Nettalk reviews

Nettalk reviews

7.4

Jeg er stadig ny, har ikke haft problemer endnu.

God kundeservice. I burde have weekend åben.

Nettalk - Netop det, du har brug for.

Nettalk er billigt, det er nemt at ændre, hvis man vil lave om på sit abonnement, og dækningen er fin. Det er lækkert at kunne spare tale sammen, når man handler... Det er jo alligevel noget, man gør ofte;)
Det er træls, at man ikke kan have totalt ubegrænset data. Man kan heldigvis købe 5 ekstra gigabyte ret billigt, og det er de færreste abonnementer, der tilbyder ubegrænset forbrug.

Alt i alt et fint abonnement, som jeg ikke har haft problemer med.

Nettalk fungerer helt OK.

Jeg er nystartet her 10/4-2014. Kan kun sige det har fungeret helt OK

På nuværende tidspunkt ikke noget at klage over.
Gunvor Christensen
gunvorchris@gmail.com

For det første er jeg glad for at det er så billigt - det er nogle meget studievenlige priser. Dernæst synes jeg også at dækningen er i orden - den har jeg ikke oplevet nogle problemer med. Det er desuden dejligt nemt mht det økonomiske.

Godt netværk og billigt.

Jeg stod og skulle bruge et mobilnummer for 3 mdr siden, der fandt jeg ud at det nemmeste var at skaffe Nettalk, hvilket jeg er blevet glad for.
Udover at man kan få scannet sit Kundekort for at få mere tale, så synes jeg priserne er helt fint med. Jeg får alligevel hverken opbrugt min tale el. data (har så en gammeldags telefon, hurra).

Jeg kom dog i minus i starten af april måned, hvor til en fra kundeservice ringer til mig og snakker med mig om manglende betaling. Efter lidt snakken frem og tilbage, så blev det ordnet. Hun var rigtig sød og hjælpsom.

Dog er jeg irriteret over, at hvis telefonen går i minus med bare 49 ører, så bliver den spærret 2 minutter efter, at man har fået en sms om at den er gået i minus. Det er ret ringe, men altså det overlever jeg nok.

Så undrer jeg mig over, at jeg er blevet trukket 2 x 59 ører for noget viderestilling til et nummer, som jeg ikke kender, hvilket betød at min mobil røg i minus med 0,49 ører. Nu er der så kommet 15 kr på, omkring kl 01:15 (d. 16/4-2014) og nu er den 02:40 (stadig d. 16/4-2014) og mobilen er stadig lukket :S

Men ja, alt i alt, så er det godt taleselskab og så er det smart. Håber dog at der kommer en Facebook-side snart. :))

Hej Kent

Tak for din anmeldelse.

Jeg har undersøgt, hvorfor du er takseret de 2x 0,59 kr., for viderestilling til din telefonsvare, og jeg kan se, at disse to takseringer en fejl i systemet. Jeg beklager fejlen, der nu rettet, og jeg har kreditret de 2x 0,59 kr. på din saldo.

Din saldo er nu i plus og nummeret aktiv på vores netværk siden i nat. Når du har slukket og tændt din telefon, så kan den igen oprette forbindelse til netværket.

Du kan tilmelde dig en automatisk betalig af dit abonnement, og derved er du sikker på, at din saldo ikke går i minus, og at telefonen ikke saldolukkes.

Får du brug for yderligere hjælp så kontakt endelig vores kundeservice. Husk vi har åbent alle lørdage og helligedage mellem 9-15. Dermed holder vi også åbent hele påsken.

Med ønske om en rigtig god påske.

Nemt at gå til og god pris

Jeg tilmeldte mig Nettalk i min lokale Netto og har fået en pakke, som er væsentligt billigere end den, jeg allerede havde. God service, let at gå til - mit eneste problem var, at jeg gerne ville sætte penge ind med det samme for ikke at glemme det, men måtte vente til simkortet var aktiveret.

