Photobox.be FR reviews

Photobox.be FR reviews

Excellent
9.1

Goede producten, levering liet op zich wachten

Wij hadden canvassen besteld, waarvan we na 2 dagen al de melding kregen dat ze klaar waren voor verzending.
7 dagen later hebben we ze uiteindelijk ontvangen... Maar het was het wachten waard! Hele mooie doeken, goed afgewerkt en stevig verpakt, zodat er zeker geen schade aan kon komen. Kortom, als de levering net iets sneller had geweest (en beter te volgen) dan had ik zeker 5 sterren gegeven!

geen

geen opmerkingen

Uitstekend

Reeds meerdere malen foto's laten afdrukken en fotoalbums laten maken.
Makkelijke & duidelijke site, prachtige foto's, fotoalbums zijn super in tal van uitvoeringen.
Vrij snelle & goedverpakte levering.
Absoluut betaalbare prijzen.
Zal hier steeds blijven terugkomen.
Dé aanrader op dit gebied.
Mijn dank.

Foto's, kalender, agenda

Vanalles besteld, alles uitstekende kwaliteit!
Foto's werden niet geleverd, contact opgenomen met klantendienst, onmiddellijk antwoord en opnieuw kosteloos opgestuurd!
Alleen jammer dat je voor ieder apart stuk, aparte verzendingskosten moet betalen bij dezelfde bestelling....

super tevreden

We maakten 2 fotoalbums. Met vooraf een tegoed te kopen doe je een dik pak voordeel. Anders wordt het toevoegen van bladzijden een dure zaak.

Heel tevreden!

Ik heb al meerdere fotoalbums besteld bij Fotobox en ben heel tevreden over het resultaat ervan! Elk jaar maak ik ook een kalender A3 en een bureaukalender. Ik had ook dit jaar van elk twee exemplaren besteld, met de levering van de A3 kalenders ging het helaas fout. Mijn contact met de klantendienst per Shat was een bijzonder aangename ervaring, in minder dan 10 minuten was het probleem opgelost. Mijn zending was ergens verloren gegaan, ik kreeg de bevestiging dat de kalenders onmiddellijk in de productie zouden gaan en mij geleverd worden met DHL zonder extra kosten. Drie dagen later kon ik over mijn kalenders beschikken. Dit was groots, bedankt klantendienst!!!

Mooi gedaan.

Tevreden over eerste fotoboek bij jullie.
Zou het wel leuk vinden indien de inbinding platliggend gebeurt om panoramische foto's beter te laten uitkomen.

mooi fotoboek!

Mijn vakantie fotoboek is prachtig geworden. Ik kan iedereen photobox aanraden!

IK HEB "DE" KALENDER VOOR 2014 !!!

Een beetje argwanend ben ik er aan begonnen maar ... het resultaat mag er zijn en dus heb ik er snel bij besteld .... LEUK - MOOI - SNEL - VERZORGD !!!!

Ongelooflijk knap.

Het is een prachtige agenda geworden en kan het iedereen aanbevelen. Voor herhaling de komende jaren.

heel tevreden

alles verloopt steeds netjes en je hebt steeds kwaliteit
Het is gewoon top
Linda

Fotoboeken van Photobox

In een woord, fantastisch en dit op alle gebied.
Dit was reeds mijn 6é fotoalbum op 2 jaar tijd en steeds was alles correct.
Prachtige boeken een snelle levering en nooit problemen gekend.
Mijn collectie blijf ik dus uitbreiden met de fotoboeken van Photobox.

Goede kwaliteit , en snel uitgeleverd

Foto's allemaal in orde en goed, kwaliteit van het boekje ook goed, goede uitstraling.
Program werkt eenvoudig en goed.
Zal hier zeker vaker van gebruik maken.

freddy46

Bijzonder tevreden over mijn PHOTOBOX-fotoboeken ! Kwalitatief sterk, makkelijk aan te maken, correcte afspraken, stevige verzending, stipte levering... Zou ook dit kunnen: kaders aanbrengen rondom de foto's in gevarieerde vormen. DANK.

Photobox

Gemakkelijk programma; snelle service en mooie fotoprints!

Perfecte fotoalbums Photobox

Heb snel 2 perfecte fotoalbums ontvangen,echt zoals ik ze wou!

Bedankt! Ik kom zeker terug!

Photobox

Spijtig genoeg werd mijn canvas niet geleverd met Yodel, na 14dagen hebben ze eindelijk mij willen geloven dat deze niet toegekomen is, en zij hebben dan via DHL express mij opnieuw deze canvas verstuurd.

Spijtig van deze persoon "biko" op hun klantendienst die het nogal onhandig aanpakte, maar ik ben zeer tevreden over William!

Vandaar pas ik mijn score aan naar 4/5 een puntje minder voor Biko op de klantendienst!

Super website

Goedkope en ruime keuze aan ontwerpen om fotoboeken te maken met een uitstekende kwaliteit.

familiekalender 2012

Mooi om zo foto's van het jaar 2011 maand per maand terug te zien verschijnen in het jaar 2012.
Deze kalender was en blijft voor ons een waardevol geschenk.
Mooi...

Perfecte service.

Alles perfect naar wens, prima kwaliteit, directe levering en voordelige prijs!

Photobox.be Details

Visit Photobox.be FR