Taler med en ligegyldig servicemedarbejder som intet ansvar vil tage eller gøre, nøjagtig som alle de andre gange jeg har talt med dem!
Hold jer langt væk fra denne gebyrrytteri forretning!!

Man venter 3 måneder for ingenting

En monopol virksomhed som har for meget magt i Danmark.

De kan afgøre folks og en virksomheds skæbne, inden virksomheden kommer i luften.

De afviser konsekvent at samarbejde med nystartede virksomheder, medmindre det er en APS, eller A/S. Ved APS'er er der dog stadig forebehold.

De afviser konsekvent at indgå samarbejde med virksomheder der har hovedsæde i udlandet, på trods af virksomhederne har danske filialer, med danske regnskaber.

Der er ogsåhelt fint at man afviser at samarbejde med en virksomhed, men at trække det hen i 3 måneder er fuldstændig vanvittigt.

Forestil jer en gruppe unge mennesker der opretter en I/S, fordi de har en god ide. MAn bruger resurser på at oprette en hjemmeside, man opretter et cvr.nr. bruger resurser på revisor, osv..

Når cvr.nr. er på plads og konceptet er klar søger man om at modtage kort på sin hjemmeside. nets bruger 3 måneder på ansøgningen og afviser dem, fordi de ikke kan vurderer virksomhedens økonomiske grundlag.

Nu er drømmen faldet til jorden og alle de penge resurser man har lagt i den nyoprettede virksomhed gået til spilde. De unge lukker virksomheden og gå bistand.
Nets strenge krav til oprettelse af aftale er en hæmsko for væksten i Danmark.

Kundeservice ikke i Nets ordbog

Check lige engang alle de røde stjerner!

Ingen kontakt mulighed og spild af tid

Jeg havde et enkelt lille spørgsmål til Nets og ville derfor gerne skrive til en mail omkring det, for ikke at spilde for meget tid i telefonen. Deres receptionist kunne dog ikke hjælpe og jeg fik ingen mail adresse som også er umulig at finde på siden. I stedet blev jeg sendt rundt til flere forskellige afdelingen med lang ventetid og telefon kø. SÅ ringe at man ikke engang har en enkelt mail som alle henvendelser kan sendes til og så kunne den søde receptionist jo sende mailen videre fremfor bare at sende folk rundt til afdelinger der SLET ikke aner hvad man taler om...

God samarbejdspartner

Nets har været en god samarbejdspartner for webshoppen, hvor vi sælger mobiltilbehør og iPhone covers. Derfor tøver vi heller ikke med at nævne Nets her: http://www.motil.dk/motil/samarbejdspartnere.html

De bedste hilsener
Theis
Indehaver
Motil I/S

Elendig service, de burde lukkes

Vi får gang på gang løfter om at vores internet butik er liiiige ved at blive godkendt men der sker ikke noget. Vi er blevet lovet "hasteoprettelse" (4.dec), vi er for 2 dag i træk nu blevet lovet at "aftalen er godkendt senest i dag" og denne gang undskylder de med de ikke modtog vores sidste e-mail som vi ellers blot besvarede som de andre gange, men den email mener de ikke har været brugt i meeeget lang tid.

Alt i alt elendig service, Nets tager dine penge og lader dig vente til de gider lave noget.

De burde egentlig ikke få den ene stjerne men det er jo minimum.

Ingen informationer

Gang på gang venter man ved PC´en - intet sker. På NETS egne sider skal man lede MEGET længe, før man finder deres driftsstatus, hvis man da overhovedet finder den. Alt for megen "down-tid", uden at advisere herom.

Uacceptabel service

Jeg var på forretningsrejse i USA i den forgangne uge. Da jeg kommer hjem ligger der et brev i min postkasse. I brevet er det beskrevet at mit firmakort (MasterCard) er blevet spærret og at jeg skal tage kontakt til Nets for nærmere info. Det uacceptable i denne situation er at Nets vælger at orientere mig om valget at spærre mit kort via brev. Dette er UACCEPTABEL kommunikationsvej for noget så kritisk. Nu opdagede jeg det heldigvis ikke før jeg læste brevet, men risikoen for at jeg kunne have opdaget det ved en transaktion i USA var til stede. Nets kan jo ikke vide om jeg er på forretningsrejse eller ej! Derfor skal så kritiske oplysninger kommunikeres telefonisk og IKKE skriftligt. Jeg forventer at Nets retter op på dette i deres interne procedurer, da der i Danmark ikke er andre alternativer til dem som firma.

Is Nets your company?

Visit Nets