Nitrotek reviews

Nitrotek reviews

4.6

gaaaaaaaabbbbbbbbb

Har skrevet før at det går hurtigt og der er go service,det vil jeg gerne trække tilbage gange 5,har haft min bil en benzin bil derfra og mangler dele til den,det er 3 måneder siden jeg har skrevet til dem og de har stadig ik de dele,men skriver de snart er på lager.det er simpelthen for dårligt når det er en helt ny bil.og nu gider de dårligt svare.
så nitrotek kan ik på nogen måde anbefales selvom priserne umiddelbart lyder ok.

Udemærket

Har købt flere ting der. Altid dukket op. Nogen gange tager forsendelsen langtid, andre gange efter 1-2 dage.

Easy ordering

The ordering process was very simple for my order 400061980. Looking forward to getting my purchase soon.

Lad være

Ikke køb fra dem, de spammer forums med reklamer

Snyd og bedrag

Sendte ikke tingene til tiden og det var i stykker da jeg modtog det.

Ikke spild dine penge her.

super

super hjemmeside. nem at finde ud af. der står på hjemmesiden at det er 3-5 dage til at men får varen det er for lang tid

Kan på INGEN måde anbefales !!!!

Vi kan ikke få fat i denne virksomhed... Hverken på tlf eller mail :( :( !!!

Vi har stadig ikke modtages vores varer, pengene er trukket fra kontoen og så sker der bare ikke mere...

Dette er vores sidste mulighed, før Nitrotek.dk meldes til politiet !

Stop læs dette før du handler hos Nitrotek.dk

min søn på 10 år brugte alle hans spare penge på en bil fra Nitrotek. han kørte med den på lige vej i 18 min så gik forreste transmission i stykker. Nitrotek sagde det var ærgeligt. Bilen kostede kr. 1.600 vi skrev da de havde en bedre model til kr. 2.000 at vi ville give dem kr. 1000 samt sende bilen retyr for at bytte med en anden men istedet fik vi et link til køb af reservedele. det er den dårligste service jeg har oplevet og de overholder ikke købeloven. firmaet er idag meldt til forbrugerrådet,

UHA

Bestilte et fly, der var i restordre.
Opdagede at de havde trukket pengene d. 9/2, men jeg havde intet modtaget hverken mail eller varen.
Mailet til Nitrotek, men de svarede ikke.
Prøvede et par dage efter at ringe til nummeret på hjemmesiden, med det gav bare hyletone som om det ikke fandtes.
Maile derefter igen og sagde at jeg regnede med at de var gået ned og ville melde det på nettet.
4 timer efter d 13/2 kom en mail med at varen nu var afsendt og den kom d. 15/2.
Pengene var hævet 4 dage før de leverede. og de kunne ikke kontaktes.

5*****

Super firma, de levere på få dage & deres priser er i top.
De har lager i UK, men dansk hjemmeside.
Det bliver ikke sidste gang, jeg har bestildt hos Nitrotek.dk...

Is Nitrotek your company?

Visit Nitrotek