Nicuma.dk reviews

Nicuma.dk reviews

9.5

Tillidsvækkende

Professionelle og serviceminded

“Danmarks bedste service! Hurtig og tilfredsstillende handel.” - Er der en anden der har skrevet.

Jeg kan ikke formulere det bedre fordi det ér Danmarks bedste service! Og det ér hurtig og tilfredsstillende handel. Sød og smilende reception og fantastisk betjening hele vejen igennem.
Man føler sig tryg og der er en behagelig stemning. Uanset om man kommer med lidt eller meget er behandlingen ens – Professionel.
At handle med guld er en tillidssag og det er ikke hvem som helst jeg ville overlade til at vurdere mine ting. Hos Nicuma finder jeg personalet kompetente og behagelige at tale med, så derfor føler jeg mig også tryg ved de vurderinger jeg får.

Peter Qvist

Suveræn service i trygge rammer!

Jeg vil til enhver tid anbefale virksomheden til dem jeg har kær, man bliver budt varmt og venligt velkommen, og mens ens værdier bliver vurderet kan man følge med skridt for skridt på den store skærm. Desuden er det sådan at hvis der er effekter som man har svært ved at sælge så rådes man til at gå hjem og genoverveje om man virkelig bør sælge. Absolut flotte høje guldpriser :-) . 100 % tilfredshed.

super service

Sjældent har jeg dog mødt en så professionel virksomhed. ALT fungerede perfekt - så nu ved jeg da, hvor jeg skal henvende mig, hvis jeg vil sælge noget guld. Jeg kan kun anbefale stedet.

Nemt og godt.

Professionelt.

Meget god behandling og gode priser.

Utrolig nemt og betryggende at handle med Nicuma

Har brugt Nicuma 2 gange nu, og begge gange været utroligt tilfreds.
De er meget proffesionelle og vender hurtigt tilbage.
Kan helt klart anbefales.

perfekt

Det var dejligt at få solgt mine guldsmykker,. der altid bare lå og aldrig blev brugt, Nu er de solgt til glæde for mig og ikke en indbrudstyv..Lise

Hurtig tilbagemelding

Afleveret mit guld i butikken der sendte det . Det var fint og en hurtig tilbagemelding med pris og pengene på kontoen

God handel

Jeg er godt tilfreds med at handle med nicuma sætter især stor pris på den hurtige og gode service samt det professionelle personale

Holder hvad de lover!

Jeg kom ind i forretningen og den første jeg talte med vidste ikke hvad hun skulle, men det vidste den anden ekspedient heldigvis og så gik det som smurt. Fit fit fit, så var guldet i kuverten og alt det der skulle udfyldes var udfyldt, og farvel til mig. Nogle dage senere, kan ikke lige huske hvor mange dage der gik, men det var som lovet, ringede en gut til mig og vi blev hurtigt enige om at det var helt fint, især fordi jeg fik 9 øre mere pr g end lovet ;-)

Nicuma er GULD værd, hvis du skal sælge.....

Såfremt man har guld, sølv eller andre ædelmetaller man vil have solgt, kan Necuma
varmt anbefales. Jeg oplevede en hurtig vurdering af indleverede ur-kæde, god pris
og straks overføring til min bankkonto.

Vagn Nielsen

Nicuma kan det der.................

Supper Super service og hurtig behandling af det Guld man sender ind. Kan rent anbefales.

mvh Dikte Læk

SUPER Oplevelse...

Skal du af med dit guld... så får du her en super behandling...
Jeg har brugt dem flere gange.. og de har styr på det.

Sikkert professionelt

Jeg var blevet anbefalet Nicuma og blev bestemt ikke skuffet. Jeg havde fået vurderet smykkerne et andet sted og fik en meget bedre pris hos Nicuma. Afregningen kom som lovet. Det er et firma jeg kun kan anbefale.

Fantastisk service.

Der kom hurtigt en pris på mit guld og nogen få dage efter var pengene inde på min konto, søde service medarbejder og god information omkring mit produkt. Kan kun anbefale det.

Fin service - næsten perfekt salgsforløb.

Jeg afleverede mit guld i butik en torsdag. Fik efterfølgende mandag et ukendt opkald på min telefon, som jeg ikke nåede at besvare. 3 dage efter ringede køber igen, og vi blev enige om handelen. Få dage efter blev der overført penge på min konto.
Jeg kan godt anbefale Nicuma.dk

BEDSTE PRIS EVER!!!!

Nicuma har de absolutte bedste priser i markedet - har været rundt hos 5 forskellige opkøber af brugt guld - Nicuma har den bedste pris og den bedste service - meget nemt og meget sikkert. Kan varmt anbefale dette firma til dig som vil sælge dit brugte guld.

Tak for en god handel!!!

God og hurtig service, pengene hurtigt ind på kontoen.

Fuld tilfredshed

Hurtig betjening

Ædel ekspertise

Den rigtige pris kræver ædel ekspertise

Hos Nicuma har vi respekt for dine værdier. Hos os kan du sælge dit brugte guld uden at bekymre dig om sikkerhed, fortrolighed og den rigtige pris.

Om Nicuma

Nicuma blev stiftet i 2011 af højtuddannede eksperter med mere end 10 års erfaring inden for handel med guld og andre ædelmetaller. Hos Nicuma kan du altid være sikker på, at dit guld og sølv vurderes af kompetente eksperter på området. Nicuma har bevilling fra Nordsjællands politi til at handle med brugte værdigenstande, herunder guld og sølv. Vi opkøber mange former for brugt guld og sølv, f.eks. smykker, mønter, barrer, tandplomber, granulat og støv. Vores hovedsæde er i Vedbæk i Nordsjælland, men gennem drop points og vores samarbejde med Danmarks største smykke- og urkæde Plaza, kan vi nås fra hele landet.

Visit Nicuma.dk

Kontakt os