Nicekids reviews

Nicekids reviews

8.5

Skuffende oplevelse med manglende kommunikation

Jeg afgav d. 19 december 2013 en bestilling paa boernetoej hos Nicekids.dk.
Det fremgik tydeligt paa hjemmesiden at det ikke kunne garanteres at varer bestilt efter d. 18 december ville naa frem inden juleaften. Saa jeg var godt klar over at min bestilling ikke med garanti ville kunne bruges som julegave.
Jeg havde dog ikke i min vildeste fantasi forestillet mig at min ordre foerst ville blive leveret den 3. Januar..... 16 dage efter bestilling var foretaget!!!!
Som firma burde man have informeret kunden om dette.
Den 27 december skrev jeg til Nicekids.dk og bad om en opfoelgning paa min ordre. Jeg modtog foerst svar d. 3 januar.
Helt igennem uacceptabelt. Firmaer der holder lukket mellem jul og nytaar burde som minimum informere kunden.

Resultatet er at min bestilling nu ligger hos mine svigerforaeldre i Danmark og jeg selv sidder i England. Saa med mindre jeg betaler for en dyr levering gaar der nok rimelig lang tid inden jeg ser min ordre.

Havde jeg vidst at leveringstiden ville vaere 16 dage, havde jeg ALDRIG bestilt toej fra NIcekids.dk

Som altid upåklagelig!

Man ved man er garanteret en super hurtig ekspedition og et stort udvalg af varer til skarpe priser når man handler på "Nice-siderne. "

Det er en sikker vinder hver eneste gang!

PRIS-MÆRKER-HURTIGT-PERFEKT

som altid dejligt at handle hos Nicekids.

hurtig levering

Hurtig levering og alt som det skulle være
Tak!

Super hurtig levering.

Jeg bestilte børnetøj torsdag aften, fredag fik jeg at vide, det var afsendt, og mandag lå pakken klar i en GLS shop. Det havde sandsynligvis været hurtigere, hvis det ikke var weekend.
Tøjet er købt med en spotdeal (betal 150 kr, køb for 300), og jeg fik flere gode ting for det beløb.
Jeg vil absolut handle der igen, også uden rabatkode.

Hurtig levering og gode priser men manglende styr på reel lagerbeholdning

Hurtig levering og gode priser - men desværre viste det sig at en af de to varer jeg ønskede var udsolgt til trods for at den stod som værende tilgængelig.....

Hurtig levering, gode priser

Kan kun anbefales.
Jeg har flere gange handlet på nicehair.dk og været meget tilfreds, derfor prøvede jeg nu også nicekids.dk og det samme er gældende her.

Hurtig levering, gode varer

Nem og overskuelig hjemmeside, god omtale af varerne (jeg bestilte bl.a. en mascara og udfra beskrivelserne kunne jeg bestille lige præcis den mascara, som opfyldte mit behov). Varerne var hurtigt leveret. Rigtig god service.

Fin hurtig levering,en fik forkert vare

Jeg fik en gnidningsfri levering, men desværre fik jeg en forkert vare tilsendt. Det samme skete for en kollega, der bestilte samtidigt og fik en sko i en forkert farve. Derfor lægger jeg selvfølgelig mere vægt på det. Nicekids reagerede dog hurtigt på min henvendelse og har løst det. Jeg kunne dog ikke få den vare jeg oprindeligt havde bestilt, men kunne dog returnere omkostningsfrit. Vil gerne handle der igen.

Gode tilbud på bl.a. børnetøj og fine varer

Jeg er tilfreds med mine ordrer hos Nicekids og det er rart, man kan bestille både børnetøj, hudplejeprodukter m.m. i samme leverance. Jeg anbefaler dem gerne, da de yder god kundeservice. Jeg giver dog kun 4 stjerner, idet jeg to gange har haft en "reklamation" på min modtagne bestilling, fordi der den ene gang manglede en vare i forsendelsen og den anden gang fik jeg en forkert tøjstørrelse tilsendt. Men første gang sendte de den manglende vare, så snart jeg havde gjort opmærksom på det, og anden gang fik jeg ligeledes straks tilsendt den korrekte størrelse inklusiv en forudbetalt returlabel til omkostningsfri returnering af varen i den forkerte størrelse.

Lækkert udvalg og gode priser

Lækkert udvalg, hurtig levering og altid mange tilbud

god service men ringe udvalg

Er rigtig glad for at handle hos jer ;o) En ting min datter især elsker er den lille slik pose der altid er med i pakken , det er sådan en slags forkælelse man værdsætter som kunde <3
Men jeg syntes desværre jeres udvalg er blevet ringe :(
Det er gamle sommervarer, og meget lidt af nye varer hvilket er rigtig ærgelig da i ellers er lynhurtige til at sende og som sagt har en god service.
Jeg vil dog gerne have nye varer her i efteråret ikke sommertøj
mvh karin

Hurtigt og sikkert

Bestillingen kom hurtigt og sikkert. Dog må jeg sige at sitet ikke fungerer optimalt. Efter hver tilføjelse af vare i indkøbskurv, må jeg starte hele søgning forfra.

Fantastisk god service:-)

Mine favorit mærker som Ole Henriksen og youngblood, kan jeg altid finde til en god pris, tak for det:) når man bestiller varer modtager du dem meget hurtigt, god service med gratis frakt ved køb for over 500 kr, ellers koster det kun 25 kr.
Håber at der en dag vil komme Chanel make-up, som neglelak, læbestift og øjen skygger:)
Min favorit netbutik:)

Meget fin shop og hurtig levering.

Super fin butik og meget hurtig levering. Kontaktede dem fordi de havde sendt en vare i forkert farve, fik svar med det samme og de sendte hurtigt den rigtige vare. Bedste anbefalinger.

Perfekt som sædvanlig.

Jeg har kun haft gode oplevelser med at handle her.

Handler tit hos Nicehair/Nicekids - kan varmt anbefales.

Super fin service. Kan varmt anbefales.

Dårlig oplevelse :(

Har købt en del gange hos Nicekids med værdibeviser og de første køb gik okay på trods af at der gentagne gange var udsolgte varer, hvilket de ikke gjorde opmærksom på før resten var afsendt, derfor fik jeg en del tilgode beviser, hvor jeg så skulle betale fragt igen og igen for at indløse dem.
Da der så var et problem med et værdibevis fra Dealfighter, fik jeg den værste behandling af kundeservice ([personlig data fjernet]) som skrev at mine værdibeviser var indløst, hvilket hun senere forklarede (efter 2-3 ugers mail og telefonisk korrespondance) betød at der var fejl i værdibeviset fra Dealfighter, da de var blevet solgt 2 gange. Jeg har efter en måned lavet min sidste ordre hos Nicekids og endelig fået brugt mit værdibevis og tvivler stærkt på at jeg kommer tilbage...

Nem internetside og meget hurtigt levering

Super nem og overskuelig hjemmeside og hurtig levering!

Helt perfekt hjemmeside, elsker at handle der....

De har stortset alt hvad man skal bruge af tøj og sko til børn.

Nicekids.dk Details

Hos Nicekids.dk har vi en målsætning om altid at give kunderne en positiv oplevelse og vi har derfor fokus på hurtig levering, god kundeservice og et bredt udvalg af mærkevarer i høj kvalitet.

Hos os kan du altid få kompetent hjælp og vejledning omkring hvilke produkter der passer bedst til netop dig.

Se også vores udvalg af hårprodukter, parfumer, accessories, hudpleje og make up

Visit Nicekids

Write to: ordre@nicekids.dk