Nettpris reviews

Nettpris reviews

3.2

Utroværdig, dårlig service, eller nærmere ingen

Købte en deal gennem groupon Danmark på 48 stk. Bestik d.19/10/2013 hæves på min konto 399,00 værdi 1369,00 står der.
Den 25/10/2013 modtager jeg bestikket, en kniv er knækket og jeg pakker en anden ud for at tjekke, den er fyldt med ridser og bestik så dårlig kvalitet at selv et spermarked kunne være med på kvaliteten.
Jeg henvender mig til Nettpris som er leverandør af beskikket for, at fortælle, at jeg ønsker, at levere de tilbage og naturligvis få mine penge retur.
De skriver, at de vil sende en retur seddel så det kan sendes retur fragtfrit, det er i mine øjne også rimeligt eftersom det er leveret som det er.
Jeg venter og Venter intet sker, jeg skriver til dem igen, ingen svar.
Skriver til groupon og beder dem fortælle hvad jeg kan gøre for, at sende retur og få mine penge igen.
De beder mig igen kontakte nettpris hvilket jeg gør.
Nettpris svarer endelig tilbage at de så må sende en ny returseddel.
Jeg venter igen en uge ingenting sker, skriver igen til nettpris, men ingen svar.
Skriver igen til Groupon de vil selv kontakte nettpris og bede dem vende tilbage.
De skriver at nettpris skal have 10 dage til, at vende tilbage. Der går også lige nøjagtigt 10 dage, endelig får jeg en returseddel
Sender bestikket retur og beder posthuset sætte stempel på retursedlen og tage en kopi, så jeg har en kvittering.
Den 02/12/2013 modtager jeg endelig mine 399,00 retur efter en sej kamp og mange mails.
Jeg er så skuffet over bådedes måde Groupon og nettpris håndtere sagen på.
Jeg vil under ingen omstændigheder anbefale hverken Gropon eller nettpris til nogen.
Vogt jer for 1,5 mdr. For at få mine egne penge tilbage er bare ikke godt nok

Hende der Venter på pengene

Købt en maskine i marts den var defekt. Havde betalt den via netbank. Fik oplyst at jeg skulle sende den retur hvilket jeg gjorde. Jeg oplyste dem at jeg vill have mine penge retur. Skrev til dem flere gange om ugen at jeg skule have mine penge retur. Den 8. Maj skrev de at de var kommet til at sende en maskine til mig ved en fejl. Men jeg skulle bare nægte modtagelsen så vil jeg få pengene retur når de modtog maskinen retur. Jeg har ikke set maskinen og heller ikke mine penge. Men jeg fik brev om inkassovarsel men da kontaktede jeg dem også var det da ok. Jeg har nu kontaktet dr kontant og operation x det håber jeg også andre vil gøre så vi kan få sagen taget op.

Susanne.

svindel firma

Jeg bestilte en køkkenmaskine i først i ca februar og ventede og ventede og den er stadig ikke dukket op,i maj kom et brev med incassso varsel jeg ringede til en sælger og sku maile til firmaet men har aldrig fået svar ,dette er sidst i maj.I dag den 18 juni kom så brevet fra incasso firmaet og regningen var på over 2000kr, for en maskine der ikke er kommet frem, har mailet til incasso firmaet og forlanger nu en modtager kvittering på køkkenmaskinen og at høre fra dem en af de nærmeste dage,jeg agter at gå videre med sagen,vil ikke betale for noget jeg ikke har fået.Firmaet er et svindler firma og er i søgelyset i norge siden 2007 se hvad 3f skriver,de er rigtig kede af at deres medlemmer er blevet fuppet.

Defekt røremaskine

Vi har en reklamation på røremaskinen, som vi har modtaget fra Netpris
Den er brugt 4 gange. Vi har prøvet et rette henvendelse til Netpris uden held, vdr. at sende den retur.

Det er bare for dårligt.