Bedste mobil abonnement

Det er nemt billigt og så kan man tjene taletid med indkøbs varer i netto

Det er billigt og det virker

Jeg det er godt at jeg får en form for rabat når jeg handler i netto :-) du skulle prøve det jeg får mere taletid når jeg handler i netto ,men husk at vise kortet :-)

Mvh Jonna

Røverkøb

Super til min nystartede virksomhed.

Hej Kate

Det glæder mig meget at høre, du er tilfreds og synes at vores abonnementer er billige.

Held og lykke til med din nye virksomhed.

Dorte

Super! Du får det du har behov for!

Simpelt, billigt og nemt... kan klart anbefales.

Super mobilselskab til folk der ikke vil tvangsfodres med åndssvage mængder taletid/sms'er og ligegyldige tjenester/produkter- bare sådan teleselskabet kan skabe en illusion af, at du får noget for dit ALT for dyre mobilabonnement!

Tak til Nettalk for et reelt billigt og godt produkt.

Ingen problemer endnu

Nemt og godt indtil videre :)

Dejligt ikke at have noget at klage over, alt fungerer perfekt.

Meget nemt skifte, men kan ikke finde kundekortopdatering på hjemmesiden

Jeg har skiftet mobilselskab til Nettalk og det er gået helt smertefrit. Jeg kan ikke finde de registrerede køb jeg har lavet med mit kundekort på hjemmesiden.

Fint

De har god forbindelse, hvilket jeg savnede ved mit gamle abonnement.

helt fint

Fungerer fint..

SIM kort hentet i butikken og aktiveret på et øjeblik

Efter en skuffende oplevelse med en af konkurrenterne hvor jeg forgæves ventede på aktivering i en uges tid, købte jeg SIM-kort fra Nettalk i Netto og var kørende på under 10min. Godt gået!

Mega Godt, men mangler 4G

Der er god dækning, det er billig, og lækkert man kan optjene taletid når man handler i netto, DER MANGLER DOG 4G,håber det bliver lanceret snart.

Opsagt for hurtigt

Jeg var i Netto 24 marts 2014 og blev her præsenteret for Nettalk. Havde set det før og grundet deres tilbud var det attraktivt for mig. Efter de 6 måneder er det ikke attraktivt som priserne er i dag. Jeg fik skiftet og skrevet under. Samme dag bliver jeg gjort bekendt at mit nye abonnement træder i kraft 26. marts. Min første tanke: Det går stærkt. Min næste bekymring: Hvad med simkort? Ganske rigtigt. Simkortet får jeg først den 26. marts. Hvornår postbuddet har været der ved jeg ikke men jeg modtager det først når jeg kommer hjem. Mobilen har været ude af drift siden samme morgen kl. 04.00 ifølge en mail jeg modtog. Det nye simkort fungerede upåklageligt. Men skaden var jo sket. Normalt kan jeg godt undvære mobilen en dag, men lige den dag var ekstra frustrerende da jeg var nødt til at foretage nogle opkald. Jeg var blevet lovet op til flere gange - 3 vist nok - at jeg intet hul ville opleve i overgangen fra det ene til det andet. Det er det mest frustrerende.

dårlig kundeservice

7 min ventetid i telefonen...øv

Hej Lilja

Det er bestemt ikke i orden at skulle vente så længe, vi har generelt en smule travlt lige omkring den 1. i måneden, men resten af måneden kommer du igennem hurtigt.
Håber det bare har været et enkelt tilfælde du har oplevet og at du kommer hurtigt igennem næste gang du har spørgsmål.

Alex

Nettalk

Er igen tilfreds & en glad mand,tak Nettalk: :-)

Erling Ethelberg Jensen

Hej Erling
Det beklager jeg mange gange, det er en fejl du er blevet lukket, vi får dig straks åbnet og sikret du ikke skal betale de ca 400 kr.
Du må meget gerne ringe til os på 70100102.

Alex

Visit Nettalk