Niceperfume reviews

Niceperfume reviews

8.9

super god side

Alt er tip top, både levering og service er 100% iorden.
Kan så absolut anbefales!!

Bestilte fredag aften og tirsdag morgen havde jeg min pakke. Hurtig og let. Webshoppen er ikke den bedste, men den fungerer, og jeg er ganske tilfreds og kan varmt anbefale shoppen til andre.

Har givet 4 stjerner og ikke 5, fordi 5 stjerner må være forbeholdt virksomheder, hvor jeg har haft brug for returnering af vare.

Hurtig og perfekt levering

Meget tilfreds :-)

Billigste på markedet og en super fin og hurtig service

Flot udvalg, super priser og meget hurtig levering. Niceperfume kan stærkt anbefales.

SUPER SERVICE

DET VAR EN MEGET POSITIV KØBE OPLEVELSE, BESTILTE PÅ NETTET OG DET BLEV LEVERET NÆSTE DAG, HVOR NEMT KAN DET VÆRE :-)

Godt tilfreds, og billig!

Ikke det allerstørste udvalg i parfumer, dog havde de lige den jeg skulle bruge, som jeg ikke har kunne finde andre steder i danske butikker :) Hurtig levering, og ingen klager!

Bedste netbutik jeg har oplevet

Nem og overskuelig bestillingsproces. Kæmpe udvalg. 2 dage efter jeg havde bestilt ordren, hentede jeg varene på den nærliggende tankstation. Det er betydelig billigere end Matas og andre steder, hvor du kan købe tilsvarende varer. Det er her du skal købe shampoo, barbergrej, deo mv.

Altid sikker og god betjening - altid hurtig og sikker levering

Jeg har handlet i Niceperfume mange gange og hver gang er det en god oplevelse.
Mvh Lotte

Gode produkter, hurtig levering, fantastiske tilbud!

Absolut anbefalelsesværdigt! Hurtig levering af gode produkter, der samtidig er billige

Super nethandel

Meget gode priser, hurtig levering.

Levering, produkter og service i verdensklasse

Det kan vel ikke siges mere klart. Bestilte midt på dagen og fik varen kl 9:00 dagen efter. Prisen helt i bund og produktet helt i top!

God service. Hurtig levering.

Køb hos Niceperfume, du fortryder det ikke

Hej hvis du står og vil købe en super lækker perfume til dig selv eller til gave, skal du gå ind på niceperfume.dk de har det bedste til den absolute bedste pris og så er leveringen super hurtig, bedre kundeservice fåes ikke.

Knus Mai

nice?

jeg gik ind på niceparfume og kikkede lidt rundt, jeg fandt et fantastisk hårprodukt til ingen penge og kom tilbage til siden lidt senere så jeg ku købe det, så jeg gik ind på nicehair for det var jo et hårprodukt jeg var interesseret i, men det tog mig noget tid at indse at hår produktet kun findes på niceparfume, det var så forvirrende, men fik et fantastisk billigt produkt utrolig hurtigt, så jeg er rigtig tilfreds, har anbefalet det til alle mine veninder.

Lynhurtig ekspedition

Varene er næsten pakket, før de er bestilt.

Normalt helt perfekt! :-)

Rigtig fin shop, dog blev jeg lidt negativt overrasket over at få en mail med at de havde fået min pakke retur pga ukendt adresse. Det viste sig, at der kun stod vejnavnet og ikke husnr - uanset om det er mig der har skrevet forkert eller systemet der har drillet, så burde de have fanget fejlen og mailet mig inden afsendelse - syntes det var fjollet, at jeg skulle betale ekstra fragt for det, da sådan en fejl burde være blevet opdaget af dem inden dem blev sendt afsted. Har handlet der mange gange før, og været glad for det - dette er første negative oplevelse. Men jeg undrer mig stadig over at de kunne finde på at sende afsted med manglende husnr i stedet for lige at kontakte mig og melde fejl. Fine varer, gode priser, hurtig levering, altid.

Det gik som smurt!

Klart at anbefale! Fandt en parfume der ellers ikke er til at opstøve og så endda til en meget god pris! Jeg bestilte torsdag kl 10.30 og havde den dagen efter kl 15, det kalder jeg optimal service:)

Fantastisk hurtig levering.

Vare pris og levering er helt i top.

Super nemt og hurtig ekspedition!

Hej alle
Alt forløb som det skulle - kan anbefales😊!

Niceperfume.dk Details

Hos Niceperfume.dk har vi en målsætning om altid at give kunderne en positiv oplevelse og vi har derfor fokus på hurtig levering, god kundeservice og et bredt udvalg af mærkevarer i høj kvalitet.

Hos os kan du altid få kompetent hjælp og vejledning omkring hvilke produkter der passer bedst til netop dig.

Se også vores udvalg af hårprodukter, hudpleje, accessories, make up og børnetøj

Visit Niceperfume

Call us on: 32 200 200