DR Kontant- det kan da kun være en sag for dem. Vi er da rimelig mange, som har haft en dårlig oplevelse med Nettpris.eu. Jeg bestilte en maskine i rød omkring d. 18./19. februar 2013. Jeg taster mine oplysninger ind og trykker bestil. Kommer dog ikke videre og tror derfor at min ordre ikke er gennemført. Bestiller derfor en anden maskine igennem Wupti, som kommer dagen efter.
Havde lykkeligt glemt alt om nettpris.eu.Lige indtil i går. Går i skuret og kigger efter en anden forventet pakke og der står der så to røremaskiner. Tager den ene faktura ud og løser den igennem. Der er en lang forklaring om at den røde var blevet meget populær og var derfor udgået. Derfor sender de to grå. Dette er jeg ikke blevet forespurgt om. De kan da heller ikke bare sende to andre farve, og først sende tre måneder senere. Uden nogen for kommunikation.
Jeg prøvede også at ringe dem op, den dag jeg bestilte. Kunne ikke komme igennem. Selv efter 10 min. ventetid. Jeg prøvede så at ringe tilbage i går mellem 15-16 og kom heller ikke igennem der. Lagde p og ringede op igen. En engelsktalende kvinde, fortalte at nummeret allerede er i brug.???? Ja, det er jo mig som ringer op.!!!!
Jeg skriver til kontant og vil opfrodrer jer andre til også at gøre det. Jeg har fundet en adresse, men vil ikke selv betale for fragt.

Tilfreds Kunde

Jeg kan kun sige godt om Nettpris. Har fået god service,har bestildt igen,kan godt leve med en længere leveringstid har ik så travlt.... Snus

HVA F..... BILDER DE SIG IND !

Har da aldrig oplevet noget ligende....deres kundeservice kan man ikke klage over...for der er slet ingen. Min datter har bestilt en for over 5uger siden...og er siden hen blevet holdt hen med....tjek din mail vi sender den MÅSKE imorgen ???????

Nu er den så afbestilt....med en besked om,at skulle de vælge at sende den trods afbestilling...så betragtes det som en gave og dermed GRATIS !
Og de vil ha stjerner....man er desværre nød til at afgive 1 :o(

FØJ FOR POKKER !!

Jeg bestiller den. 10 marts en røremaskine ved Nettpris.dk og forventer at få en ordrebekræftelse og evt et tracking nummer, men intet af dette kommer. Jeg venter så og modtager røremaskinen efter 10 dage - dette kunne jeg godt se gennem fingre med, den 15.marts bestiller jeg endnu en røremaskine da den anden var en gave, jeg regner så denne gang med at det også tager 10 dage, men på 10 dagen modtager jeg intet og tænker så at jeg vil se tiden an over de næste dage, om onsdagen sender jeg en mail til nettpris og spørg denne gang efter min røremaskine, jamen den er endnu ikke sendt? Den vil blive sendt over påsken, men helt hvornår kunne hun ikke fortælle mig. Deres normale leveringstid var 1-2 uger.... Men at jeg nok skulle forvente 2-3 uger yderligere!!
I går tirsdag d. 2 april sender jeg endnu en mail, får dog intet svar. I dag d. 3 sender jeg endnu en mail, omkring hvornår den bliver afsendt, men får svaret at den "nok" bliver afsendt i denne uge. Jeg skriver så, at der må forekomme en eller anden form for kompensation, da dette er under alt kritik, og jeg gerne vil afbestille min røremaskine, og hvis de vælger at sende den alligevel, så ser jeg det som en gave og dermed forventer jeg den er gratis! for dette er DÅRLIG kundeservice!!

Bondefangeri

Lod mig lokke af tilbud i FOA bladet om at købe en køkkenmaskine først i december 2012. Efterfølgende sker absolut intet - ingen ordrebekræftelse, leveringsdato eller andet - absolut intet. Antager naturligvis at bestillingen er gået tabt.
Køber en anden køkkenmaskine på udsalg een af de første dage i januar.
Her 21. marts kommer en stor pakke fra ukendt afsender - men gennem plastikken ses at det er bestilte køkkenmaskine - leveret over 3 måneder efter bestilling.
Ved opringning til firmaet får man blot en beskidt behandling - de mener pakken kan returneres (på min regning) men de nægter at opgive nogen information om til hvilken adresse returneringen skal finde sted - og der er ingen adresse på pakken. (om der er en adresse indeni aner jeg ikke - vil ikke bryde pakken)
Hvordan slipper man ud af kløerne på sådanne bondefangere ?

