Nikefreedanmark reviews

Nikefreedanmark reviews

3.5

Svindel !

Køb aldrig sko gennem denne side, pisse dyr fragt og kopivarer .. :(

fake

de sender ikke deres ting og hvis de gør så det fake

Fup og svindel!

Det var en lang og sej kamp overhovedet at få tilsendt mine sko. Da jeg så endelig fik et par sko, var det nogle helt forkerte Nike-sko, og desuden var det også en kopivare (af den forkerte sko). Jeg prøvede længe at få dem til at sende de rigtige sko, men de ville kun sende mig nogle nye hvis jeg betale halvdelen af købsprisen igen. Efter en hård kamp lykkedes det mig dog heldigvis at få min bank til at trække pengene tilbage. Men HOLD JER LANGT VÆK fra denne hjemmeside, da de kun er ude på at snyde dig.

Svindel !!!

Hold jer langt væk - visa kortet blev efterflg. misbrugt på en anden kinesisk hjemmeside for næsten samme beløb (knap 900 kr.) som jeg købte sko for!

Pas på - kopiprodukt og problemer med overholdelse af danske regler

nikefreedanmark.com er vist ikke meget mere værd, end den hjemmeside de anoncerer deres tilbud på - og den er dårligt formuleret uden oplysning om returret og deres faste forretningssted etc.

All in all: find en hjemmeside med et e-mærke eller lignende.

Kopiprodukt

Hurtig levering men varen er åbenlyst et kopiprodukt og ikke ægte Nike sko.

Is Nikefreedanmark your company?

nikefreedanmark.com Details

Visit Nikefreedanmark