Netsize reviews

Netsize reviews

4.9

Netsize

Dårligere "firma" findes simpelthen ikke - se kommentarer nedenfor. De bør politianmeldes.

Fordækte forretningsmetoder

Min søn blev snydt for 4 * 100 kr da han deltog i en konkurence om en iPad på nettet uden at være opmærksom på at det kostede penge. Jeg ser at andre har haft samme oplevelsen og jeg vil forsøge at inddrive pengene på samme måde. Ellers vil jeg forsøge mig via forbrugerstyrelsens udemærkede service.

Mvh Søren

Usympatisk forretnings brance,,men!!

Min datter blev godt tørret af Netseize partner "amazecell" der via youtube vido tilbød Batman arkham city DLC content gratis. Hun skulle så lige deltage i en konkurence om en Ipad først, bag efter ville hun så få et link til download. Linket dukkede aldrig op men det gjorde en regning på 100 kr for en skide sms. Ud over det skulle hun så betale 45 kr om ugen helt til jul for at deltage i konkurencen om ipaden. Helt igennem usympatisk og amoralsk forretnings form. Klagede til Netseize og efter en trussel om Trustpilot.dk fik jeg her for lidt siden en mail fra Netseize med tilbud om en refusion. Tak for det:) Håber i en anden gang holder øje med hvad jeres partnere "misbruger" jeres service til. Så alle der ude hold jer væk fra amazecell.com DE er nogle plattenslagere!!

Is Netsize your company?

netsize.com Details