NiceTimes.dk reviews

NiceTimes.dk reviews

8.1

Enkelt, hurtigt og til den helt rigtig pris!

Jeg har købt 2 flotte Boss herreure til en pris, som jeg ikke kunne finde bedre! Siden virker perfekt og leveringen var hurtig og helt problemfri. Urene lever 100% op til mine forventninger, og når jeg engang skal købe ure igen, så starter jeg på NiceTimes.dk!

God Service og super priser

Jeg må nok indrømme, at jeg ikke kan finde noget at klage over…
Jeg har fået en god og professionel service og har også anbefalet jer til andre.

Alt er NiceTimes her.

Kan kun anbefale NiceTimes.dk Nem og overskuelig hjemmeside, og god og hurtig service.

Fremragende firma!!!

Fremragende firma - levering til tiden, god pris og en super god service. Kan varmt anbefale firmaet til andre.

Hurtig levering og varen var som beskrevet :) kan klart anbefale nicetime !! :)

Super service - flot hjemmeside - gode priser

Har intet at sætte en finger på. Havde mine vare inden for den lovede tid og sparede en masse penge. Super biks:)

Perfekt nicetimes

Kanon firma, alt fungerer som det skal, har intet at udsætte på dem.

Super Nicetimes

God hjemmeside, nemt at bestille, levering til tiden, og så til en rigtig god pris

Fantastisk ur-shop med billige priser og hurtig levering

Hos Nicetimes.dk har jeg fået en fantastisk service og support (fik svar pr mail efter fem minutter). Webshoppen er nem og overskuelig at handle i, og udvalget er virkeligt stort. Det er anden gang jeg handler ved NiceTimes.dk, og begge gange har jeg fundet mine varer til den billigste pris her. Varen blev desuden leveret hurtigere end forventet. Jeg vil klart handle her igen, så NiceTimes.dk får mine bedste anbefalinger.

Billige, men dårlig til at informere

Har købt ur hos Nicetimes.dk
De var billige, men ikke så gode til at informere undervejs
På hjemmesiden stod der 3 dage oprindelig, men på online ordren stod der 5 dage, som de også var om at levere. Ingen track and trace. Der stod hele tiden at uret var undervejs også efter det var leveret, først da jeg skrev og bad om en faktura blev det rettet og fik samtidig en mail med fakturaen.
De får urene importeres fra EU lande (det skriver de også) mit kom fra tyskland.
Det ser ud til, at de har rettet leveringstiden på hjemmesiden, flere ure har nu 3-7 hverdages leveringstid

Nemt og hurtig

God service, og fornyelse af vare hele tiden.
Nemt at finde vare, og bestille.

Dårligt, Dårligere, Nicetimes.dk

Bestilte et løbeur, der stod at jeg ville modtage ordren efter 1-2 dage. Efter 3 dage hvor jeg ikke have set skyggen af uret, skriver jeg en mail til nicetime.dk [Name removed]. Jeg får så svar 10 timer senere, hvor der kun står "Du har uret i morgen", fint tænker jeg, men efter yderligere 4 dage hvor jeg stadig ikke ser skyggen af uret skriver jeg endnu en mail, hvor jeg siger at jeg synes at det er dårlig service at love at en ordre kommer dagen efter og at jeg gerne vil annullere ordren. Han svarer så at jeg bare kan sende uret tilbage hvis jeg ikke ønsker det og dagen efter sender han mig en faktura på købet, så han har første sendte ordren efter 8 dage. Det vil jeg så ikke finde mig i, så svarer tilbage hvor jeg giver ham en ordentlig sviner og osv. så han erkender at han har lavet en fejl og tilbagetrækker ordren og sender mine penge retur.

Billigt og godt

Jeg bestilte et ur den 27/01 som ifølge hjemmesiden var på lager, ud for leveringtid stod der ingen ting.
Den 31/01 rykkede jeg via kontakt formular, og fik derefter tracenummer hvor det fremgik det var afsendt den 29/01 og til levering den 31/01. Det ville være dejligt med den info. allerede den 29/01. Status på orderen via hjemmesiden stod konstant til "Arbejder".
Udover det ingen problemer dejligt ur billige priser.
Skal dog også lige fremhæve det prompte svar på kontakt formularen.

De klarer det jo meget godt !

