nl.bestseller.com reviews

nl.bestseller.com reviews

8.5

goed, snel en duidelijk

Zo, dat is nog eens ouderwetse service in een modern jasje.

TOP!

alle kleding die ik besteld had, zitten als gegoten! raad je deze site echt aan.

Snelle levering, super merken en geweldig geregeld!

Via Bestseller kan je meerdere merken shoppen in één winkelmand. Dit is niet alleen handig, maar ook sneller dan andere sites. De verzending is 3-4 dagen wat redelijk snel is en als je het op een Kiala punt laat bezorgen is het ook nog eens gratis ook!
Het enige nadeel is dat je voor minimaal €30,- moet bestellen, maar dat nemen we maar voor lief. Aan die €30,- zit je toch al snel vanwege de leuke dingen!
Dit is zeker een aanrader!

Goede en snelle bezorging

Al binnen 2 werkdagen mijn pakketje kunnen ophalen bij een KIALA punt. Erg klantvriendelijke manier van bezorging.

mooie kleding voor redelijke prijzen

Veel keus, goede prijzen, levering via UPS makkelijk! Een artikel retour, slechte pasvorm en mistte kraal. Verder prima!

nog nooit zo'n slechte service meegemakt

Bestelling is 9 dagen geleden geplaatst, zou binnen 3 tot 4 werkdagen geleverd worden op ophaaladres. Niet dus, en de winkel waar ik het zou kunnen ophalen gaf aan dat dit mijn probleem was, niet hun probleem, en daarom maar de klantenservice zou moeten bellen, Ik heb daarom vandaag (vrijdag) klantenservice gebeld. Na lang wachten een mevrouw aan de lijn gekregen die meldde dat zij geen antwoord kon geven op internetbestellingen (???) en dat er ik dinsdag opnieuw zou kunnen bellen. Ik word verdrietig van zoveel klantonvriendelijkheid, niemand voelt zich verantwoordelijk bij uw organisatie.

Betrouwbaar site, zal zeker blijven bestellen

Betrouwbaar site, zal zeker blijven bestellen

Snelle levering!

Gratis verzenden en retour, leuke prijzen en snelle levering!

This review has been reported to customer service by our fraud and coarse language detection system for coarse language.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Bestseller

De website waar ik mijn jas had bestelt is echt heel chill het houdt zich aan de voorwaarden en de levertijd klopt ook precies echt chill als je er wat wilt kopen

Overzichtelijke site en geen verzendkosten

De site is zeer overzichtelijk en werkt heel makkelijk.
Met name het feit dat de site geen verzendkosten berekent (ook niet voor retourzendingen) gaf voor mij de doorslag om te bestellen.
Ook het gebruik maken van de Kiala punten, met de ruime openingstijden, is reuze handig. Zeker voor herhaling vatbaar.

Je kunt er voor iedereen terecht en het is overzichtelijk en alles in 1 winkelmandjes.

Ik had een probleem met bestellen en heb gebeld en ben op vriendelijke wijze geholpen. Ze nam de tijd en kreeg een overzichtelijke mail van haar om het probleem op te lossen. Als het nog niet lukte kon ik weer contact met haar opnemen zodat ze verdere hulp kon geven om het probleem op te lossen.

Eindelijk een gemakkelijke, snelle en stijlvolle webshop!

Gemakkelijk, snel en overzichtelijk dat is hoe ik wil shoppen online!
En net zoals in een winkel mag het aanbod ook wel aantrekkelijk getoond worden. Deze site biedt die mogelijkheden. Je bladert snel door de pagina's en even belangrijk de afbeeldingen laden snel, ook bij het inzoomen. Én wat ik heel erg prettig vind, is wanneer je een selectie hebt gemaakt van maat, kleur en/of volgorde van tonen en je klikt op een artikel om daarna weer terug te gaan naar het overzicht, onthoud de site je gekozen selectie!
Zo shop ik graag online. Een site om aan te raden, top webshop!

Snelle correcte service!

De service van bestseller.com is uitstekend!
Afhalen bij 'n KIALA punt werkt ook prima.
Kortom uitermate tevreden!

goede ervaring bestellen bij Jack&Jones

kleding besteld bij Jack&Jones, duidelijke site, goede aflevering. Voor herhaling vatbaar, wat ik inmiddels ook heb gedaan.

Leuke jas snelle levering

Leuk kort jasje, bevalt goed en was mooi op tijd geleverd.

Snelle, nette levering.

Zelfs een retourzak was meegestuurd.

Tevreden

Duidelijke website; tijdige levering; prima producten.

Goed, makkelijk, snel

De site is makkelijk toegankelijk en overzichtelijk, bestellen gaat heel gemakkelijk via I-deal en je kan je kleding afhalen in een KIALA punt bij jou in de buurt. En gratis verzending en gratis retournering binnen 30 dagen. Zeer tevreden :)

Super! perfecte services van bezorgen tot retouren.

Ik bestel best vaak online maar de ophaal service van gerouterde pakketjes is super! je hoeft niet eerst naar het postkantoor om je pakketje terug te brengen, wat ook nog eens aardig geld kost. Je vult de gewenste afhaal datum online in en ze halen het zo bij u thuis op! Geweldig! en altijd perfect op tijd.

Klantenservice BESTSELLER online shop

Gratis KIALA verzending