Nike2012heels reviews

Nike2012heels reviews

6.1

HOLD JER LANGT VÆK!

Bestilt i September måned et par sko fra denne hjemmeside. Som forventet blev den taget i tolden, fordi det er afsendt fra Kina..
Jeg modtog et brev fra tolden / post danmark, at jeg skulle indbetale giro og derefter kunne afhente min varer.. Det viste sig bare min pakke lå i KBH - og ikke var blevet uddelt til privat aflevering og derfor var blevet sendt retur.. Jeg forklarede derefter at jeg havde indbetalt told m.v. - men fik beløbet returneret (pånær det faste tillæg fra Post Danmark for håndtering af pakken).
Fint - jeg skrev så til virksomheden at der var opstået en fejl, og skoene ville blive sendt retur - og jeg derfor så det lettest at annullere handlen (også fordi jeg havde købt nogle andre støvler i mellemtiden).
Der er nu gået 2 mdr...... Jeg har ikke fået returneret pengene..... Og når kundeservice besvare mine e-mails, fremstår de helt uforstående.. Jeg kæmper forsat med dem - men servicen er SÅ dårlig.. Lad være med at spare 1000.- på et par sko herfra ihvertfald ! Det er ikke påstyren værd!

Is Nike2012heels your company?

Nike2012heels Details

Visit Nike2012heels