Newtrent reviews

Newtrent reviews

7.4

Super!

Har købt en IMP880 fra deres hjemmeside, og en uge efter fik jeg pakken. Efter en måned døde min IMP880 (nok fordi jeg brugte universal oplader og ik orig. lader fordi den bruger USA stik). Så skrev jeg til dem fordi jeg ik havde råd til at sende den retur til reperation pga told osv. Så skrev de tilbage at de ville sende mig en ny, uden omkostninger! DET ER SUPERSERVICE! Har lige modtaget den nye idag, men skal ha skaffet mig et omformerstik fra USA til EU.
Kan varmt anbefale dem til alle for deres SUPER service!

Is Newtrent your company?

IPhone battery life, ipod touch battery, iphone 3g 4 ipad battery replacement, itouch extended juice, imp500, 880 ipad backup, batteries charger. High capacity, protable ipod touch, i phone batteries, rechargeable iphone battery case by Newtrent for cheap.

Visit Newtrent