Det værste firma jeg har "handlet" med!

Kort inden jul bestiller jeg en køkkenmaskine, som set i Fagbladet FOA, ved Nettpris.dk. Idet jeg undrer mig over, at jeg ingen ordrebekræftelse modtager, tager jeg efter jul kontakt til firmaet pr. telefon, uden held og sender derefter en mail til deres kundeservice, hvori jeg beder om ordrebekræftelse. Efter 14 dage (!) og adskillige mislykkedes opkald får jeg endelig svar pr. mail om at ordren ikke var afsendt endnu. Jeg spørger venligt ind til om de kan svare på hvornår pakken forventes at blive afsendt, og efter endnu en uges (!) ventetid mister jeg tålmodigheden og kontakter dem igen telefonisk. Her oplyses det, at køkkenmaskinerne ikke bliver bestilt hjem før i midten af februar, hvorefter jeg prompte annullerer handlen.

Tilbage står jeg uden julegave til min mor, skuffet over at Fagbladet FOA tillader sig at samarbejde med et sådant firma, men til gengæld med en rigtig lang næse. Det er bare ikke godt nok.

Mangel på information

Meget dårlig information omkring forsendelse.
Pris på fragt er eksklusiv varens pris, men ikke oplyst noget sted, og du skal betale på efterkrav.

Overhoved ingen informationer efter bestilling! (Opdateret)

Jeg bestilte et produkt hjem fra denne side søndag den 2. december 2012, efter at have at have set en reklame for dem i fagbladet fra FOA. Efter at have bestilt via deres hjemmeside, forventer jeg selvfølgelig at modtage en bekræftelsesmail. Den dukker aldrig nogensinde op, ligeså får jeg hellere aldrig nogen mail om, at produktet er blevet sendt.

Jeg skriver derfor til dem om tirsdagen den 4. december, og da jeg intet har hørt fredag den 7 december, ringer jeg til dem. De siger at de har modtaget min bestilling, og at varen er på vej, samt at jeg vil modtage den i starten af næste uge.

Onsdag den 12. december får jeg pludselig svar på min mail, de siger at produktet først kan leveres om 2 uger, en hver kan hurtigt regne ud, at dvs. efter den 24. december, hvilket ikke går da det er en julegave. Jeg ringer derfor straks til dem, forklare hvad jeg fik at vide den 7. december, og hvad de nu skriver i mailen, dertil stiller jeg et ganske simpelt spørgsmål: Hvad skal jeg tro på?

Til det får jeg at vide at pakken er sendt, jeg spørg så hvornår den blev sendt, det kan de ikke svare på. Jeg spørg hvornår jeg kan forvente at modtage den, det kan de hellere ikke svare på, da jeg så kommenterer lidt på det, siger hende jeg taler med, at jeg burde få den i starten af næste uge, men at hun intet vil love, pga. snestormen i Sverige. Dertil får jeg at vide, at der vil komme et brev med posten, om at den kan afhentes på posthuset.

Jeg forventer derfor nu, at jeg får et brev med posten i morgen tirsdag den 18. december 2012. Hvis jeg ikke har fået noget brev, så ringer jeg til dem og klager, og indtil da så får virksomheden kun 2 stjerner. For det er simpelthen bare ikke i orden, der er overhoved ikke styr på noget som helst!

Opdatering 21.12.12:
Køkkenmaskinen ankom i dag med Post Danmark, så pakkede nåede frem inden jul. Dog så ændre det ikke særlig meget på min anmeldelse, og det er sidst gang jeg handler med det firma, samtidig så er der en venlig klage på vej til FOA, hvor jeg stærk vil anbefale dem, at de aldrig indgår et samarbejde med sådan et firma igen, da det i mine øjne ikke er i orden at tilbyde så elendig og informations løs en service, som dette firma har gjort. Derfor anbefaler jeg FOA, at de aldrig samarbejder med dem igen.

Mvh.
Ulrik Ulmer

Is Nettpris your company?

Nettpris Details

Visit Nettpris