Nicetimes.dk ure har virkede ganske som forventet da jeg købte mit ur. Hurtig levering og til en billigere pris end andre steder :)

Jeg havde desværre nogle problemer med mit, ur som desværre måtte til reparation. Trods lidt usikkerhed omkring proceduren, har jeg oplevet god sevice, og en god dialog har sikret at jeg får mit ur tilbage i god stand.

I kan roligt handle med nicetimes.dk og skulle det uheldige ske at der er nogen form for reklamation, så kontakt dem endelig så hjælper de gerne. :)

Useriøs forretningsforetagende

Indledningsvist skal jeg på det kraftigste frabede andre at anvende denne forhandler, hvis de vil undgå en utrolig dårlig oplevelse. Min oplevelse af denne forhandler kan kun ligestilles med A. Larssons oplevelse.

Jeg bestilte et ur hos Nicetimes.dk. Efter et par dage modtog jeg min pakke, men i pakken indeholdte ikke ét men to ure, og der var ingen faktura i pakken.

De følgende dage forsøgte jeg at kontakte Nicetimes.dk, via telefon, men dette var uden held.

Over en uge senere modtog jeg en mail fra Nicetimes.dk, hvor de beder mig sende det ene ur tilbage, da de har begået en fejl.

Jeg sender selvfølgelig uret tilbage dagen efter, men jeg anmoder om, at de giver mig 5 % i nedslag pga. besværet med at tilbagesende uret, hvilket de nægter, selvom jeg i øvrigt kan henvise til deres rabatkode, FB2012.

Hvis jeg skal købe et ur over nettet igen, så vil jeg ikke anvende denne forhandler, da det er et useriøst foretagende, da de ikke er til at forhandle med, og de er ikke til at komme i kontakt med. Der findes mange andre forhandlere på nettet, som har en mere professionel tilgang til at drive professionel E-handel.

Har opgivet at få penge retur

4/9-2012: Modtog desværre en fejlbehæftet vare, som blev returneret
Desværre har nicetimes valgt at ignorere refusion af pakkeporto trodreglerne påmindelser.

Nicetimes kunne have indgået i en dialog fremfor at ignorere mine påmindelser om refusion - hvis nicetimes mener der ikke er belæg for refusion fordi varen i stedet for ombytning senere blev opgraderet til en dyrere vare, som jeg naturligvis betalte differencen på, havde det været naturligt at oplyse dette istedet for at ignorere

Dialog i øvrigt med Nicetimes har været fuldt ud tilfredsstillende, da de er hurtige til at svare på mails og give besked om levering

----------

Opdateret 6/10-2012: Desværre har Nicetimes ikke ment det er værd at refundere beløbet, på trods af de har beklaget og skrevet at det er en forglemmelse. Så jeg nu ved at det er med vilje at de ikke har ønsket refundere beløbet - hvilket har kostet den sidste stjerne pga. forsætlig handling

Hurtig levering og pænt indpakket

tak for handlen, det fik ok stærkt og prisen var i orden

Annullering af ordre - men fin mail-dialog

Jeg bestilte mandag, den 6. august et Skagen Ur.
På hjemmesiden var anført 1-3 dages leveringstid, hvorfor jeg klart forventede, at de havde uret på lager. Da jeg torsdag aften, den 9. august stadig ikke havde modtaget uret og der under min status på ordren stod "Arbejder" skrev jeg til Nicetimes.dk for nærmere afklaring.
Jeg modtaget svar fredag morgen, med oplysninger om at de har nogle problemer med Skagen i øjeblikket og at de ikke ved, hvornår de kan levere uret og tilbyder at annullere ordren eller vente lidt endnu.
Da jeg skal bruge uret til gave bliver løsningen således at ordren annulleres og at jeg må købe uret til en højere pris andet sted, hvilket jo er rigtig irriterende, når nu budgettet for gaven bliver overskredet.
De får dog 2 stjerne for hurtig og fin dialog efter min kontakt - men jeg ville gerne have haft informationen fra dem tidligere eller i forbindelse med bestillingen...

Brugervenligt og hurtigt levering

Skulle købe nyt ur til konen, og udvalget på nicetimes var super. Så var den fødselsgave ordnet - uden at lette sig fra sofaen. Let at navigere rundt på sitet, og uret blev hurtigt leveret, så alt i alt et problemfrit køb.

NiceTimes.dk Details

På NiceTimes.dk finder du et kæmpe udvalg af lækre designer mærker indenfor ure til nogle af nettets billigste priser. Besøg os på NiceTimes.dk

Visit NiceTimes.dk

Write to: mail@nicetimes.dk