Photobox.be FR reviews

Photobox.be FR reviews

Excellent
9.1

POSITIEF

mijn ervaring met Photobox is POSITIEF!
Wil er zeker nog albums bij bestellen!

Verzorgde afwerking !

Bedankt aan photobox voor de snelle levering en de mooie afwerking!
Door een aanbod kocht ik een tegoed voor een album van 100 blz. en het resultaat is prachtig, mooie kleuren en een zeer goede kwaliteit .

Stephanie

Een ruime keuze aan ontwerpen, maar wel weinig ruimte om creatief te zijn met je foto's. Goede kwaliteit en snelle levering.

Eddy Marinus

Had een fotocollage gemaakt nav de verjaardag van mijn petekind.Het resultaat was prachtig .

Prachtige kwaliteit

Ieder jaar maak ik van eigen getrokken foto's een kalender voor mijn moeder haar verjaardag.
Dit jaar is hij ongelooflijk mooi dankzij de prachtige kwaliteit van de afdrukken van Photobox. Ik word zeker een trouwe klant van hen!

ok!

Het duurde precies wat langer dan verwacht, maar alles was wel in orde !

fotoboek

Echt niets op aan te merken, mooie kwaliteit, gemakkelijk te maken en zeer verzorgde bezorging thuis.
Grootste nadeel en misschien ook de reden indien geen bestelling meer, waarom kan je NIET betalen per overschrijving ?
Photobox.be

Reply from Photobox.be

Beste Patrick, je kan door middel van Maestro/Bancontact betalen dat op dezelfde manier werkt als een overschrijving.

Fotokalender

Ik ben zowaar een fotofreak, voornamelijk van mijn reizen en lange wandelingen. Steeds fototoestel in de aanslag ... dus verdient dat een leuk resultaat. Hiervoor het juiste adres gevonden - ook via een aanbod van het Nieuwsblad om een gratis fotokalender te bestellen. Mijn natuurplaatjes prijken in mijn bureau en kreeg al heel wat positieve reacties waarvoor ik dan Photobox doorgeef als correcte afdrukker en uitstekende service !

Ontzettend tevreden

Ik heb onlangs een bestelling geplaatst en ben ongelooflijk tevreden van het resultaat. Het is de bedoeling om nog een foto album van mijn reis te maken maar het ontbreekt me even aan tijd om uit 6000 foto's te kiezen en een album samen te stellen maar een iets ben ik zeker en dat is dat ik deze bij photo-box zal bestellen.

zeer tevreden

gemakelijk voor besteling,mooie foto,goed afgewerkt.
Ben zeer tevreden en zal er verder nog bestellen .
reeds wat adressen door gegeven en zal er verder wel aan doen om er
reklame mee te maken.
Dank Myriam

Supper kwaliteit

De vergrotingen werden zeer snel geleverd en de kwaliteit was zeer goed.
Bovenal was dit gratis door een actie. Ik heb alleen de verzending dienen te betalen. Thanks Photobox !
Eric

Vergrotingen

De vergrotingen werden zeer snel geleverd en de kwaliteit was zeer goed.

Zakagenda

De zakagenda ziet er heel mooi en degelijk uit.
Het extra kaftje in leer is ook heel mooi.

Prachtige Prestige Fotoboeken!

Het resultaat van de fotoboeken is altijd super goed! Ik heb al 2 jaar achtereen zo een boek ontworpen... Ik kijk al uit naar volgend jaar! Hopelijk heeft Photobox tegen dan de ontwerp site wat meer verfijnd!

super agenda's

Heb al 2 jaar na mekaar foto-agenda's besteld voor mij en familie. Deze zijn echt super; geen enkel ander bedrijf kan iedere week andere foto bieden. Ook op werk al veel reclame voor kunnen maken.
Ook de kalenders zijn van heel goede kwaliteit. Niet alleen de foto's en de compositie's zijn tof. Dit jaar hebben ze enkele uren in het water onder de uitgelopen kerstboom gelegen! Vreesde dat mijn kerstgeschenken kapot zouden zijn, maar na ze afgedroogd te hebben, was er nog amper iets aan te zien.
Dus, niets dan goeie commentaar

goede prijs kwaliteit

Mijn eerste bestelling was mooi op tijd, en mooi afgewerkt.

Topservice van photobox

Onlangs een gepersonaliseerde agenda 2012 besteld (en er gratis nog een exemplaar extra bijgekregen).
Zeer snelle levering, uitstekende kwaliteit en mooi afgeleverd.
Iedereen aan wie we onze agenda laten zien, zijn er volledig weg van en vol lof.
We hebben de website alleszins al menigmaal doorgegeven.
Thanx.

10/10

heel kort , een superservice !!!!!!!!!

zeer tevreden

Zoals elke keer ik iets bestel bij Photobox ben ik zeer tevreden over de kwaliteit en de service die zij hebben

doe zo voort

Recent een aantal producten besteld (fotokalenders, foto-afdrukken, fotoboek) en heel tevreden. Handige site, goede kwaliteit en klaar in een mum van tijd. Klasse.

Photobox.be Details

Visit Photobox.be FR